27 Aralık 2013 Cuma

●-●-●Göz Makyajım-8-●-●-●





Hellüüüü :)


Maybellıne waterproof Rimel ;
Kışın gözlerim buz gibi soğuklardan sulandığı için yaz kış kullanmak güzel oluyor bu rimelide seviyorum.yazısını detaylı okumak için tıkkk

Afrodit paris waterproof dipliner;
Eyelıner olarak bunu sıkça kullanıyorum kendisini çok seviyorum ,ucu keçeli ve kalın sürüm içinde ideal.

Rivalde loop concealer-no:01 ;
Krema kokulu benim mis göz altı kapatıcım diyesim geldi :) 
O verdiği aydınlık görüntüye bayılıyorum ! göz altlarımda kullanmayı bıraktım kaş altlarımda kullanmaya başladım ve çok memnunum .

Loriel touche magıque concealer;
İşte bunu göz altlarım için kullanıyorum ,memnunum aydınlık görünüm ve hafif kapatıcılıkla işlem tamam.

Urbandecay far bazı;
Açıkcası diğer rossma'nın faz bazından bir farkı yok,normal işimi fazlasıyla gören bir far bazı,böyle sıkmalı olması güzel tabi parmaklamıyorum en azından (:

loreal Color Lift no:301 Stellar lift;
((Yazısını ve görselini görmek isterseniz tıkkkkkkk ))
2 rengide kullandım,açık olan rengi göz pınarlarıma doğru sürdüm,koyu olan rengi ise ortadan sonlara doğru yaydım,bir bütünlük sağlasın diye koyu olan rengi eyelınerımın üzerinden hafifçe geçtim,hafif buğulu hoş bir görünüm elde ettim diyebilirim.






 Nasıl buldunuz ben sonucu  beğendim umarım sizlerinde hoşuna gitmiştir.

Belki yenı yıl için bir makyaj yaparım bilmiyorum şuanda ,bu aralar fena yoğunum vakit buldukça nail artlar yapmaya,yaptığım makyajları fotolamaya çalışıyorum.Sizleri ve bloğumu seviyorum,beni yorumlarda yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim esen kalın efenim . . .




Śevgilerimle,
bütün güzellikler sizlerle olsun 


10 yorum:

  1. Ben çok beğendim canım maşallah göz renginde çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim canım güzel olmuş tütütütü maşallah diyeyim de nazarım değmesin :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canım :) çok beğendim

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş. Blogumu yeni açtım bu arada beklerim sizi de :)

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz soft makyajlar seninle bütünleşti artık :) Çok yakışıyor ;)

    YanıtlaSil
  7. This eye make-up look fantastic!
    kisses)

    YanıtlaSil
  8. -● Buse -●
    Çok mutlu oldum tatlım güzel yorumun için çok teşekkürler.

    -● Makyaj H.-●
    Bende bakalım bibiyim beğencekmikine diyordum :)Hihih sağol bibiyim benim ,tükürme kız tükürük ettin yüzümü :))

    -● Sümeyye -●
    Teşekkürler sümeyyecim , öpüyorum :**

    -● Didem -●
    {: Mersi canım beğenmene sevindim .

    -● Duygu -●
    Teşekkürler. Geldim hemen bloğuna yorum bile yaptım,ben bir kozmetik sever olarak sendende bol bol kozmetik yazısı beklerim bloglarda en çok ilgimi çeken şey bu çünkü (:

    -● Ceyda-●
    Sağol tatlım sorma ya annem bile fazla makyaj sana yakışmıyor azcık yap diyor,aşırı bir göz makyajında laf yiyorum ondan :)))

    -● Victoria -●
    Thanks vikicim mucukxzz !! :)

    YanıtlaSil
  9. O güzel gözlere her makyaj yakışır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak neler söylermiş utandırırımış sağolasın balım senin güzel görmen bakmandan o :*

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁