24 Nisan 2013 Çarşamba

Eyelinerlar●!●





1-MODA EYELİNER
Normal bir parfümeriden 5Tl'e aldığım bir eyelinerdı kendilerinide severek kullanıyorum.
Diğerleri gibi fırçası yok bununkinin daha ince fırçası var.
Çok ip gibi eyeliner çekmek isteyenler için harika bir fırça,alın evinizde bulunsun!!


2-LOREAL SUPER LINER'Carbon Gloss'
Loreal birde marka olarak ama ne bir kalıcılığı var ne bir dark koyu bir siyahlığı var,gözüme eyelınerı çekiyorum parmağım değdiği anda silinip gidiyor,parama yazık oldu almasaydım dediğim ürünlerden biriydi:/
Su gibi saçma basit bir üründü,üzerinden 5 kat gidilcek ki öyle kalıcı bir siyah elde edesiniz!
Dünyadaki son eyelıner olsa bile bunu almam o derece sevmedimmm!
Fırçalı değil yumuşak sünger gibi bir ucu var tavsiye etmem,almadan önce mutlaka bakın diyorum.

3-GOLDEN ROSE EYELİNER
Kapağı kırıldı gitti:/Hala kuruma yaşamadı ama sapasağlam duruyor.
Golden rose'nin ürünlerini seviyorum kötü dediğim bir ürünü olmadı.
Kalıcılığı orta derecede,benide idare ediyor,severek kullandığım fırçalı bir eyelınerım buda,2. alışımdı baya zaman oldu kullanıyorum.
Fiyatı sanıyorum 8tl idi,eğer orta derecede fiyatıda uygun bir eyelıner arayışındaysanız bunu tavsiye ederim testerınada mutlaka bakın derim,seveceksiniz.

4-ESSENCE MID NIGHT IN PARIS GEL EYELINER
Gratisten aldığım bu ürünü rossmanlardaki essence standlarındanda temin edebilirsiniz,10Tl'e almıştım.
Koyu siyah tondaki bu jel eyelınera bayılıyorum,
Kalıcılığı süper derecede iyi hatta zar zor çıkıyor göz makyaj temizleyicilerle bile.
Sürümü çok yumuşak,minicik cam kavanozun içinde olsada uzun süre idare edecektir.



 M-olan Moda Liner ve yanındaki L-Loreal.
Lorealı görüyorsunuz dimi nasılda çizgilere dolmuş nede adı gibi koyu bir siyahlığı var !

 Golden Rose ve Essence.
Ve hepside tek kattaki halleri ve koyulukları,essence jel eyeliner biraz uğraştırdı kalın oldu ama ona dicek laf yok zaten hem siyahlığı hemde kalıcılığı ile müthiş!

Rıval De Loop Young fırçası ve Avonun eyelıner fırçalarını severek kullanıyorum rossmandan ilk aldığım rıvalın fırçasıydı,ilk başta zorlandım sürmekte fırçaları yumuşacık,sonra da avonunkini aldım sürümü daha rahat daha güzel,fırçaları sık ve kullanışlı.
AVON Eyelıner Fırça:Fiyatı:3Tl  RIVAL De Loop:Fiyatı:4Tl                                       

            

Bijom kalın ucu olan bir eyeliner çok hatırlamamakla beraber belki bu  benim aldığım ilk eyelinerdı kızlar %80 öyleydi.

Hatta kızılaydan karanfil caddesindeki satıcıdan 3TL'ye almıştım.

Çok kullandım hala bitmedi gitti,içinde boncuk gibi birşey var,bu markayı görmedim birdaha hiçbiryerde görsem tabiki almam okadar eyelınerım varken. 

İnce bir şekilde eyelıner çekmez çok zor bununla ama çokta kalın olmamakla beraber çekiyordum yani göz kapağımın üzerine.

İşin garip yani bu markasız eyelınerın kalıcılığıda iyi ve tatmin edici.

Kolay kolay silinip hiçbiryerede bulaşmıyor.

 Kalın uçlu fırça diyemiyeceğim sünger gibi bir ucu var hafif sert olmakla beraber.




Evett kısa bir zaman önce yaptığım alışverişimde aldığım yeni çıkan Golden Rose'nin simli       eyelınerından bende aldım.
Farların üzerine uygulamak için aldım,sürdükten sonra hafif göz kapağımada dağıtıyorum bayılıyorum !
Kalıcılığı simlerinin dağılmaması 10 numara !
En açık rengini aldım beyaz simli olanını yani 01 numarasını,sıkça kullanıyorum belki gidip diğer renginide alabilirim morlu karışık simli olan  mesela onuda çok beğenmiştim.
Aşağıdaki resimlerdede açıklayıcı bir biçimde inceleyebilirsiniz.


 Uzun bir sapının olması daha güzel sürmenizi sağlar,çok sevdim güzel işler çıkartıyor.




Daha önce böyle bir yazı yazmıştım zaten evet ama resimlerin net çıkmamasınada gıcık olmuştum,içime hiçmi hiç  sinmedi,sonradan okuyanlar içinde öyle olduğunu düşündüm sonuçta eyelınerın yapısını siyahlığını görmeleri lazımki fikir edinsinler diye düşünerek işteee ogün bugündür dedim ve düzeltmeye karar verdim,üstelik 2 tane daha eyelıner yazısını ekleyerek,tanıtarak!!!

Umarım yararlı bir yazı olmuştur okuduğunuz için teşekkür ederim,aklınıza takılanlar olursa yorum  yapıverin zihninizi rahatlatın.



SEVGİLERİMLE!



9 yorum:

  1. Eyeliner olmadan asla diyen biri olarak çok sevdim bu postu :) gel eyeliner almak istiyordum bende fikir verdi yazın . Bende bloguma beklerim sevgiler http://beautyiconss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Asla hemde,bazen eyelıner sür çık yani kendi halinde bile güzel gösteriyor gözleri kerata:))
    ''Çook mutlu oldum fikir verebildiysem ne musmutlu bana...İzlemeye aldım bile bloğunu Sevgiler hoşgeldin.''

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle katılıyorum güneş gözlüğü havaları gelmiş olsada biz bakımlı bloggerlar eyeliner süremeden çıkmayz :)) Sende hoş geldin

    YanıtlaSil
  4. essence gel eyeliner benimde kullandığım bir ürün ve muhteşem bencede :D

    YanıtlaSil
  5. ben eyeliner kullanamıyorum ya , kalemleri eyeliner olarak kullanıyorum diyelim. aslında yanı şey gibi ama eyeliner olunca bi beceriksizlik geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  6. Little ßutterfly->Haklısın bencede öyle=)

    AYSEL KAYA->Ayy ilahi aysel ne tatlısın:)Aynı mantığa geliyor sadece fırçayla kullanamıyorsun diyelimmi,gerçekten kullanımı zor ama ben çok uğraşıyorum çekerken ederken zahmetli biraz (:

    YanıtlaSil
  7. Su markasiz eyelinerlarin bazilari gercekten guzel oluyor. Benim de vardi hatta ilk eyelinerimdi begenen bir tanidigimiza vermstim ki ustunden 2 sene filan gecmisti ben tamamen unutmustum eyelineri filan gorustugumuzde bana eyelineri nerden aldgmi cok memnun oldugunu akmadigini soyledi butun gun . Sasirdim nerden aldgmi hatrlayamiyorum ama :-)
    Bu arada anlatislarini blogunu cok sevdim bana da gelirsen sevinirim :-)
    hhttp://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ttp://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Benim markalılardada beğenmediğim çok oluyor ne yazık ki oyüzden fazla paralar saymıyorum kozmetiğe,değmiyor çünkü,çoook teşekkür ediyorum mutlu ettin beni sevgiler❤

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁