26 Mart 2013 Salı

«İќєɑ,ʀossʍɑn,ɢʀɑтɨs»Alışverişim•*•

İkea'dan takılarım tokalarım için 2 tane bölmeli bir kutu aldım,zaten ilk çekmecemi kutu kutu yaptırmıştım ama yetmediği için ikinci çekmeceye de bunlardan koydum gayet düzenli oldu herşeyim,mutluyum.
Renk çeşitleri olsaymış keşke ama bunlar,şeffaf plastikten yapılmış 5 tane bölmesi olan bir kutu.Tanesi 3Tl.
 Birde yine ikeadan mumluk aldım,mum koyunca deliklerden ışıklar muhteşem gözüküyor,ben amacının dışına çıktım ve içine birkaç fırça ve ıvır zıvırlarımı koydum.Fiyatı:5Tl
Mumsuz olurmu hiç oraya kadar gidip mum almamak ayıp olurdu,etikette krem kokulu diye yazıyordu.
Sanki sabun,krem gibi çok temiz rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var,durduğu yerde koku yaymıyor,yakmadım daha ama yakınca belki o güzel kokusunu alabilirim.
Fiyatı:3Tl
Rossmandan sadece 2 parça ürün aldım,pamuğum bittiği için,içinde'70'adet pamuk bulunan disk şeklindeki bu pamuklardan aldım,bu markayı ilk defa deniyeceğim watsons'un kat kat ayrılan saçma pamuklarından sonra bu iyidir heralde.Fiyatı:2tl
Farkettim ki evde sadece 2 adet makyaj çantası varmış,çanta küçükse çantamdaki gözlerin içine koyarım malzemelerimi,minik çantaya koyamıyorum adete şişiyor  mincik çanta,kapanmıyor bile kullanımı zor oluyor.
Ama bu kış ayında büyük çantalar kullandığım için koyduğum şeyler çok dağılıyordu kayboluyordu çantada,o yüzdende bu güzel fermuarlı ve mincik aynası olan çanta acilen lazım olan birşeydi benim için,leopar desenliden de birtane vardı ve hemen aldım tabiki,leopara aşıkımFiyatı:2Tl

Gelelim 'Gratis'den aldıklarıma;
Tırnak Makası:Bu tırnak makası çok şirin duruyordu ve kutulu olduğu için dikkatimi çekti hijyen açısından da biryere giderken yanınıza almak için çok iyi düşünülmüş(Pembe ve mor renkleri var)Fiyatı:3,50Tl

369 Solid Parfume:Mis kokulu minicik stik şeklinde krem parfüm bu B.a.y.ı.l.d.ı.m
bileğime ve boynuma sürdüm acayip kalıcı kokusu var tatlı narenciye kokusu ve çiçek kokuları barındırıyor birçok çeşidi varmış ama ben gittiğimde 2 çeşidi kalmış birisi limon-yeşil çay kokuluydu onu fazla beğenmedim,normalde 30tl imiş fiyatı inmiş 10tl ye aldım bu cici kutudaki miss kokulu parfümcüğü,görürseniz kaçırmayın diyorum,boyutu serçe parmağım kadar ama çabuk biteceğini sanmam.

Kağıt Törpüler:Mİni minnacık kağıt törpüleri ucuz görünce,birde tam çantaya atmalık olduğunu keşvedince alayım denerim dedim ve aldım.Fiyatı:1Tl
Son olarak da gratis'de bu resimi çekebildim bunuda çeker çekmez uyarı aldım,çünkü resim çekimi yasakmış zaten başka çekmicektim ki hihii.
Duş için çeşit çeşit hayvan desenli boneler,daha önce görmemiştim bu şirincikleri,havuza gidenler için yada acilen biryere gidecekken saçlarını kurutma zahmetinden kurtulmak için idealler,çok hoşuma gittiği için paylaşmak istedim.Fiyat:5Tl
Bir gratis alışverişi daha bu şekilde sonlandı darısı yeni alışverişlere.




Bunlarıda AVm'de gezerken sıra sıra dizilmiş takıcılar,tokacılar derken kırtasiye ürünleri satan biryere denk geldim ve şen şakrak çocuk heyecanlanıp bişeyler aldım. 
Çok hoşuma gitti ama çok şekerlerdi dayanadım.
En arkada gözüken betty boop ''Not defteri''Bu aralar çok unutkanlaştım alınacak listesini unutmamam gereken şeyleri buna yazmak için minicik bir defter,çantada taşınması kolay olur diye aldım.
Ortadaki,başında yeşil tüy olan,pembe renkteki bu simli kalemi,okulum cartım curtum yazmalık işim bittiği halde neden aldımkine,sanırım tüyleri ve beyaz parlak stras taşlı tokası beni cezbettiği için olabilir.
Son olarak Stickerlarrr,heyy şunların güzelliklerine bakın,bunları tabiki de
kapıya,duvara,masaya yapıştırmak için almadımGünlük tadında birşey yazıyorum yaşadığım önemli olayları sevinçleri mutlulukları o sırada kenarlara bunlardan iliştiririm belki diye aldım,güzel ve hoş duracaklarına eminim.
'Bazen boş sade kutuların üzerlerine,parfüm kapaklarının üzerlerine yapıştırdığımda oluyor'...Toplam 4Tl


Sevgiler
/
/
/ \

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım hepsini :) o mumluklardan bende alacağım en kısa zamanda çok iyi fikir fırça koymak :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım çok sağol,benim tek tük fırçalarım var zaten fazla fırça kullanmayı sevmiyorum ama çok amaçlılar içine herşeyi koyabilirsin iyi bir kutu alana kadar beni idare edecek bu kutu daha sonra mumluk yapabilirim(:

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁