15 Mayıs 2013 Çarşamba

Ꮧvon Ꭾata кrem Ŧondöten •:*:•



Merhabalar selamlar sabahlar herkeslere !








Bugün avonun bu pata krem fondöteninden bahsedicem, fondöten sevmeyen birisi olarak elimde mevcut olan ve ilk kullanmak için aldığım ürün budur !



Kupkuru bir yapısı var zaten fondöten pudra içinde karışık pata kremdeki amaçda bu zaten fakat pudra yoğunluğu fazla sorun orda :/

Sanki cildinize sürdüğünüz andan itibaren kurutuyor !

Hemen altında kendi süngeri mevcut güzel süngeri memnun olabilir alan kişi gayet rahat yayıp sürülüyor ürün yüzünüze,yıkamasıda sorun olmuyor geçenlerde yıkadım ilk kez ben baya uğraştım ama aktıkça aktı ürün turuncu turuncu.

En son ne zaman kullandım bu ürünü hatırlamıyorum ama sanırım bir daha almam yada kına gecemde nikahımda kullanmak için alırım uzun ömürlü olan kaliteli bişiyler varsa okadar,bb kremlerimle mutluyum çünkü !


Ağır kolay sürülemeyen pütür pütür yapan bir yapısı var :(

 Görüldüğü üzere herşey ortada bu bilekteki hali yüzde durdukça çizgilere heran dolabilme riski var kontrol altında tutmak lazım makyaj yaptıkdan sonra.

En kötüsüde benim şu beyaz tenime renginin uymamasıydı kaldı ki en açık rengini almıştım avoncuk kardeşten!!!

 Burdada biraz daha oturmuş dinlenmiş hali ama sonuç hala aynı,bileğime krem bile sürmüştüm ama yapısında problem var oyüzden ne yapsanız kar etmez diyorum ve alıcak olan varsada en yakınından denesin yada çok istiyorsa eğer kesin kesin,denemeden almasın diyorum !




Daima Güzel Kalmak Umudu ile hoşçakalın 
Sevgilerimle 

6 yorum:

  1. Bende sevmedim :(

    YanıtlaSil
  2. Avon'u makyaj urunlerinde sevemedim bende bi turlu.. Dedigin gibi surdukten sonra gun icinde surekli yenilemek gerekir saniyorum bunu. BB krem daha mantikli bunun yaninda bencede:)

    YanıtlaSil
  3. Yok hayır yalnış anlamıssın,yenilemek gerekiyor yazmadım çizgile dolduğu için sürekli yüzüne bakıp kontrol etmek gerekiyor dedim.
    Bb kremler bal can kan en güzel şey bence,kusurlu yüzlerin ne bb nede fondöten kullanmaması gerekiyor çünkü kusurları daha çok ortaya çıkıyor kötü bir görüntü oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Yenilemek gerek diye ben dedim canim yani surekli yuzume bakip kontrol ettigimde cizgilendigini gorursem yenilerim ben cunku ondan:) Rahat durmam :))

    YanıtlaSil
  5. Zaten yenilicek bir durumu yok bunun ya pütür pütür bir yapısı var tekrar sürdüğünde daha beter bir durumda oluyor :(

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁