9 Temmuz 2014 Çarşamba

〝 Wet'n Wild Glitter 〞



Heeeeelllllüüüüüüü !
Simlere girelim , parıl parıl parlıyalım ;)




Hu huu  gözünüzü kapayın bence burada :))))
Minnacık şeyde bu kadar kimyasal.




Yüz vücut ,göz allah ne verdiyse sürüyorum .Denemek için yani size gösterme amacıyla bileklerime sürdükten hemen sonra kollarıma dağıttım ! Geçsin diyede yapmadığım şey kalmadı ,yıkadım olmadı sildim olmadı artık en sonunda bıodermayla temizledim :) :) bu hem iyi hem kötü aslında ama iyi yönü daha ağır basıyor. Malum biz kullandığımız her ürünün kalıcı olmasını istiyoruz..

Neyse efendim ,gelelim simlerinin yapısına .Birkere çok ince çok hafif o normal kırtasiye simleri gibi ellere kalın kalın pütür pütür gelmiyor.Sim sürdüğünüzü farketmiyorsunuz bile.Kokusu normal hafiften kimyasal kokusu var.

Minicik cik ... simleri var ve kremsi yapıya sahip.O yüzden ben kolayca farların üzerine kullanabiliyorum,akşama kadar fix kalıyor.Sade olarak kullanmadım kullanılmazda sanırım mavi renk çünkü ama şeffaf veya altın rengindekini  alırsanız tek başına çıplak göze bile sürülür bence.



Kalitesi ve kalıcığını düşünürsek ve tabi renk skalasını, düğün nişan vs... her tarz her türlü sim severler parıldamayı sevenler için biçilmiş kaftan.Bu seri gratislerde satılıyor, ben içlerinden yeni gelenler arasında en çok altın rengi olanına bayıldım ! 6-7 tl yanılmıyorsam , bana arkadaşım 1 $'a aldı .



ڪےevgilerimle 



3 yorum:

  1. Ben bu tür simleri siyah göz farin üstünede uyguluyorum, gece isiginda cok güzel parildiyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan,tatlım. Ama ben cesaret edemem bu simli farı kullanmaya :) Rengi çoook hoş!

    YanıtlaSil
  3. ஆvivaஆ
    ivitt bende farlarla seviyorum tek başına ,daha beyaz az ışıltıları seviyorum (:

    ஆÇalışan anne ஆ
    Teşekkürler tatlım :* altın rengi var bide 1.beğendiğim renk odur bayılıyorum ama 1 $ değil ne yazık ki :p

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁