30 Mayıs 2013 Perşembe

☆Oje Tasarımı {6}☆






Merhaba Oje Severler !

Shıneplus,golden rose ve flormarın ojelerini kullandım!





Uçlarına beyaz ojeyle frenç yapmıştım fakat shıneplus ojeyi sürünce içinde mavilik olduğu için beyaz frenc yaptığım yeri hafif bir maviliğe boyadı :)

Shıne plus gerçekten süper bir oje,kuruma süresi hızlı içinde beyaz renk de iri yuvarlak pullar ve minik simler var bulursanız kaçırmayın!

Umarım hoşunuza gitmiştir bir başka oje tasarımı resimleriyle  görüşmek üzere !







☆ GÜZEL GÜNLER SEVGİLER 









7 yorum:

  1. Çok değişik olmuş ben begendim kendi tarzını yansıtmışsın özgün ;)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim sağolasın varol :))

    YanıtlaSil
  3. shine plus ın numarası nedir

    YanıtlaSil
  4. Canım o nasıl bir güzellik öyle! Çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. ❤Begum salurvan
    530-numara,aldığımda arkasındaki numara yeri yırtıktı açmışlardı çünkü ojeyi birtane vardı ordada bundan inş doğru yazmışımdır numarayı.

    ❤Makyaj Kelebeği
    Ayy!!:}}tatlımya beğendiğine çooook sevinip mutlu oldum çok teşekkürler <3<3<3

    YanıtlaSil
  6. model güzel, denenebilir ve kolay;)

    YanıtlaSil
  7. ❤İyi bişi dedin heralde teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁