13 Şubat 2014 Perşembe

☆Oje Tasarımı {28} ☆





Mavi güzeldir,eğer size huzuru veriyorsa  ...



Minik damlalar halinde masanın üzerine koyu yeşil ve sıneplus maviyi damlattım 
Yelpaze fırçayı masadaki ojelere değdirip yassı bir şekilde tutup tırnağıma yan sürdüm. 
ama çizgi çizgi bir görünüm çok oluşturamadım,fakat bu bile çok hoşuma gitti benim,derin bir deniz gibi dalgalı durdu bayıldım ! rivalin su yeşili ojesini sürdüm işaret ve yüzük parmağıma.açık dursun üzerindeki koyu mavilik güzel gözüksün belirgin dursun diye.

En sondaki mavi olan şeyide :D top coat olarak kullandım cila olarak yani.






Sonuç benim hoşuma gitti ya sizin ?






2 yorum:

  1. bir iki tane de maviye yakın yeşil katsaydın harika bir okyanusa benzerdi bu hali de değişik ve güzel olmuş eline sağlık kuzum ;)

    YanıtlaSil
  2. Kattım da çok belli olmadı tatlımyea :/ teşekkürler kuzumm (-:

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁