14 Aralık 2013 Cumartesi

Essence Eye Sorbet ◆◇







Helüüüüüüüüürüü ..
Bugünde harika ışıltıları olan bu sorbetten bahsediciğim sizlere .

Renk renk sarı turuncu yeşil renkleri vardı ama renk yerine sim ve ışıltı veriyorlar,içlerinden en farklı olan buydu,ışıltılarına direk aşık oldum çıldırdım ve hemen aldım ! göze kaçmayacak şekilde minicik ışıltıları simleri var.
Yumuşacık köpük formundan bir sorbet,
harika bir kıvamı var bastırsanız bile çökmüyor tabi 
çok bastırmadım ama o denli yumuşacık sünger gibi :)
Normal ışıkta,böyle gözüküyor ama akşam 
odanızın beyaz veya sarı ışığında yada güneşte direk ışıldıyorsunuz.

Göz kapağıma bu kadar yoğun sürmek için almadım ben,
Sade farlarımın üzerine yada eyelıner sürüp çıktığımda pıt pıt değdirip orada azda olsa bir ışıltı elde etmek için aldım,kalıcık ve sabitlenme açısından 
Maybelline tattolarına benzettim.


Buda güneşteki hali,sarı mor pembe beyaz ışıltıları var.




Eğer ki bu tarz ürünlerden hoşlanıyorsanız tavsiye ederim.
Ben aldığımda 7-8 tl bişiydi eğer dahada pahalanmadıysa
 yada daha fiyatı aşağı düştüyse bilemem.
Çok sevdiğim hoşuma giden bir ürün oldu 





4 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. güzelmiş, yılbaşında hoş olur keyifle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Eneee ne güzel birşeymiş bu yaa yılbaşı için hemen almalıyım kuzucummm. Öperim. mcx :-*

    YanıtlaSil
  4. ◆◇ Ceyda ◆◇
    Teşekkürler kuşum {=;

    ◆◇ Belgin ◆◇
    Yenı yıldada denerim farın aralarına ablacım çok teşekkürler .

    ◆◇ Liby ◆◇
    Evvett hayatım çok hoşş simleri vağğ ((: muahhhh sende güle güle kullan şimdiden ,en güzel simi olan bu renkte ona dikkat et testerlarına bakarken ..:-**

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁