19 Nisan 2013 Cuma

Art Deco ♦♦♦ BEYAZ VE MÜRDÜM ♦♦♦ GÖZ KALEMLERİ







Çok amaçlı beyaz kalemim diye lafa girmek istiyorum,beyaz kalem çekme modası başladığı sıralar almıştım kendisini,ucu biraz sert olmakla beraber sürdüğünüzdede kalıcılık oranı iyi olan bir kalem.

2. olarak dudak kenarlarıma sürüyorum dahada dolgun durması için aydınlatmak için kullanıyorum kendisini,işe yarıyor tabikide uygulamayı bildikten ve taşırmadıktan sonra herkez kullanabilir.

Gözlerime sürerken biraz sorun yaşıyorum yalnız sulandığı için beyaz rengi gözükmüyor kuru ve yaşın akmadığı zaman daha güzel rengini veriyor,genelde gündüz vakitlerinde yeni uyandığım zaman öğlen tamda biryere gidiceğim zaman yaşarıyor gözlerim uff sinir bozucu bir durum.

Hala beyaz kalem kullanıp modayı devam ettirenlere denemek isteyenlere tavsiye edebiliceğim güzel bir kalemdir kendileri.

Beyaz kalemin kullanım amacı;küçük kısık çekik göz yapısına sahip olan gözlerin içine beyaz çekerek dahada büyük daha iri bir görünüme sahip olmasını sağlamaktır.

.
Kalemin elimdeki rengide bu şekilde biraz bastırdım sert yapıda çünkü,sert ama sanmayınki gözü incitip acıtır,o kadar acıtacak kadarda değil yani sürdüğünüzde hemen rengini veriyor,gördüğünüz gibi tebeşir beyazı gibi güzel temiz bir rengi var maşallah :)

»¦« İzleyip beğendiğim beyaz kalemlede ilgisi olan bir makyaj videosunu sizinlede paylaşmak isterim bakalım hoşunuza gidecekmi..




»¦«Bir başka güzellikte,benim favori kalemim mürdüm rengi olan bu kalem.



Sert bir kalemden sonra yumuşacık bir yapıda suya dayanıklı bir göz kalemi.

Farları tanıtırkende söylemiştim özellikle yeşil&yeşile çalan ela rengindeki göz renklerini vurgulayacak bir renktir mürdüm ve mor tonları,benimkilerde yeşil olduğu için sıkça kullanıp sevdiğim bir renk ve kalemdir kendileri daha önce herhangi markanın mürdüm renk göz kalemini alıp denemedim genelde far kullanırdım ilk bunu aldım ve başka bir markada almam sanırım bu bitip iyice küçülene kadar.

Eyelıner olarak bir süreyim dedim sonra geri öldür allah silemedim hemen sabitlendi kaldı orada ne dağılması var nede silinmesi var o açıdan mükemmele doğru giden bir hatta mükemmel bir kalem.

Kısa ve öz:bu tonlarda bir kalem ararsanız eğer bunu gözüm kapalı tavsiye ederim yağlı göz çevresi gözleriniz varsada orayı güzelce gülsuyuyla temizledikten sonra bunu süreseniz daha sonra gözlerinizden bu kalemin çıkacağına pekte ihtimal vermiyorum denemekte yarar var!

Yazının hemen aşağısına baktığınızda görüldüğü üzere nasıl güzel bir renk olduğunu anlatan anlamlı bir görsel...




Çok sevdiğim kahraman sevgili tweety ile birlikte hepinize okuduğunuz için teşekkür eder ve güzel yazılar dilerim.

 Sevgilerimle İyi Haftasonları Diliyorum!

4 yorum:

  1. Mürdüm olan güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Bende beyaz kalem kullanmayı cok seviyorum ozellıkle dudak kenarlarını aydınlatmak ıcın.Merhaba bloguna bu arada:)Bende beklerım umarım keyıf alırsın dolasırken. :)

    YanıtlaSil
  3. off mürdümün rengi süpermiş yaa, bende beyaz kalem arıyordum bunun kalıcılığı vs hoşuma gitti baya, bulunduğum yerdeki Watsons Artdeco standını iki sene sonra taşıdı o yüzden alamıyorum şu an ürünlerini ama bir saat uzaklığımda var gittiğim zaman ilk işim bu kalemlere bakmak olacak tanıttığın için teşekkürler canım. Maşallah gözlerde yeşilse mürdüm ne yakışır sana :)

    YanıtlaSil
  4. makyaj kelebeği->Kalıcı olmasıda ayrı güzel mürdümün denemelisin..

    Merve Yıldız->Beyaz kalemi ben göz içi değilde dudak için alıp kullanıyorum,göz içinde acayip duruyor bee(:

    Renkli Masallar->Evet canım güzel ötesi gerçektende,,,ama ama niye yaa!! üzüldüm,YKM demi yok sizin orada içinde var çünkü artdeco bilgin olsun yani.Ehihi Çok teşekkürler canım,bu ara nazara geldim sağ gözümün kirpk diplerinde şişme var ya acayip acıyor doktora gidicem yarın bürgün:'(Ya nazar Yada mikropmu kaptım bilemedim:(

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁