17 Haziran 2014 Salı

Avéne Thermal Spring Water »»




Ünlü bir isim olan Avene dünya'nın en eski ve köklü dermokozmetik markalarından biri olmasının yanında günümüzde Avrupa’nın en büyük dermokozmetik markası olarak da gösterilmektedir.Marka öncelikle Avene termal suyu 'nu kullanarak sorunları tedavi etmiş,zaman içinde de bu termal sudan özel ürünler geliştirmiştir.
Marka pek çok alanda uzman bir marka olarak bilinmektedir.
Gelelim Özelliklerine,kalitesinin güvencelerine;


 Özenle seçilmiş hammaddeler.

En katı standartlar doğrultusunda üretilmiş ve kontrol edilmiş ürünler.

Dermotologlar tarafından hassas ciltler üzerinde gerçekleştirilen deneyler.

Hipoalerjeniktir.

Komedojen değildir.

Ürünlerde kozmetik hassasiyet komitesi onayı vardır.


Temel elementler açısından çok zengindir.

Mineral içeriği düşük.

Bakteriyolojik açıdan saf.

Üretim ünitesi kaynağın bulunduğu yerdedir.

Dolum steril borularla hava ile temas olmadan yapılır.

PH;7,5/kuru ağırlık:207 mg/1

1874'den beri Avene Termal Suyu,dermotolojik faydalarından dolayı,halkın kullanımına sunulmuştur.
Hassas*
Aşırı hassas*
Alerjik*
&
yıpranmış ciltlerin bakımı için uygundur.

Ağız kısımı normal fıs fıs şeklinde,sıktığınız zaman çok güzel eşit bir şekilde dağıtıyor.

Rahatlatıcı Etki
Güneş yanıklarında
Akne bakımlarından sonra
Traş sonrası
Epilasyondan sonra

Rahatlatıcı Canlandırıcı Etki;
Yaz mevsiminde yada
 herhangi bir bunaltı durumunda ferahlamak için.(:
Cilt temizliğini tamamlamak için.
Makyajı sabitlemek için


İyi güzel de peki ben nasıl kullanıyorum :)

Tonik :D Makyajı sabitlemek Bir bunaltı imdaat! anında  Kaşıntı KızarıklıkKuruluk hissi
Bunların hepsi için biçilmiş kaftan derler ya ,o derece çok güzel ! La roche'nin termalindan daha çok beğendim diyebilirim.Eminim yazın güneş yanıklarınada iyi gelecektir,özellikle yandığım zaman gözümün biraz aşağı bölümü yanacık bölümüm kıpkırmızı oluyor :( 

Yaklaşık 15 cm uzaktan yüzüme bazen boyun bölgeme kabaca püskürttükten sonra birde bölge bölge sıkıyorum.Daha sonra ellerimle yediriyorum veya pamukla yüzümü siliyorum.

Makyajımı yaptıktan sonra,özellikle pudra kullanmışsam bazı soyulan yerler pütür pütür oluyor öyle durumlarda makyajıda biraz hafifletmek adına fııısslatıyorum.

Makyajı sabitlemek için fazla doğal fazla bebek  :D yani çok sabitleme olayı yok diyebilirim.

Nemlendirici sürmeden öncede sıkarsanız,cildinizin nem.sürerken nasıl yumuşacık olduğunu kaymak gibi olduğunu hissedeceksiniz.(Aynı şey bildiğimiz gülsuyunda da oluyor! )

Sabah uyandım,temizleme jeliyle yüzümü yıkadım,Amanın ! oda ne yüzümde acayip bir kuruluk hissi :| her zaman olan şey değil ama acil krem sürme ihtiyacı hissediyor insan.Yada acil bir Avéne imdadınıza yetişiyor  !

Kokusu yok normal bioderma gibi düşünebilirsiniz. Gözenekleri küçülmüyor,cildi sıkılaştırmıyor,sadece güzelce yumuşatıyor nemlendiriyor diyebilirim.

Kaşıntı derken, gözlerdeki kaşıntı veyahut yüzde kullandığımız ürünlerden yada ilaçlardan soyulan yerlerin kaşınmasına iyi geliyor,o hissi alıp götürüyor.


Bana sevgili bademle buduk elif abladan hediye gelmişti ama sizin için birazcık araştırdım burada ürünleri %25 daha uyguna satılıyor .Bakmak incelemek isterseniz eğer tık tık yapın; http://www.dermokozmetik.com/Avene




ڪےevgilerimle 




7 yorum:

  1. Ferahlamak için çok güzel oluyor yazın senin de dediğin gibi bunaltı imdat anında :D

    YanıtlaSil
  2. Avene Thermalsuyu gercekten harika, tüm post´una bende imzami atiyorum :D
    Tüm ürünlerindede termalsuyu kullandiklari icin cildimede genelde iyi geliyorlar, cok seviyorum Avene markasini :)

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum ki ben bunu ❤❤❤
    Kuru ciltler için gerçekten ferahlatıcı, bir de manikür vs yapmadan önce iki fıs sıkıyorum pratik oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Tatlım merhaba güneş kremleri de çok methediliyor. blogumda makyaj malzemesi çekilişi var beklerim mutlaka :)

    YanıtlaSil
  5. ஆ didemஆ
    Eğer yoksada Gülsuyu alternatif olabilir ;)

    ஆvivaஆ
    Hahah sağolasın canım eksik olma.:* Ucuz birşey olsa bittikçe alırım ama burası malum :/

    ஆbengüஆ
    Alanı baya geniş desene ((:
    Nasıl birşeyse bu tadı falanda garip değil ama etkisi dediğin gibi çok güzel.

    ஆgulsınemஆ
    güneşlenmeyle kremle alakam çok olmuyor benim tatlım ama tavsiye ederim arkadaşlarıma teşekkürler çok.Katılırım tabikide...

    YanıtlaSil
  6. Yazın vazgecilmez ürünüm. Ferahlamak için birebir. Güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  7. Mini boyu varsa bakıcambende bitince tekrardan tatlım çok sağol :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁