2 Nisan 2013 Salı

VØGUE !

Vogue dergisini her ay almasamda takip etmeye çalışırım.Makyajlara,saç stillerine bakıyorum genelliklede.Sizlerinde içinden elbet beğendiğiniz olacaktır,isteyen modelin makyajına isteyen kıyafetine,takısına bakabilir yani illa bir ortak noktada buluşacağımıza eminim (:
Dergilerimden ve vogue takvimimden beğendiğim resimleri çektim,ve resimleri makyajın rengini kaybettirmeyecek şekilde düzenleyerek görsel olmasını sağladım,güzel ve net çıkmayan 1-2 resim oldu kusura bakmayın artık onun içinde.


Resim net çıkmadı bari böylece giyimiyle tarzıyla dursun ilk başta dedim!

Kızıl saçlar-beyaz ten-renkli göz ve bu yeşil tonundaki far güzel olmuş!

Bu kızı ne zaman görsem sade tonlarındaki makyajı dikkatimi çekiyor,soft ve duru bir suratı var sevdim,güzel.

Enfes Kırmızı ruju ve siyah saçları bütünlük içerisinde.

Resim net değil evet:(Ama gözlerine sürmüş olduğu pembe ve beyaz tonlarındaki farı ve turuncuya çalan kırmızı renkteki dudakları apaçık ortada çok hoşuma gitti.

Yeşil ve sarı renkteki eyelinerlar ne kadarda güzel durmuş,yine bu sene kalem çekmeler,sürmeler hersene olduğu gibi bu senede moda,yakışana yakışır ama renkli kalemleri fazla sevmiyorum!

Saç stili makyajı cuk oturmuş fazla şirin...

Buğulu siyah kalemle dağıtılmış gözleri daima sevmişimdir,uygulamışımdır.Göz pınarlarına sürülen gümüşi renkteki aydınlatıcı farı enfes durmuş!
Çene sivri olduğu için,dudaklara sürülen dudak kalemi ve ruj dudakları iyice belirginleştirmiş ve iyice dikkat çekici hale getirmiş!

Bayıldığım favori modelin makyajı ve şirinliği tatlılığı 
rujun rengine bakarmısınız nede güzel yakışmış!

 Mor tonlarındaki farı,turuncu dudakları güzellll şirinnn mükemmel ama cesaret işi(=

Hey!Mor dudaklar hoşş hoş hoş yani ne diyim bikere stili çok güzel.

 Daha sade nude tonlardaki bir makyajı buda çok sert bakmış ama bütün tonlardaki makyajlar yakışır bu modele.


Buda bizim kız Tuğçe kazaz,kendisini hertürlü beğenirim genelde zor seçer beğenirim ama bu kız gayette güzel,makyajlı makyaksız halleri bile güzel.
Genelinde abartılı bir makyaj yaptığını görmedim,hoş güzel giyimlide bir tarzı var
Yüz hatları belirgin,makyajı doğal tonlarda ve göz makyajı güzel olmuş.

Pudra beyazı bir kadın !İlginç makyajıyla ve tarzıyla dikkatimi çekmiş olucakki şuanda burada!

Umarım sizlerinden aralarından uygulamak istediği  cesaret edebileceği tarz,saç stili,makyaj olmuştur,umuyorum ki güzel fikirler verebilmişimdir...

Güzel Kalın ve Güzelliğinizle Daima Işıldayın!
✫ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁