26 Ekim 2013 Cumartesi

***Flormar Supershine ***






Flormar kendini aşmış <3 

 



Ben diyim nar çiçeği rengi siz deyin pembe =) Ne değişik ne güzel bir renktir bu böyle ,
kendisi bana nihancımdan hediye edilen bir rujdu. 

Normalde pembe ruj kullanmadığımı biliyorsunuzdur,ama sürmedende edemedim birkaç kez sürüp denedim.

Kalıcılığı baya iyi,hiçbirşey yemesseniz saatlerce kalıyor . 

Dudakta hem canlı hemde baya parlak duruyor.

Sürümü yumşacık,yapısı yoğun.

Dudaklarınız soyulmuşsa bunu çok kötü gösteriyor:/ mutlaka peeling yapmak gerekiyor.

Parfümlü hoş bir kokuya sahip kendisi.

Dudakları kurutmuyor nemlendirici bir etkiye sahip.


Bu tonda bir rujum hiç yoktu artık var =)
Flormarın rujlarını denememiştim fakat herkese tavsiye ediyorum 
gerçekten kalıcı pigmentlere sahip rujları ve ürünleri var.
Yalnız birşeyden şikayetçiyim ki 
oda fiyatlarını gerçektende aşırı abartmış olması ! 




ڪےevgilerimle <3

Herkese Mutlu Haftalar !



7 yorum:

  1. güle güle kullan kuzuuum :) rengi çok hoşmuuş <3

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :)çok hoş görünüyo ..

    YanıtlaSil
  3. ben de flormar rujlarından hiçç kullanmadım :) bu renk de güzel,güle güle sürüp sürüştür:)

    YanıtlaSil
  4. rengine bayıldımmm:)
    Flormar gerçekten kendini aşmış, ilk çıktığında semt pazarlarında satılan uyduruk bir markaydı, geçen gün Flormar mağazasına uğradım, rimel sormak için, 60 lira deyince gözlerim yuvalarından fırladı:))))
    Ama ürünlerini artık herkes beğeniyor gördüğüm kadarıyla, baya bir evrim geçirmiş yani
    bu arada renge gerçekten bayıldım

    YanıtlaSil
  5. *** Ceyda ***
    Sağol beybiii =} <3<3

    *** Hipo***
    Teşekkürler inş.canım .

    *** aysel***
    eheh sağol:) Al bir tane kullan derim sana asla pişman olmassın kalıcıklıkları gerçekten harikaymış.

    *** Belgin***
    Dimiii ama hariya ya (: arkadaşım çok zevkli gerçekten !! Gene var abla ya bazı ürünleri burada alışveriş merkezinde 5 e 4 e satılıyor,Ama şu son çıkardığı terrakotasına aşık oldum resmen ama fiyatıda fiyat yani abartııı ötesi !!!

    YanıtlaSil
  6. Flormar Türkiye sesimizi duysun artık fiyatları aşırı yüksek!! Bari arada indirim yapsınlarda almak istediklerimizi alabilelim. Gratis indirim yaptığında minik bir flormar standı olduğu için ne sorsam yok denildi. Bari flormar kiosklarında indirim yapılsın.

    YanıtlaSil
  7. ***Melike***
    Eveeet ya ne güzel yazmışsın :))hele şu yeni çıkan seriye bayıldım fekat alamıyacağım .:(

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁