22 Eylül 2014 Pazartesi

Maybellıne Gel Eyelıner | 06 BLACK PINK DIAMONDS |





Hülüüüüüüüggggggg :^)


Kavanoz cam,baya sağlam yani.(:

Mıncıklanmış hali

İçerisinde pembe ve mor ışıltıları barındıran,
çokta siyah olmayan güzel bir eyelıner !

Kendisini indirimden almıştım,11,12tl gibi bir fiyattı sanırsam.
Tek üzüldüğüm nokta fırçası'nın kıllarının dökülmesiydi,ilk açtığımdan itibaren elime saçak saçak geldi,çektikçe geldi hiç kalmıcak sandım :D İnşallah siz benim yaşadığım talihsizliği yaşamazsınız. Arada sırada uzun uzun geliyor gene kılları kullanırken,o kadar.Güzel bir fırçası var,diğer essence jel eyelınerımı kullanırkende bu  fırçayı kullanıyorum.

Silinmesi için suya dayanıklı bir göz makyaj çıkarıcısıda şart .



Tavsiye edermiyim ederim!
kalıcılık konusunda başarılı diyebileceğim güzel bir eyelıner.



ڪےevgilerimle










6 yorum:

  1. pembe pırıltıları çok sevdim, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yazi olmus, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  3. Nılgun ☆Teşekkürler ablacım :*

    Eylem☆Çok mutlu oldum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. bende kahverengi kullanıyorum canım :) memnunum bende ama senin gibi fırçasıyla ilgili bir sıkıntı yaşamadım. sanırım sana denk gelmiş :(

    YanıtlaSil
  5. Rengi ne hoşmuş. Bende artık jel eyeliner'a geçiş yapmak istiyorum çabuk kurur mu acaba diye güvenememiştim bunun siyahını bulursam alayım barii yorumuna sağlık güzelliğim <3 yarın gratis indirimi başlıyor ordan bulabilirsem kaparım artık bir tane muckkk :-*

    YanıtlaSil
  6. belçim☆ hee ya ne geliyorsa bana denk gelir böyleleri, sende gule gule kullan tatlım.

    lıby☆ ya çok elim gitmiyor bu aralar, diğer keçeliler daha pratik geliyor nedense ama çok kalıcılar cidden balım,yazları sıcaktan akıyor diye bol bol kullandım...rosmanda yapıyor yarın ınmeyen urunler ınmiş gene :) sağolsun varolsunlar .<3

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁