22 Aralık 2013 Pazar

Çöpe Чollananlar -9- ஜ







Aralıkta baya güzel ürünler bitti tam istediğim gibi :}}
Haydeee bakaloop !! 

Gratis poşetinde bitenleri biriktiririm hep , tam boşalttım bizim hürrem içine girdi  ,normal alışveriş poşetlerin içine girip haşır haşır oynamaya bayılıyor :)) Banada ilk başa koyacak resim malzeme lazımdı zatenn hemen resmini çektimm zillinin :Pp

 1-Palmolive Çikolatalı Duş Jeli 
Miss gibi çikolata kokuyordu birazcık daha var içinde azıcık 1 kullanımlık daha kalmış ters çevirmiştim kapağına aksın diye,çook hoşuma gitti falan ama güzel temizlemiyor vucudu :/ Nemli gibi kremli gibi bıraktı , genelde ya keseden yada peelingden sonra kullandım bunu oyüzden yinede sevdim ben çok,tavsiye ederim ,tekrar almam..Küçücük boyunu almıştım en son gratis indiriminde düşünün daha yeni bitirdim :) Kokusu kalıcı değil.Büyük boyunu alsaymışım gelecek seneye biterdi artık :|  

2-Nivea Diamond touch Duş jeli
Bundan aşırı sıkılmıştım bukadar devasa bir duj jelini vede kremlisini neden nasıl almışım inanın bilmiyorum,kokusunuda hiç beğenmedim tekrar almam tabiki temizlemesini kokusunu beğenmedim muhtemelen annem almıştı bunu.

3- Elseve Arı sütlü Şampuan
Annem kullandı ve bitti,severek kullanmış boyalı saçlarımı güzel açtı nemlendirmesi kokusu güzeldi dedi memnun kalmış yani.
Bir aralar bende kullanmıştım bu şampuanı ve saç kremini gerçekten çok güzel bir seri tavsiye ederim.

4-Wellness beauty Portakal nar özlü duş jeli 
 İnanılmaz güzel temizlik sağlıyor ! Kokusunu çok beğenmemiştim ama duş sırasında çok hoşuma gitti.Ufacık şey beni 2 ay idare etti tabiki sürekli kullanmadım ama köpürmesi ve temizlemesi gıcır gıcır bir vucüt yapması süper ! Tekrar belki büyük boyunu alabilirim.


 5-Elseve Dengeleyici Şampuan 
Seviyorum mis gibi temizlik sağlıyor saçlarıma , yalnız tek eksisi arada kuruluktan hafif kaşınma yapıyor olması :/ onada başka çarem yok artık çünkü en güzel saçlarımı temizleyen gram nemlendirici bulunmayan şampuan budur.Bununla yola devam.

6-Oriflame doğal Hindistan Cevizi saç bakım yağı 
Saçlarıma arada bir uygulayıp bone takıp bekledim,parlak bir görünüm sağladı hoşta bir kokusu var ama artık hindistan cevizi kokusundan bıktık sıkıldım sayesinde :) Tekrar almam. Nemlendirmesi yok sadece içten bir bakım yaptığına inaniyorum.

7-Cyrene Tonik 
Temizlemesi güzel bir tonikti,ama onun dışında bir etkisini yararını görmedim.Sivilce gibi birtakım sorunlar oluşturmadı.Yalnız tonikten sonra nemlendirici sürmessem t bölgemde aşırı bir yağlanma yapıyor.

8-Olay 2si bir arada jel nemlendirici 
Daha önce kullandığımda olay di sonra bunu denemek istedim fakat sonlarına doğru yüzümde belli olmayan içten sivilcemsi bişi çıktı :S huyladımmı birşeyi bırakırım,tabiki hemen kullanmayı kestim ve boyun bölgesi için kullanmaya başladım.Tekrar almam şuan la roche posay kullanıyorum değiştirmek gibi niyetim yok.


9-Vaseline tırnak & el kremi 
Tırnaklara hiçbir yararını göremedim ama nemlendirmesini hızlı emilimini sevdim ve dibine kadar bitirdim ürünü :))Tekrar almam piyasada okadar krem varken ,ama neutregana'nın tırnak ve el kremini tekrar düşünüyorum bir kez almıştım ve tırnaklara etkisi muhteşemdi !! aklınızda bulunsun diye eklemek istedim.

10-Pure beauty bulgarian rose bb krem 
Cildime 1-2  ton koyu gelen bir bb krem ve oksitlenip cildimle bütünleşme olayıda yok malesef , ama muhteşem bir kokusu ,nemlendirmesi ve bana yeterli gelen hafif bir kapatıcılığı var.Dibindeki son kalan ürünüde keserek bitirmek istiyorum.Şayet tekrar almayacağım 25 tl fiyatı çok fazla ,ürünü aldığımda yarısıda havaydı :) ürünü çok beyaz teni olmayan buğday tenli ve esmer bayanlarımıza tavsiye ediyorum.Yüz yada boyun bölgesinde deneyin, bence denemeden almayın.

11-Pure beauty soothing bb krem 
İşte benim bebeğimmmm ! Şimdi piyasa olsa ve biteceğini duysaydım inanın bana gidip 4-5 tane alırdım :( ama artık yokk ühühüh.Okadar güzeldiki ,mişaya dupe gösterilebilir bir bb kremdi .Hem cilt tonumla birebir uyan aydınlatan,hoş kokulu ,kapatıcılığına hayran kaldığım bir bebekti bu :( Üzülüyorum artık bitti diye bitmesin diye çok oyalandım diğer bb kremlerle,sonunda mutsuz sona geldim :/ kesip son kalan miktarıda kullanıp vedalaşacağım ve artık gidip mişa bb krem alacağım umarım onunla bu güzel kore ürünü bb gibi güzel anlaşırız.Koreye gidip bunu görürseniz hemen alın edinin :)) 



 12-Rossman havlu peçete 
2 li üzerinde çiçek deseni olan 2 tl olan peçetelerden almıştım 2.biten peçete buda sanırım 1 ayın sonundada bunu bitirdim :D Tekrar gidip almam annem alıyor havlu peçeteyi yeterince :-) 

13-Benri peeling etkili makyaj temizleme Diski  
Saçma bir ürünmüş :( halbuki ne umutlarla yeni çıktı diye bir heyecanla almıştım.Cildimi acıttı ,yüzümü silerken tanecikleri yüzümü çizdi resmen :s 
Peki ben bunu daha sonra bunu nasıl kullandım ve sevdim derseniz ? 

 Yüzümdeki belli soyulan bölgelere pamuğa temizleme sütünü sıkıp o şekilde hafif hareketlerle soymak için kullandım ve sonuç süper pratik oldu !!(Temizleme sütüyle yapmamım amacı kaygan olması ve cildimi acıtmaması içindir,bunun yerine nemlendiricinizide kullanabilirsiniz tabiki)

 Sonraaa ,dudaklarıma kahveyle peeling yaptıktan sonra minik minik kabuk atan tam peelinglenmeyen dudaklarımın üzerine yine temizleme sütünü sürüp bunu hafif sürte sürte dudaklarıma peeling yaptım ...sonuç yine çok iyi :)
Günlük bakımımda yüz için asla ! ama bu 2 madde için evet diyorum tekrarda alırım ;)  

14-Hidrofil pamuk 
Ojelerimi silmek için bazende yüzüm için kullandım,güzel severek kullanıyorum pamuk pamuk yüzümde minik şeylerden bırakmıyor .bittikçe uygun buldukça alıyorum . 

15-Synergen Makyaj Temizleme mendili 
Göz makyajı için güzel değil hatta gözlerimi tahriş etti yavaş silmeme rağmen :/ ama yüz için güzel bir mendil kalınlığıda güzel.Yine bu markanın farklı versiyonlarını denemeye devam ediciğim.Rossmanı seviyorum. <3 

 16-Puren soft İntim mendil  
4-5 tane bitirdim :) Güzel ama etkisi çok iyi değil rossmanın mendilleri daha güzel , fiyatını artırınca buna geçmiştim ama tekrar ona dönüş yaptım.Denenebilir. 



 17-Loreal revitalift serum 
Valla ben kullanmadım :)) Annem acayip memnun kalınca yazma gereği duydum,''cildimde aydınlanma oldu ,iş yerinde ''nedir bu güzel cildinin sırrı diye sorulunca kesin tam boyunu alıcam didi.ve bugün neredeyse tüm seriyi aldık :)) 

18-Clarıns deneme boy fondöten 
Clarınse tesadüfen uğramıştım bir ara ,fondotenlerine bayıldımm desem ! ağırlık yapmadan çok güzel bir kapatıcılık sağlıyor.Bb kremlerimle mutluyum ama birgün bütçem el verirse gidip bunu alırım yani.

19-Forever Aloe vera gelly 
Yoğun jel kıvamında olduğu için 1 hafta boyunca geceleri kullandım ,tek tük çıkan sivilce izlerimi resmen aza indirdi ve yok etti diyebilirim.Cildim daha parlak ve canlı gözüktü.Tam boyu olsa alırmıyım bilemiyorum ama daha büyük sorun yaşayanlara bir bakın derim.Diğer ürünleri yorumlamadım istediğiniz merak ettiğiniz testerı varsa yorumlarda belirtin.


20-Forever heat lotıon 
 Vucudun belli bölgelerindeki ağrılarda kullanılan bir yoğun mentollü bir losyon.Ben annem babam kullandı ama bir etkisini göremedik :( 

21-Snıf cep mendil 
Bittikçe alıyorum seviyorum kaliteli bir mendil =}

22-Clarins Yüz temizleme jeli 
2 hafta boyunca kullandım,çok güzel kurutmadan temizlediler çok güzeldi jeller,Kokuları bitkisel bir koku zaten ürünler bitkisel içerikli.tam boyunu almayı ileride düşünebilirim. 

23-wellness pudra pomponu 
2'li pudra pomponunu rossmandan almıştım,sık sık alıyorum eskidikçe atıyorum fırçayla alışamadım daha (: severek kullandım bu markayı.




 24-Saç maskesi 
Lila kutudan çıkan minicik saç maskesi beni şoka uğrattı ! annemde bende kullandık resmen saçlarımızı keçe gibi yaptı,yumuşatmadı ,kuruduktan sonra gliss açıcı sprey sıktım bol bol banamısın demedi saçlarım :S tarayamadım bile ya okadar yapıştırdı pıstırdı ve saçlarımı.Kıtır kıtır uçlarıda ,daha bitmedenn doğruca çöpe atıyorum ,kokusu normalde güzel kokan maske duş sırasında iğrenç bir koku halini aldı ve yapısı bozuk bayat gibiydi bunun.

Hatta yanılıyormuyum diye 2.kez kullandım ve yine durum değişmedi :-(
yumuşatması gerektiği yerde gıcır gıcır oldu suyu görünce,allah allah dedim maskemi şampuanmı bu :S ilk saçlarıma sürdüğümde azcık bir yumuşaklık oldu daha sonra git gide şampuanla yıkıyormuşum gibi gıcır gıcır oldu :SS 
Sizde böyle birşey oldumu ?? paylaşırsanız sevinirim.

25-Watsons vucüt peelingi 
Bu 2.alışım ve herzamanki gibi baya a idare etti beni .Rahat 3-4 ay gidiyor.Haftada bir kez bazen 2 kez kullanıyorum.Çileklisini kullanmıştım şimdiki bitende lavantalısı.Bunu daha çok sevdim vücudumu çok güzel bir şekilde temizliyor peeling yapıyor.Kese yapar gibi çıkan kiri pası suyun renginden anlıyabiliyorum.6-7 tl arasında bir fiyatı var ,şuan yvesden aldığımı kullanıyorum ama bunu tekrar alırım başka keşiflere çıkmassam tabi (:

26-Maybellıne Dream Fresh bb Krem
Bir iki ton koyu gelen turuncu duran bb kremi tatilde yanıma götürüp hergün kullanmıştım,bronzlaşan yüzüme tam oturmuştu ozaman,yani yarısından çoğunu o sayede bitirmiştim.

Kapatıcılığı yeterli derecede güzel,aydınlık ve freş bir görüntü sağlıyor,sıvı bir yapıda uygularken dikkat edilmesi gerekiyor çok gelebilir bir anda sıktığınızda.Bitmedi tam zaten,dibinde 10-20 kullanımlık vardır sanırım, bir arkadaşıma denemesi için vericem bana uymadı al sen kullan dedim :)) 

Bütün bb kremlerim bitince yeni çıkan salisilik asitli olanından alacağım.İki bb kreminde en açık rengine baktım ama salisilik olanının açığı diğer açık olana göre daha açık renkte cildime tam uyum sağlayacağını düşünüyorum aklınızda olsun.




27-Ağız çalkalama suyu
Markasını hatırlamayadım ambalajında yazıyordu üzerinde isim yok ama bilen bilir heralde :) kullandım bitti çok aman aman bir ürün değildi kısaca ağzımı çok yakmadı :) ben yakan ürünleri seviyorum,ama genede temizlik hissi bir ferahlık kokulara karşı savaş veren bir üründü.

28-Bioderma Makyaj temizleme suyu 
Heheh şöyle bir saydımda 7 aydır kullanıyorum hergün hemde :) Hem tonik hem makyajımı silmek için kullandım bu ünlü biodermayı.Üzerindeki şirinleri ben jelibon kabından kesip yapıştırdım :D
Gelelim benim fikirlerime;

Bir kere ben buna gidipte 60 lira bayılmam,eğer durumunuz yoksa zorlayıp buna o parayı sizde vermeyin yazıktır , şayet 2 tane 500 ml lik biodermaları tanıdık vasıtasıyla 30 tl ye almıştım.

Göz makyajını güzel çıkarmıyor evet ,bunu diyenlere çook katılıyorum ..Ağır makyajı bıraktım normal eyelınerı gözümden tamamen çıkartamıyor bile.

Gözlerimi yakmaması bir artı,

Makyajımı güzelce temizlemesi ve asla sivilce oluşturmamasıda artı,

Kuruluk yapmadı aksine yumuşacık yaptı her seferinde.

Çıkan minik sivilceleri kuruttuğu söyleyenleri okudum,ilk başda kullanırken evet kuruttuğunu bende gözlemledim ama daha sonra bu özelliği böyle devam etmedi.

Hem yüz hem boyun bölgemi silmek için kullandım,gözlerim kaşındığında iyi geldi mesela.

Sevmedimde diyemem yani güzel ürün ,kokusu yok ve bildiğiniz su gibi hafif yapıda,ama tekrar almam lorealın yenı çıkan ürününü buna benzetenler var onu denerim.

29-Oriflame Marcel Marongiu
Evde 2 adet vardı birini bitirdim sıkına sıkına :D Çok sevmiyorum bazen ağır geliyor kokusu ama kullandığım kokuları karıştığım zamanlar güzel gitti baharat ağırlıklı,git gide hafifleyen bir parfüm.Koklamadan alınmamalı.






Benim bu aralık ayında bitenlerimde böyleydi :)
dolu dolu bir bitenler oldu,umarım 
herkes daha çok bitirirde şu indirimlerde gönlümüzce alışveriş yaparız.



Sevgilerimle 



11 yorum:

  1. Ay tatlım okurken yoruldum . Ne guzel bir suru sey bitrimişsin bu ayon sonunda bende boyle uzun bir yazı yazabilirim umarım. Su bioderma konusunda benle aynı fikirde birini gorebildim sonucta. Cilt bakım urunlerimi Bioderma kullanıyorum cok memnunum ama bu urunun neden bu kadar abartıldıgını anlamıs degilim. Waterproof makyaj yapmamama ragmen goz makyajımı dogru duzgun temizlemiyor bir türlü. Bir de herkes 1-2 ayda bitiriyor ben yazdan beri kullanıyorum anca bitecek anlamadım gitti :))

    YanıtlaSil
  2. Uuuuuuu bayağı bir biten görüyorum Tebrikler tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. wuuu huuu ne kadar çok şey bitmiş öyle tebrik ederim vallahi bende azaltsam böyle ne kadar iyi olucak :)

    YanıtlaSil
  4. baya bir ürün bitirmişsim, gelsin yeniler:)
    Hürrem'e bayıldım bu arada:))

    YanıtlaSil
  5. Ben önce göz makyaj temizleyici kullanıyorum üstüne h2o geçiyorum.Bende Eylül başından beri kullandım yeni bitti. :)
    Ne kadar çok ürün bitirmişsin yahu maşallah. :)

    YanıtlaSil
  6. Balıııım bir sürü şey bitirmişsiiiin. Bayılıyorum senin bitenler yazılarına sıkılmadan okudum. Bioderma hakkındaki yorumların benim düşüncelerimle de birebir aynı. Cyrene toniği de çok merak ediyordum. Yorumundan sonra almamaya karar verdim daha etkili birşeyler istiyorum bir tonikten ne beklenir bilmiyorum gerçi de. :/

    YanıtlaSil
  7. Maşallah ne de çok ürün bitirmişin :) Peeling etkili pamuğ merak ettim bulur bulmaz almak istiyorum. Dudak için kullanılıp işe yaramasını sevdim.
    Bana da beklerim:
    kedininkaleminden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Maşallah diyorum ve hemen fikir belirtiyorum, oriflame hindistan cevizli saç yağından nefret ettim

    YanıtlaSil
  9. ஜ Balböceği ஜ
    Kıyamam balım seni yormak istemezdim :/ Ya birçok kişi aynı fikirde aslında aman boşver öveceklerya illa sanki amcalarının oğullarımıyş gibi toz konduramıyorlar :))
    Bitsin diye yüzlerce pamuk harcayıp bol bol ürünü dökseydim bende bitirirdim 2-3 aya (: Öyle düşün onuda haha ! (: Aynen yaa sadece göz makyajında sorun var diyoruz milletin üzerimize yürümediği kaldı bi :P

    ஜ Makyajlı K ஜ
    Evvet başardım bu sefer kozmetikte var ruj allık olmasada idare ediyorum .Teşekkürler ablacım darısı sana olsun.:}

    ஜ Betim ஜ
    Teşekkürler şekerim :D Azalt azalt düzenli kullanmayla bitiyorlar er yada geç ..

    ஜ Belgin ஜ
    Liste yaptım zaten gelicek yenı yıl indiriminde (=
    Hürrem bizi mahvetti , çok yaramaz ah ah sorma ablam ya,

    ஜ Tek aşk ஜ
    Evet bazen bende öyle yapıyorum,öyle daha iyi çıkıyor kalıntıları siyhlıkları.
    Darısı hepimize olsun =}}

    ஜ Liby ஜ
    Yaaa a ne güzel kuzum mutlu oldum <3 sıkılmadan okuyorsan ne mutlu bana (: Bioderma hakkında yazdıklarıma katılan aile giderek büyüyor yaşasın !! Kargo ücreti yoksa birde pahalı değilse al canım açıkcası alınacak öyle matah bir tonik değil söyliyim sana,piyasadakilerden al derim ben .

    ஜAlp ..aஜ
    Öyle oldu canımya :)Al ama dediğim durumuda göze alarak kullan ,belki yüz içinde seversin bilemem. Hemen bakıcam bloğuna hayırlı olsun.Sevgiler

    ஜSenaஜ
    ((: Nefret değil benimkisi ama katı durumunun çözülmesi zaman aldı pratik değil. :/

    YanıtlaSil
  10. Tatlım guzel yorgunluk boyle uzun yazıları okumak . Keyif alıyorum ben :)) Evet valla anlamıs degilim ben neden bu kadar korunuyor. Bitti bitecek benim ki de . Bu ayın bitenlerinde gozukur. İşin kötü tarafı daha 2 tane daha var elimde :))

    YanıtlaSil
  11. ஜ Balböceğiஜ
    Çok tatlısın canım teşkürler :)
    Babalarının firması gibi savunanlar var valla bende anlamış değilim tatlım inan ki:S yalan sölicek değiliz doğruya doğru yani çıkarmıyor arkadaşım! Kalkıp yok gibi far sürersen eyelıner kullanmassan ,onu gül suyu bile çıkarır yani :)) Bendede bir tane var ama son kullanma tarıhı ileri bir tarih diye daha açmadım daha sonra açıcam .

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁