7 Kasım 2013 Perşembe

*** H&M Papaya Punch ***





Hüllürüüüüüüüü :D




 Merhaba güzeller,bugünde sizlere
Hey ça  nemden 8 tl'ye aldığım bu muhteşem kalem rujdan bahsedeceğim.


 Normal sürülmüş hali(birkaç kat.)
Dağıtılmış hali.



Nemlendiriciliği cidden çok güzel.
(Ankaranın soğuk ve rüzgarlı havasında sürdüm,ilk birkaç saat banamısın demedi.)

Dudakta öyle güzel bir doğal duruşu var ki sormayın gitsin :-}

Kokusunda mango kokusu ve meyve kokularını alabiliyorsunuz.

Kalıcılığı ise  idare eder şekilde.

Sürümü yumuşacık,yapış yapış değil bildiğin nemlendirici gibi.

Simleri yok,dudakda canlı taze bir görüntüsü var.

Fiyatına ve kalitesine göre ben buna 10 üzerinden 10 veririm.

Renk çeşitliliği açısındanda oldukça zengin.



Kısacası dostlar,piyasadaki diğer kalem rujlara nazaran gidip alınabilir derecede kaliteli ve güzel kalem rujlardan birtanesidir.Ve ankarada H&M kozmetik ürünlerini en bolca bulabileceğiniz yer cepadır ! Test ettim ve onayladım :-) 


ڪےevgilerimle !


7 yorum:

  1. Rengine bayıldıım! Ve hemen not aldım kuzum gittiğimde kesinlikle bakacağım. Güle güle kullann ♥♥

    YanıtlaSil
  2. benim bu aralar cepaya gitmem şart oldu güle güle kullan allıklar gelmişmiydi bakabildinmi

    YanıtlaSil
  3. **Viktoria**
    Teşekkürler ..!!

    **Buse**
    Teşekkürler kuzum,Dudakta duruşunuda inşallah gösteririm bebeyim çok çok doğal ve şuana kadar bende olmayan bir ton zaten çok sevdim kesinlikle önce bir testırına bak daha sonra al.<3<3

    **Sevgi**
    Teşekkürler ablacm,Evet ben yaklaşık 2-3 ay önce gittim ve hepsi vardı orada hemen koş kaçırma.

    YanıtlaSil
  4. Tatlım rengi cok guzelmıs. Bende yılbasına dogru alabilirim. O zamana kadar alışveriş yapmak gibi niyetim yok cunku :)

    YanıtlaSil
  5. her zamanki gibi Bodrum da yokkkkk :(

    YanıtlaSil
  6. **Balböceğim**
    Evet kuzum,yapma yapma kazıklanmayalım,bende sadece doğum günüm için yapıyorum şuan canım,kimse birşey almıcak kendime alıyım dedim :)

    **Belgin**
    :'((

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁