14 Nisan 2013 Pazar

GOLDEN ROSE ,PASTEL , AKSESUAR ALIŞVERİŞİM !



.........................................

-Of kızlar of  diye başlıyasım var,bizim bu birşey alma hastalığımız ne zaman bitecek artık bilmiyorum her    çıkışta ala ala anneler günü gelince hiç birşey alamıyacağız sanırım!
-Hem alıyorum hem söyleniyorum bu aralar bende moda bu [: 
-Hafta sonu olarak hem cumartesi hemde bugün bir alışveriş yaptım küçük çaplı hadi bakalım nerelerden neler almışım!!



Kızılaya çıktım ve karanfil caddesindeki takı toka kozmetik satan bir yerden En Soldan gidelim 

Golden Rose=bebek mavisi bir oje aldım fiyatı;1,5Tl'ydi nail artta kullanmak ve nazar boncuğu falan yapmakta kullanırım sanırım tek başına sevmediğim bir renktir bebek mavisi kıyafetim hiç yoktur hayattada giymem!

Onun yanındaki Pastel pamuk şekeri rengindeki hafif simli ojeyide gratisden aldım 2,TL

Golden rose Eyeliner;uzun zamandır almak istediğim bir eyelinerdı sonunda beyaz simli 01 numarasındaki bu eyelınerıde almış oldum rahatladım!!!Golden Rose stantlarından temin edebilirsiniz,daha güvenilir oluyor açılmamış ellenmemiş oluyor Fiyatıda 12TL.

Flormar Pretty;1 Tl'ye Gimsadan aldım çok hafif bir renk frenç yapımında baz olarak kullanıcam kendisini. 

Gratise devam(:
Bir adet ayaklardaki pütürlüğü gidermek için siyah simleri olan süslücene bir ponza taşı aldım(:

Ponza taşlarına bayılıyorum çünkü peelingler bile onların gördükleri görevi görmüyor o kadar iyi temizleyip harikalaştırmıyor.

Watsonsdan sünger ponza almıştım hatırlayan olursa ayak bakımımda anlatmış ve resimlemiştim eridi bittiği kırıldığı için yenisini almak istedim.

Uzun süre kullanıyorum ben bunu sonuçta eskimiyor etmiyor,sadece sabuna değmemesi gerekiyor okadar.

Sert olduğu için yumuşak hareketlerle yapmak lazım ayağınız tahriş olup acıyabilir.

Ben topuklarıma,parmaklarıma,ayağımın altına heryerine uyguluyorum.

Sonrada krem sürüyorum oh miss..başka bir bakıma gerek yok!

Fiyatı;4,75TL

Benri;markasının normal pamuklarından kullanıyorum memnunum bayada dolu dolu,
zaten bu markadanda herkezler memnun,disk pamuklarından denemek için aldım bakalım ilk defa deneyeceğim diğer pamuklarım duruyor daha ama hazır bitmek üzereyken alayım bunuda dedim ve aldım 2TL


Ve en güzeli en şekerini en sona koydum,RoSSmandan çok şık ve zarif bir küpe aldım kendime.biliyorsunuz rossmanlarda takı toka tarzı şeylerin olduğu bir bölüm var.

Çeşitleri çok o kadar takının içinde dayanamadım gene ve aldım fiyatıda 7Tl cikti!Eve geldim üstündeki minik stras taşlarından 3 tanesi düştü ama yaa çok üzüldümm :'(( !!!




.........................................
İyİ Alışverişler Ve Sevgiler Mutlu Kalın!
.........................................

2 yorum:

  1. aldıklarını güle güle kullan canım :) benri pamukları bende beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok mersi tatlım benim,pamukları beğenmeyen yok zatin maşallah (:
    Sevgicikler!!

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁