1 Nisan 2014 Salı

Essence Lipliner NO:08 {Red Blush}







Bir bordo dudak kalemim eksikti tam oldu :) ) 



 Gördüğünüz üzere ben tamamen boyadım dudaklarımı  :)
Red yazıyordu kırmızı sandım bir baktım baya koyu bir renk aa didim ne güzel bordo .


  3,5 tl ye aldığım harika bir dudak kalemiymiş !

 Kate mossun 107 nolu bordo rujuyla sürüp dudaklarımı bu kalemle çevreleyebiliyorum.

 Yumuşacık bir sürümü var asla kurutmadı dudaklarımı.

 Mat bitişli ve kalıcı .. 

 Parfümlü bir kokusu yok.

 Olurda Ağıza giderse(: kötü bir tadda bırakmıyor.



İyiki aldım dedirten ürün oldu kendileri  bende 2 rengi mevcut ama diğer renkleride çok tatlı ve güzel,seviyorum essence kalitesini.Geçen yaz almıştım galiba,şimdi kullana kullana git gide küçülmekte..




ڪےevgilerimle 





4 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi, bayıldım bende denemeyi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. ஆ deniz k.ஆ
    Evet tatlım,denemelisin hemen almalısın,hatta yarın :D

    YanıtlaSil
  3. Ahhh işte buna bayılıyorum her derde deva rengi de müthiş. Sana da çook yakışırr Kokoş'umm <3<3

    YanıtlaSil
  4. ஆLiby ஆ
    bendee bayılıyoreee kuzucum benim yeyim mucukxxx (: sendede hayal ettim hemen.{Saçlarını önden arkaya doğru balık sırtı örüp,biraz tutamlar bırakıp arkadan toplarsan çok güzel olur}

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁