1 Nisan 2013 Pazartesi

Ҡokucuk Чuvam Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Bugün benim biricik kokucuklarımdan bahsedeceğiz,parfümlerin içindeki kokunun ne olduğunu kokladığım an söyleyen biriyim,işte karanfildir vanilyadır odur budur söylerim.Burnum ciddi manada kokulara çok duyarlı,ben kendimi bildim bileli güzel kokulara meraklıydım,çok çok beğenmissem yolda giderken yada biryerde mutlaka sorarım parfümünüzün ismi nedir diye,öylede manyağım işte [= 

İşte benim bebeklerim

1:AVON CHRİSTİAN LACROİX ROUGE
Fena değil derecede bir koku,bana biraz ağır kaçtı bu parfümü gün içerisinde çok kalıcı ama ben beğenmedim.

2:Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ3:ANGİE HOT LEOPARD PARFUM-DEODORANTÇiçeksi/Oryantal
İçerik olarak:Limon,Elma,Portakal çiçeği,Ahududu,Şakayık,Gardenya,Yasemin,
Kehribar,Paçuli,Misk bulunuyor.
Bu serinin içinde en kalıcı bulduğum ve en sevdiğim güzel kokulardan birisi oldu angie,leopar deseninide sevdiğimden bayıldım dış kaplarına.
Alıp almamak konusunda tereddütlüydüm belki sıkılıcam ileride ama almasamda içim rahat etmicekti parfümü ve deodorantıyla birlikte 13Tl^ye aldım rahatladım,daha yeni aldım zaten 2 gün oluyor tavsiye edebilirim diğer kokularıda güzel.
Deodorantlar herzamanki gibi hafif yapıda ve uçucu,diğerlerine göre ikisini bir arada kullandığınızda etkili diyebilirim şu şişelerin güzelliğine bakın bi yahu !

4:362 ABSOLUT PARFÜM:Gratisten aldığım bu minnik stik parfümü bayılarak kullanıyorum izmir caddesindeki gratiste hala vardı ama bu rengi kalmamış diğerlerine bakabilirsiniz,ben çok çok memnunum kalıcılığı çok güzel.

5:CALVİN KLEİN EUPHORİA:Dibinde azcık birşey kaldı bitti bitecek,çok beğenmediğim giderek sıkıldığım bir kokuydu.
Kapağına başka bir kapak taktım kendi kapağı açıp kapatırken akıyordu hep kapak ıslanıp duruyordu.
Orjinal olduğu için kalıcılığı tabiki güzeldi ama ben sevmedim.


6:CHRİSTİNA AGUİLERA:Kalem parfümlere bakarken buda dikkatimi çekti geçenlerde bunuda 2Tl'ye aldım çok hoşuma giden bir parfüm oldu,fekat üzüldüğüm bir nokta varki kalıcığı çok azdı :/
Tabi yinede minik diye ucuz diye kendimi teselli ettim.Genelde kalem parfümlerin kalıcığı az oluyor ve kokular pek hoş kokmuyor ama nadirde olsa güzel kokular çıkıyor işte aralardan bulunca almak denemek lazım.

7:AVON:Bu parfümün  ismini okuyamadım yamuk yumuk yazılmış şişenin üzerine yazamadım oyüzden kusura bakmayın,şeklinden anlayabilirsiniz. 
Çukulata kokuyor resmen!bayadır benimle birlikte olan bir parfümün kalıcılığı gayet güzel 
avonun çiçeksi parfümlerini sevmiyorum aslında ''little black hariç''ondada vanilya var kremsi bir koku var oyüzden hoşuma gidiyor,
Bu parfümünüde taki son zamanlarda çukulata koktuğunu farkedince kullanmaya başladım sevdim,görürseniz bunun kokusuna bakınız.

8:DEMETER BABY POWDER:Gratis'den aldığım bu 30Ml'lik parfümüde severek sıkıyorum misler gibi koklaya koklaya bir hal oluyorum aynı bebek pudrası,hiçbir fark yok ondan çok şirin çok cici bir kokusu var bayılıyorum!Biterse belki aynısından tekrar alırım.

9:DAVİD WALKER:Açık parfümlerini seviyorum,ama bu şişenin içindeki jhansons baby markasının bebek kolonyasını doldurmuştum mavi olanını,kolonyalarını seviyorum güzel oluyor yumuşacık yapuyor elleri.

10:ORİFLAME PARADİSE:Buram buram baharat kokuyor,üye olduğum bir dönem denemek için almıştım bu ikinci şişem,değişik güzel bir kokusu var ama 3 bir şişe almam bıktım bu kokudan çünkü.
Oriflame kokuları genelde su gibi oluyor çok iyi ve kalıcı olmuyor hadi avonunkiler gine bir nebze kalıcı ama oriflame hiç kalıcı değil bilginize,denemeden asla almayın yazık olur paranıza!

11:LACOSTE:Klasik lacost kokularından,pek sevdiğim söylenemez bu kokuyu yada zamanla tiksinmişde olabilirim bundan bilemiycem(:

12:DİESEL:Bu benim parfümüm değildi aslında ama sonradan benim oldu,erkek parfümlerine bayılırım hatta aldığım bazı açık parfümler erkek parfümleridir.
Bu dieselin kokusu bir harikaydı bir güzeldi dillere destandı,açığını bulursam bir sonrakinda almayı düşünüyorum,çünkü bu orjinali bayağı pahalı.



13:DAVİD WALKER:İsmini pek hatırlayamıyorum ama bu bir erkek parfümü,numarasınıda attığım için soramadım adını ne yazıkki:/
Kesinlikle çok kalıcı ve çok harika parfümlerden biri benim için bitsin gene alırım bu markayı seviyorum.

 14:DAVİD WALKER ''COCO CHANEL'':Geçenlerde alışveriş yazılarımdan birinde yazmıştım yazısını.
İsminide CD kalemi ile üzerine yamuk yamuk yazmışım,numarası yoktu karışmasın diğerleriyle diye yazdım,o şekilde kötü bir görüntüyle kaldı napalım.
Kendileri orjinalinden daha güzel olup benim gönlümü fetheden parfümlerden biridir,giderseniz uğrarsanız dükyanlarına bakıp koklamanızı isterim seviceğinize eminim.
Kalıcılığı 2-3 gün üzerinizde orası kesin ve net benden söylemesi.

15:ANGİE VANİLYA:Vanilya kokularını oldum olası sevmişimdir,enfes bir kokusu var ben bunu hiçbiryerde bulamayıp üzülürken,sonra son çare olarak internetten getirttim,netten alışverişi sevmediğim halde bu parfümcük için yapmak zorunda kaldım,ama değdi.
Beyaz giysilerde sarı leke bırakıyor iç çamaşırlarınıza beyaz olan açık renkteki kıyafetlerinize sıkmayın!
Onun dışında kıyafetlerin üzerlerinde günlerce kalıyor diyebilirim o derece seviyorum ben bu kokuyu,şuanda gratislerde 6Tl gibi bir fiyata satılıyor.

16:ORİFLAME MARCEL MARONGİU:Hediyeydi sanırım,sevmedim ama kullanıyorum buda su gibi kalıcılığıda az tavsiye etmiyorum,genede denemek isteyenler bakabilir alabilir tabiki kalıcılık herkezde farklılık gösterir.

17:COLLEZİONE PARFÜM:İlk önce çok sevdim sonradan nefret ettiğim parfümlerden biri oldu,artık oda spreyi kendisi.
Orada bir parfüm beğenip sonra ertesi gün ne olduğunu bulmaya çalışırken alel acele almıştım bunu artık omuydu değilmiydi bilemiyeceğim ilk defa bu mağazanın parfümünü aldım vede beğenmedim.
Zaten fiyat  aralıkları 15-20 tl arasında.

Sizlerin  orjinal parfüm hariç uygun fiyat aralıklarında,açık parfümde olabilir vs...daimi olduğunuz çok sevdiğiniz parfümleriniz varsa paylaşıp yorum yazarsanız çok sevinirim.
Bende yazdığınız isimleri not alıp,gidip kokularına bakmış olurum.

Herkeze güzel kokulu haftalar 
SEVGİLERİMLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁