26 Nisan 2013 Cuma

♦♦Rapsodi Yeşil Göz Kalemi&Kalem Açacağı ♦♦







●●•Rapsodi markasının kaleminden bir bu mevcut,güzel ve farklı bir renk tonuyla ve ucuzda bir fiyatıyla kullanılabilir göz kalemi.

●●•Yumuşak sürümü var.

●●•Kalemin kalıcılı ile ilgili;açıkcası çok kalıcı değil ama yeşil bir far sürüp üzerinede eyeliner şeklinde geçtiğinizde kalıcı olabiliyor evet ama onun dışında gözden silinip gidebiliyor.

●●•Helede hava sıcaksa ozaman özellikle göz altınıza sürmeyin derim!!



●●•Bunuda rossmandan 2TL gibi bir fiyata almıştım.

●●•Kalemleri açarken asla kırmıyor ve çok memnunum çokta güzel açıyor.

●●•Hem büyük göz kalemi için yer var hemde normal göz kalemleri için yeri var.

●●•Kapağı plastik oldukça hafif ve pratik daha iyi sıkıca kapanıyor .



 ●●•Bunu almadan önce fabel castelin demir olan normal kalemtraş açacağını almıştım onla açıyordum oda çok güzel açıyordu ama artık o eskiyince bende bunu aldım.

●●•Çok iyi çok güzel açan bir kalem açacağı gidin alın derim hatta pembeside vardı üzerinde simleri olanıda varmış sonradan gördüğüm için alamadım bilseydim onu alırdım.



Hoşçakalın sevgiyle kalın bay bayy !!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁