30 Ekim 2013 Çarşamba

☆Oje Tasarımı {18} (Günün Takıları) ☆





Mavileneliim dedim ve e e
nefis bir mavi renkle başladım 
tırnakları renklendirmeye !!


Rossmandan aldığım bu güzel ve değişik tondaki 

yaban mersininin miiisler gibi kokan kokulu ojesini sürüştürdüm.
-*-
Ardından Flormar black dotun mint yeşili 
tonundaki ojesini sadece 2 tırnağa sürüştürüverdim.



 Buarada rossma'nın ojesinin renk ve kalıcılık kalitesinide 
fırçasınıda çok beğendim.
Kesinlikle gene gidin alın bir bakın derim ben.!.


Ve bu ojenin rengiyle kombimlediğim günün takıları -D 

Tasarımı bayramın 1.yada 2. günü yapmıştım fırsat bulamadığım için şimdi yayınlıyorum :) 



ڪےevgilerimle 
Günün notu;
Bazılarımızın başaramadığı şeyle yani 
Mutluluk ve Huzurla daima dolun taşın,hayatın tadını çıkarın !




13 yorum:

  1. anaa ben de mavilendim bugün:)

    YanıtlaSil
  2. Ojeyle takılar güzel uyum sağlamış canım:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ojeler :) bu ojelerden almayan bir ben kaldım sanırım :)))

    YanıtlaSil
  4. Harika uyum sağlamış balım oje ve takılar. Çok şirinler. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş,çokta yakışmış.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş kuzucum!!! Ellerine sağlık!!! :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş kuzum eline sağlık bende bir sürü nail art yapmak istiyorum ama kırılan tırnaklarım hala daha uzamadı :(

    YanıtlaSil
  8. Flormarın bu ojeleri gerçekten çok başarılı renkleri de birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  9. ☆belgin☆
    ben bayramda mavilendim ama pişti olmadık desene heheh :))

    ☆kozmetik☆
    Eh biraz öyle oldu tatlım(:

    ☆hipo☆
    Teşekkürler pınarcm,al sende yakışır sanada!!..

    ☆Liby☆
    teşekkürler kuzum güzel yorumun için :-**

    ☆ms☆
    Teşekkürler canım çok mersi!!:P

    ☆Aylin☆
    Teşkürler sağol aylişim.

    ☆Ceyda☆
    Sağol kuzum,sende kısa halıyle yap nolcak gene güzel olurkii.

    ☆Hzel☆
    Evet flormar iyi.

    ☆Pınk☆
    Teşekkürleeeeer <3

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş! Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  11. diğer mavi ojenin markasının anlamadım tekrar bana yazarmısın canım ikisi çok güzel durmuş bayıldımmm

    YanıtlaSil
  12. ☆viktoria☆
    Teşekkürler ! :)

    ☆gülsen☆
    Rival de loop rossmanlarda standında bulabilirsin ,çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁