18 Kasım 2013 Pazartesi

Avon MEGA ✦ Effects ✦ Mascara





Meşhur maskarayı birde biz yorumlayalım dedik 
ve işte yorumlarım ;) 


Öncelikle belirtmek isterimki bloger olmama rağmen,
bu rimel bana firma tarafından denemem amacıyla falan  gönderilmedi.
Avonun sayfasında yaklaşık 1-2 ay önce sayılı sınırda bazı kişilere gönderim yapılacak bir forum vardı,bende o formu doldurdum ve beklemeye koyuldum ,2 gün önce geldi kendiside bana.
Gelir gelmez yorumlayamadım ama şimdi anca vakit bulup fazlada vakitte kaybetmeden göstermek istiyorum.

 İrsaliye tarzı bir faturayla birlikte ve rimelle birlikte işte bu şekil geldi :))


 Rimel bana eskileri hatırlattı baya bir geçmişe gittim bu tatlılığı görünce,

Pilastik ve dik tek tek aralıklı bir fırça yapısına sahip kendisi.

Ucu kıvrılabiliyor aşağı ve yukarı doğru rahat kullanım sağlamak için.

9 ml'lik bir ürün.

 Rimelsiz sade kirpiklerim !


 Ve Avon rimelle tek katta farklı açıdan görselleri !!



Daha ilk kez deniyorum ama yinede birşeyler söyleyebilirim;

Kirpikleri tek tek ayırıyor,ben taramadığım için bitiştirmiş ama kıvırma aletiyle falan dahada güzel duracağından eminim.

Takma kirpik etkisi veriyormu hayır,fakat verdiği siyahlıktan ve fırça yapısından dolayı kirpikleri belirginleştirdiğini gördüm.

Kullanımı zor diyenler oldu,evet azcık zahmetli ama ilk kullanımda hiç bulaştırmadan kolayca uyguladım.Acele anlarımda hızlı yapmak zorunda kaldığım makyajımda zorlanırmıyım işte orası şüphedar :)) 

Kirpiklere dolgunluk verdiği ortada.

Kötü bir kokusu yok,normalde rimeller baya kötü kokarlar en azından benim şuana kadar denediklerim öyleydi.ama  bunun kokusu gayet iyi!! 



Denemek istediğim eski zamanları hatırlatan dış tasarımıyla gönlümü fetheden bir maskara oldu gerçektende çok sevdim bittiğinde atmayıp saklayadabilirim :) 
Avon'a  bu gönderimi için bizlere deneme fırsatını sunduğu için çok teşekkür ediyorum .



ڪےevgilerimle <>






6 yorum:

  1. ben daha deneyemedim :) güle güle kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
  2. :)))çok mersi canımmcımm,Dene be yavrumm ozaman ev içinde sür bakalım nasılmış,bende üşendim bugün ama hadi dedim kendime yapabilirsinn :))

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı çok hoş gerçekten kuzum :) Ama kirpiklerini tek tek ayırmamış bence yapıştırmış :/

    YanıtlaSil
  4. Evet çok tatlı değişik bebeyim :) ya sorma o biraz benden kaynaklandı ne taradım ne ayırdım kirpiklerimi yoksa ayırmasında no problem .

    YanıtlaSil
  5. Oyyyşş efendim sarı civcikimm ❤♥❤❥
    yerimmm seni bakk !!

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁