16 Şubat 2014 Pazar

• ❤• Sevgililer Günü Alışverişi • ❤ •







Uzuuun zamandır yapmadığım alışverişimle karşınızdayım.
Bildiğiniz rejimdeymişimde haberim yokmuş (-: 




☜♥☞Gittim flormarın hawana ojesini aldım rahatladım,güzel değişik tonlu bir oje.5tl 
☜♥☞Watsonsa uğradım top coat lazımdı onuda aldım 5tl 
☜♥☞Rossmandan sıkılaştırıcı seyahat boy krem aldım 2,5 tl falan, buda 2.alışım gayet güzel ama birdahakine oriflame alacağım.oriflamenin vücut ürünleri gerçekten harika.
☜♥☞Otacı gülsuyu;2 alışım ,çok memnunum hem rahatlatıyor hem cildimi yumuşacık yapıyor her eve lazım gülsuyundan,
☜♥☞Parfümlerin little black olanı benim isteğim diğeri annemin zorlamasıyla aldığım kokusunu çokta beğenmediğim bir parfüm.Geri iade edebilirdi avoncu teyze ,ama aldık bikere.,geçmiş olsun.
☜♥☞Yine rossmandan tırnak eti kesici aldım,inanılmaz pratik ..yalnız dikkat edin etinizi kanatma olasılığınız yüksek.




☜♥☞Olay tonik ve jel nemlendirici;biri 7 bir, 8 tl idi %40 indirimden aldım.Nemlendiricisini daha önce kullanıp bitirip beğenmiştim şimdi,la roche nemlendiricileri 20 tl ye bulamıyorum :/ oyüzdendirki böyle hafif formdaki nemlendiricileri kullanmaya özen gösteriyorum.
☜♥☞Bebak Makyaj Temizleme sütü;Diadermineden sonra bunu denemek istedim badem sütü gibi bademli ürünlerin cilde çok iyi geldiğini biliyorum.9tl 
☜♥☞Gratis mendiller ve benrı kağıt sabun ;alıyorum sürekli kullanıyorum,diğer mendillere göre çok çok dayanıklı buluyorum! 1 tl olması gerekiyor yüzde 40 da . Sabun zor eriyor uğraştırıyor birazcık fakat elleri çok güzel temizliyor ve pratik.Deneyebilirsiniz.
☜♥☞8X4 Deodorantlar;Biri bana diğeri sevgilim olmadığı için abime gitti :) ben bu2'liyi 6 tl ye aldım buradaki bi marketten .
☜♥☞Purederm oksijen maskesi;diğer indirimde alamamıştım bu sefer hadi dedim alayım.seviyorum bunları cildi aydınlattığını düşünüyorum .


☜♥☞Haha y aldığım tek makyaj malzemeside bu (: uzuuun zamandır istiyordum sonunda annecim sevgililer günü diye aldı bana bunu ,harika enfes ötesi bir renk !! 401 Aurora 
herkese tavsiye ederim gidin alın pişman olmassınız,çok farklı ve güzel bir rengi var.
☜♥☞11 düşmüştü 15 den .Muhtemelen 8 martta 7 tl e düşecek diler ozaman alırsınız diler bu fiyatıyla.Ben birkaç indirimdir bekliyorum düşecek diye düşmedi malesef ,yapılmadı %5o...dayanamadım artık daha fazla karşı koyamadım üzgünüm :)) 


Hepiniz aldıklarınızı güle güle kullanın sevgilerimle,birbaşka alışverişte buluşmak üzere 
'' ,mucukksss '' 
(:



10 yorum:

  1. oooh güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullaan hepsini şekerim :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepsini canım :*

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan Kokoş'um hepiciğini. :-*

    YanıtlaSil
  5. Renkli kozmetik almaman çok iyi olmuş, bitmiyorlar nasılsa :) cilt bakım saç bakım vs. bitiyor bir türlü de onlar kalıyor :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. • ♡ • Balböceği• ♡ •
    Teşekkürler tatlı baLböcüğüm benim..

    • ♡ •Belgin • ♡ •
    Sağol abloşcumm :)

    • ♡ •Bayan K.• ♡ •
    Çok Mersi tatlım :*

    • ♡ •Tek Aşk.• ♡ •
    Tişikkür ederim kujum.

    • ♡ •Liby• ♡ •
    Oyy !! :) çok tenk yü hayatım :-*

    • ♡ •Selenay• ♡ •
    Aynen canım valla ,hani aklımda olan birşeyde yok artık,kalmadı tükendim bittim almaktan :) Teşekkürler.


    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan güzellik!Auroara'yı canlı canlı gördüm ya.Çok yakışmıştı gerçekten :)

    YanıtlaSil
  9. • ♡ • Ceyda• ♡ •
    Teşekkürler tatlım (;

    • ♡ •Makyaj K.• ♡ •
    Çoook teşekkürler güzel gülüşlü kebelek ablam benim,beğenmene sevindim çok istiyordum onu biliyorsun, sonunda kavuştuk hemide 14 şubatta :) Mucukkxxxx

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁