17 Mart 2014 Pazartesi

●-●-●Make up -13-●-●-●






Makyajlı günlere devaaam ediyoruz ..



Yüz:Missha bb krem 
Kirpikler:Golden rose Sexy black maskara 
Göz kalemi olarak;cecile uzun süreli dayanıklı siyah kalemi
Eyelıner olarak;Avon super shock jel eyelınerı üzerine çektim farın.
Dudaklar;rıval de loop markasına ait olan  coral tondaki keçeli ruju.
Nude tude paletindeki acı kahve tonundaki Sleek !! Ve üzerine birazcık parlaması için silly ..

 


Ve tamamıyla kaşınızdayım ...
Koyu tonları ağır buluyorum,hafif makyajlar daha kolayıma geliyor,ve yetiyor.Ama böyle far sür,uğraş gölgesiydi felan derken (: zevkli iş olduğundan arada bu tarz koyu makyajlar yapabiliyorum.





.........................................

丂evgiler
.........................................






11 yorum:

  1. Rujun rengini çok begendim :) bugün başka bi blogda daha RDL keçeli rujunu gördüm, gidip alacağım sanırım :)
    Yanagında da allık var gibi duruyor, çok hoş :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. farın ve rujun rengi çok hoş :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmussun saçına da bayıldım makyajına da capon kıslara benzion ha sen :D

    YanıtlaSil
  4. Ruja bayıldıım :-)

    Bir sonraki indirimde nude paleti listeme koydum herkes övüyor ve kullanıyoor :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah çok tatlısin. Ruhun rengi de yakıştı

    YanıtlaSil
  6. çok yakışmış kuzum :) bence beyaz tenlisin ve daha çok koyu makyajlar yapmalısın çok yakışır ve hala iddaa ediyorum pembe ruj kullanmalısın :)))

    YanıtlaSil
  7. ஆgizemஆ
    Teşekkürler canım (: İvit banada öyle geldi hehe,sanırım oda pastelin şu pembiş allığı .


    ஆ samıra ஆ
    Teşekkürler samiroşum (:

    ஆmervelilஆ
    tenk yü canım da,caponlarıda çinlileride oldum olası sevmem benzettiğin şeye şeye bak ya başka şey bulamadınmı :))yakın zamandada sarıya boyatıcam bu sefer ne dersin acepağ :P

    ஆhayattan p ஆ
    Bendeee süper bir renk yakında post yazarım daha yakından görürsün canım..al kesin kullanılıyor yani :P

    ஆMs ஆ
    oyy tişkürler bebiş,:-p

    ஆMakyaj H.ஆ
    Teşekkürler kuşum , ya farklı makyajlar denedikçe paylaşıyorum zaten zırt pırtta olmaz,aynı model yapıyorum genelde..Evet haklısın canım,tutuyor böyle koyu koyu bazen :) yeaa hani sen alıcaktın bana yakışan ruju bulucaktın hani nolduuu nabeer :))

    YanıtlaSil
  8. Very nice make up for night out :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  9. cok yakismis saclar ayri bir guzel Blogumada beklerim

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁