16 Ağustos 2014 Cumartesi

MAX F A C T O R ''Lipfinity'' Colour&Gloss




Kap kalıcı bir ruja merhaba diyin  !


 36 ay ömrü var,
İsmimiz Glazed caramel,
renkler arasında en doğal nude tonlu bulduğum renk buydu.

Böyle yumuşak dolgun fırçaları seviyorum,sürümleri kolay oluyor.


Çift taraflı olunca durum vaziyet budur !
Diğeri mat simsiz bir diğeri hafif pembiş ve simli.

Fotografı çektikten sonra 1 gün boyunca bileğimde kaldı kendisi :S taki banyoya girene kadar. Dudaklarıma o yüzden sürmedim zaten ciddi anlamda çok kalıcı ya valla şaka yapmıyorum,yapışıp kalıyor.

Mat bir hale geliyor sürdükten birkaç saniye sonra.O yüzden hemen parlatıcısını sürüyorum ki dudak kırışıklarına dolmasın.Zaten tek eksisi bu :( Eğer özenli iyi sürmez iseniz dudaklarda ala ala yarım yarım kötü bir görüntü oluşturuyor ve napsanız silemiyorsunuz düzeltemiyorsunuz.Anca parlatıcı sürersiniz ama nafile :) Alttaki o düzensiz kötü görünümü parlatıcı bile etkileyemiyor.

O yüzden size tavsiyem ,ruju dudaklara sürdükten hemen sonra vakit kaybetmeden arkasındaki parlatıcısını sürüp matlaşmadan karıştırın iki rengi birbirine,öyle daha güzel oluyor.

Yapış yapış olmuyor aklınızda soru işareti kalmasın.Herşey tadında.

Kokusuda çok güzel bir krema kokuSu gibi.

Hoş bir kokusu var,aldığıma pişman değilim bitse gene alabileceğim rujlardan birisi oldu kendisi.Diğer renklerinede bi göz atabilirsiniz.



Ne kadara aldığımı hatırlayamıyorum ama indirimde almıştım tahmini olarak 18-20 tl arasında diyim.Kendisini gratis,watsons Ykm gibi yerleden temin edebilirsiniz.



ڪےevgilerimle








3 yorum:

  1. Güzel bir paylasim olmus ellerine saglik. Rengi de sahane. Ben de beklerim :)
    http://eylemdelacroix.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu tarz benimde iki tane vardi manhattan markasindan, cok kalici oluyorlar gercekten :) güle güle kullan tatlim

    YanıtlaSil
  3. Eylem *
    rica ederim mutlu oldum <3

    viva*
    evet hem zor hem kalıcılar,teşekkürler balım,sende güle güle kullan ..

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁