24 Nisan 2013 Çarşamba

Flormar 01.Siyah Göz Kalemi & Kajal Simli Göz Kalemi♦♦♦





Bu sefer tersden başlamak istedim önce kalemin rengini görün istedim .

Görüldüğü gibi tek katta rengini belli etmiyor üzerinden  birkaç kez geçince siyah oluyor.

Sevdiğim kalemler arasındaydı çok kullandım zamanında,ama almak için gittiğimde kabı değişmişti ve aldım yinede ama bu performansı sergilemedi flormar :/Oyüzdende dolayısıyla bu küçülmüş göz kalemimi atmak istemedim.

Bir yerlerde varmıdır hala bilmiyorum ama sizin elinizde vardır belki yaklaşık 5-6 sene önce dış ambalajı böyleydi sonradan içeriğide değişmiş kalemin bu sabitleniyordu  ama aldığım kalem akıp bulaştırıp çıktı gözümden.





Kajalın çok nefis bir gümüş renkteki simli kalemi,göz pınarlarıma sürüyorum arada,

Yumuşacık güzel bir sürümü var,gözden hemen çıkıp dağılma yapmıyor.

Bunuda buaralar sıkça kullanıyorum eskimeyen bir marka kajal.



Tavsiye edeceğim sıkça kullanılabilecek güzel bir kalem.






Sevgiler İyi Haftalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁