12 Haziran 2014 Perşembe

☆Oje Tasarımı {33} ☆




Selam tatlı böcüücüklerim ...


Calcium Milk Hakkında_?
 İlk olarak baz diye tabirde ettiğim ,fotoda en sağda görünen golden rose kalsiyum milk'i sürüyorum,hafiften bir beyazlık veriyor tırnakları sertleştirip bakım yapıp tırnakları koruyorda aslında.Bunun yazısını yazmadım ama bitmek üzere kısaca değineyim;En kötü özelliği bence,tırnaktan asetonla çıkarttıktan sonra görünmüyor ama kalıntısı bariz kalıyor ben tırnaklarımla kazıyarak çıkartıyorum .Oje resmen yapışıyor tırnak üzerine.Kırılmaları önledim fakat soyulmaları daha önleyemedım tırnaklarım istediğim sertliğe gelemediler,çok alınası bir bakım ürünü olduğunu düşünmüyorum. Limonla ovma bakımına devam yani :/

Flormarın hafif pembe ojesini sürdükten sonra,carnival serisinin sedefli su damlalarını hatırlatan ojesinide sürüştürüverdim.Yüzük parmağımada Güzelim holiday serisinin en bebek pembe rengi olan pütürlü ojesini sürdüm ve herşey tamam.






Uzun zamandır tasarımlanmamıştım,aslında sıkça oje sürüyorum fekat üzerlerine çok desen mesen yapamıyorum.Genelliklede bahanem 2 gün sonra çıkartıcam amann ne gerek var dememle bitiyor.yaptığın birşeyi geri bozacak olmak çok kötü gerçektende,bir hafta kalsa iyi ama oda çok zor  :)

Ben severek kullandım hafif ama tırnakları güzel gösteren doğal renkler kullanmak istedim ,ben beğendim.Peki ya siz ? (:






ξVGİLERİMLE...








6 yorum:

  1. Çok şeker görünüyorlar:) Holiday'i bulduğum yerde alacağım ama merak ettim çıkarması zor oluyor mu canım?

    YanıtlaSil
  2. Beğendin demek ne güzel teşekkürler {: Evet tatlım, diğer allı pullu ojelere göre çook daha kolay holidayları çıkarması .

    YanıtlaSil
  3. Sekerli tirnaklarin olmus ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Eviitt ya, birde yeşili var bunun onlada yapıcam bişiler :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁