30 Mart 2013 Cumartesi

乇l-Ʈırnak Ɣe Ǟyak Ᏸakımım !



Evet ilk önce tırnaklardaki ojeleri temizlemeden başlıyoruz,
Cosmo Shop
Benim Parmex asetondan sonraki favori tırnak temizleyicim bu aseton.
Parmex'de  gerçekten nemlendiriyordu besleyiciydi yağlı bir his bıraktığı için,ama bu aseton ondan daha çabuk ve uğraştırmadan iyi temizliyor.
Tek eksi yönü fışkıran delikli bir ağzı olmaması,ama ben onuda seviyorum daha çabuk pamuğa döküp temizliyorum ojelerimi tavsiye ederim bence deneyin Fiyatı:2Tl
NOB Asetonsuz 30'lu Temizleme Pedleri
Koyu renk ojeleri biraz uğraştırarak çıkarıyor,seyahatlerde veya çantada taşımak için güzel bir çıkarıcı.
Çok güzel çıksın hiçbir yerde oje kalmasın derseniz 3 yada 4 ped gidiyor ojeleri çıkarmak için.
Eksi bir yönü varki oda,çıkarttıkdan sonra elleriniz yağ içinde kalıyor ve yıkadıktan sonra tabaka gibi kalıyor o hissi sevmiyorum ne yazıkkı.Fiyatı:3Tl


Daha sonra ellerime peeling yapıyorum,parmaklarımın arasını parmaklarımı iyice ovuyorum herşey bittikten sonra ılık bir suyla yıkıyorum.(merak edenler için;eller için olan peelingi,peelingler bölümünde yazıp resimlemiştim) 
Neutrogena El Ve TırnakKremini sürüyorum ellerimi pamuk yapan ve tırnaklarımın sertleşleşmesine en iyi gelen kremlerin kraliçesi budur bana göre kesinlikle tavsiye ediyorum,yılbaşındaki migros indiriminden 5tl'ye almıştım,normal fiyatı 8 ve 10Tl arasında gidip geliyor.


Tırnaklarım çok uzun ise acımasın törpülerken çok uğraşmıyayım diyede tırnak makasını kullanıyorum,
Tırnak etlerimi banyodan çıkmamışsam normal bir zamandaysa diplerini suyla ıslatıyorum,
Ve tırnak diplerime yedirerek Oriflame'den aldığım vanilyalı tenderı sürüyorum.
Bunun yerine normal bir vazelinde sürebilirsiniz.
Biraz bekledikten sonra yumuşayan etlerimi törpümün arkasındaki tırnak iticiyle dışa doğru sıyırıyorum açıyorum ki kolay kesilebilsin diye.

En soldaki yeşil olan pensi lisede almıştık tırnak bakımı dersi için,o zamanlardan bu yıla kadar bana eşlik etti çok seviyorum keskinliğide fena değil hala,markası yazmıyor o yüzden bilemiyiciğim.
Bu yeşil olan pensi ise ayaklarımda kullanıyorum,tırnaklar bittikten sonra kısaca ayak bakımında değineceğim.
Ortadaki solinge'nin tırnak pensi bunu rossmandan almıştım,itilen etlerimi hiçbiryerimi kanatmadan etmeden güzelce kesiyorum bununla gayet memnunum.
Tırnak makası,bunuda o amaçla yani etleri almada kullananlar var ama ben genelde minik minik et parçaları kaldığı zaman ucu ince olduğu için daha rahat kullanmak amacıyla uyguluyorum,kullanmak kolay oluyor.


Herşey bittikten sonra tırnaklarımı törpülüyorum şekil veriyorum,
Bunu en son yapıyorum çünkü tırnak yanlarında kuruyan etler varsa onlarıda törpülesin diye hemde yumuşayan nemli tırnağı törpülemek daha rahattır.
Dikkat edin fazla araları törpülemeyin!
Tırnaklarınızın yanlardan çat diye kırılması bu yüzdendir,geniş tırnakları olanlar bu hileye başvurmayın lütfen.
Bende bu hataya bir ara düşmüştüm güzel uzayan tırnağım nasıl yandan kırılırdı sinir olurdum,sonra düzelttim yanlara çok girmedim,eve geldiğimde tınaklarımın hava alması için ojelerimi hemen çıkardım,krem kullandım,şimdi gayet sağlıklı,sert,uzun ve güzel bir tırnak uzatabiliyorum.
En sağdakide;Törpüden sonra tırnak arkasını kaldırdığımıza çıkan kıymık gibi şeyleri kaldırıp onuda bir törpü hareketiyle düzeltmek için olan bir hem itici hem düzeltici.




Gratis'den aldığım tırnak yüzeyi düzgünleştirici ve parlatıcı sünger,
Soldakinin yüzeyi hafif zımpara gibi sert çizgi çizgi olan tırnak yüzeyi'nin üstünü düzgünleştiriyor daha güzel duruyor,ojelerin daha hoş düzgün gözükmesini sağlıyor.
Diğer tarafıda parlatıp tırnağı gıcır gıcır yapıyor ben 1 yada 2Tl'ye aldığım bu süngeri çok işe yarar ve çok güzel buluyorum görürseniz deneyin.


En sonundada rossmandan aldığım bu kayısı kokulu tırnak eti yumuşatıcısını,tırnaklarımın kenarlarını yumuşatmakta tırnak bakımım için kullanıyorum 3tl'ye almıştım ama şuan ve bir süredir ne yazıkki 8Tl,
Arkasında yedek uçları var ben birtane değiştirmiş olmama rağmen içindeki yağ hala bitmedi ve hala çok çok memnunum,etkisi kalıcı ve uzun süreli.
Tırnaklarım tekrar kırılmasın diye onlara çok iyi bakıyorum bunun içinde PASTEL'in Kalsiyum jelini aldım,kalyon kullandım bundan öncede bitenlerde göreceksiniz pastelin bu konuda kalyonlardan daha güzel bakım yaptığını söylebilirim.

El ve Tırnak bakımım burada sona eriyor,manikür yaptırmak için gittiğim hiçbiryer olmadı hep kendim yaptım,konu ile sormak istediğiniz merak ettiğiniz birşey varsa yorumlarınızı bekliyorum.




Ayaklarımdaki tırnakların etlerinide bu pensle alıyorum,
Kışın çok yapmamaya özen gösteririm çünkü mikrop kapmaya yatkındır ayaklarımız,o etleride aldığımızda içine mikrop dolma olasılığı yüksek!
Özellikle yaz aylarında açık ayakkabı giydiğim için,pediküre daha çok özen gösteririm.



Ponza Taşı
WAtsonsdan almıştım,taş değil bu sert bir sünger zamanla resmen eridi kırıldı diğer ucuda.
Topuklarımı ve ayağımın tamamına sürterek uyguluyorum bir nevi ölü deri soymada diyebiliriz aslında buna.
Topuklarda herhangi bir sertleşme yok sadece soyulmalar çok oluyor beyaz beyaz onlara sinir olduğum için ponza taşlarını çok kullanırım,pürüssüzleştiriyor.






Eldivenlerimi çok seviyorum her işe yararlar çünkü gratisden 3Tl'e almıştım.
Bu eldivenlede avonun ayak peelingi ile ayaklarıma peeling yapıyorum.
Eldiven birazcık sert ama sert olması daha güzel iş görüyor anlamına gelir benim için.
Eldivenin diğer eşiylede vücut peelingimi uyguluyorum.





Watsons Mentollü Ferahlatıcı Ayak Kremi
Ben bu kremi kışın hiç sevmemiştim ayaklarımı buz gibi soğuk tuttu zaten normalde üşüyen ayaklarım iyice dondu!
Yaz için tavsiye ederim sanırım son 2 aydır kullanıyorum güzel nemlendiriyor ama birdaha almam fiyatıda 4Tl idi yanılmıyorsam,yaklaşık 2 çeşidi vardı bakabilir deneyebilirsiniz.







Rossman  Geyik Yağlı Ayak Kremi
Bu kreme bayılıyorum!Kokusuz bir ayak kremi ama nasıl hoşuma giden bir ürün anlatamam.
75 ml'lik bu ürünü 4Tl'e almıştım.
Diğer ayak kremimde bittikten sonra tekrar alırım sanırım,bir tanede denemek için başka marka'nınkini alırım.

Bütün herşeyden sonraki yaptığım en son şeyde ayak kremlerimi sürmek oluyor,ayaklarıma masaj yaparak her banyodan sonra uyguladığım kremlerim bunlar.
Ayak bakımı ve ayak sağlığı çok önemlidir unutmayın özellikle masaj yapmanız çok önemli kan dolaşımın hızlanması açısından masaj yapmanızın ileride size faydası çok olacaktır.
Yürümenizi sağlayan ayaklarınızın masaja ve iyi bir bakıma ihtiyacı olduğunu unutmayın!

Bu bakımda burada sona erer okuduğunuz için Ꮦeşekkür ediyorum hep bakımlı kalalım SEVGİLERİMLE







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁