27 Mart 2013 Çarşamba

Ꭾeelingℓeriм!


LA CREMERİE:İtalyan bir markanın el-ayak peelingi.Ben bunu kuaförümde görüp 25 tl'ye almıştım iyiki de almışım,önceklikle yağlı bir yapısı var,içindeki partiküller oldukça iri birde kivi taneleri atmışlar içine,rahatsız etmeyen bir limon kokusu var,
Ellerimi ovuşturup yıkadıktan sonra,elimde yağlı bir his kalacak sanırken havlu ile kuruladıktan sonra yağlı hissin yerini nemlenmiş,parlak,hoş görünümlü eller alıyor,kısaca ben bunu tavsiye ediyorum görürseniz deneyin derim.
 COMMAGE GOURMAND(Kayısılı Peeling):Yves rocker'de satılan bu yüz peelingini baya kullandım artık bitmek üzere,tanecikleri görüldüğü üzere çok az el ile yüze peeling yapmak neredeyse imkansız yumuşak ve kaygan bir yapısı var çünkü çok uğraştırıyor,oyüzden delikli yüz temizleme süngerleriyle yavaşca sürterek yapuyorum peelingimi.
Kış ayında çok işime yaradı özellikle soyulan alın,burun çevrelerimi pürüssüzleştirdi ve kayısılı olduğunda tertemiz ve parlak bir etki veriyor yüze.
Ben indirimsizken 15Tl ye almıştım ama indirimde 7tl'ekadar düşüyor denemek için alabilirsiniz sevenleri çok.
GARNİER 3'ü'1 ARADA:Yeni aldım sayılır,o yüzden düzenli olarak kullanmıyorum kayısılı peeling biter bitmez düzenli olarak kullanmaya başlıyacağım.
Salatalık kokulu,kil içeren güzel bir ürün,bir yada iki kez denemek için kullandım iki kezlik bir kullanım için şuan iyi ve sevdim diyebiliyorum.
Tanecikleri çok güzel bayağı yoğun,iyi temizliyor parlatıyor,ben peeling yapıp yüzümde bekletip maske özelliğini kullandım,günlük temizleme için iyi geleceğini düşünmüyorum.
Hemen ekliyorum benim cilt tipim karma,buda yağlı ve karma ciltler için,herkeze iyi gelirmi bilemem ama denenesi bir ürün olduğunu düşünüyorum hassas,kaşınan,kızaran,aşırı sivilceli bir cildiniz varsa eğer tavsiye etmiyorum,ve yoğun tanecikli olduğu içinde sivilceleri heryere yayarsınız ve yüzde tahriş meydana gelebilir.
AVON FOOT WORKS:Kızılcık ve Vanilya kokulu ayak peelingi,buda az kaldı sayılır ellerimle yapmıyorum peelingi,bunuda gratisten aldığım lif gibi hafif sert yapıdaki eldivenlerimle ayaklarıma sürterek uyguluyorum.
Memnun kaldığım güzel bir üründü 7Tl gibi bir fiyata almıştım sanırım şuan hatırlamıyorum.
Tanecikleri gözükmediği için masanın üzerine bu şekilde sıktım,minik minik ama yoğun yapıda tanecileri var,kokusu güzel,etkisinide sevdim aslında ama birdaha alırmıyım bilemiyorum,ama tavsiye ederim deneyin derim bunuda.



รєvgiler٠٠•••●●●


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁