14 Ekim 2014 Salı

Maybelline Baby Skın 'Instant pore eraser '




Priviedddd

Hellüüüü

Miribalaaağ...

 Gözenek küçültücü baz diye geçiyor kendileri.



Böyle şeffaf bir yapıya sahip .

Belirli bir kokusu yok.

Yağlı bir yapıya sahip,yani yüzüme sürdüğüm zaman hemen sertleşmiyor diğer bazlar gibi.

Yumuşacık  kaygan bir yüz ve sanki sıcaktan terlemiş krem kıvamında gibi bir hissi var.:[

Fondötenlerden önce uygulanabilir,hatta iyi bir karışım bile oluyor.Yüzde pütür pütür durmama gibi..ama bence cc lerle bb lerle iyi bir uyum sağlamıyor.

Malesef bende minik sivilcelere sebep oldu,içindeki silikondan dolayı galiba baya ağır geldi.

Gözenek küçültmedede %15 falan başarılı diyebilirim.Ben hiç sevmedim bu ürünü,hala favorim lorealın kavanozdaki bazını daha çok beğeniyorum %100 memnnum bitince gene alıcağım bazlardan birisidir.



Siz memnun kaldınız mı? kullandıktan sonraki yorumlarınızı merak ediyorum.Üzgünüm ki tavsiye edilecekler arasında değil bu sefer.





ڪےevgilerimle  
              



3 yorum:

  1. Benefit porefessional istiyorum uygulattım da çok hoşuma gitti fakat çok fondöten falan kullamadığım günlük makyajda tercih etmediğim için fiyatı fazla geldi bana kullanamama açısından. bu ürünü pore yerine tercih edecektim taki bu yazıya kadar hayallerim yıkıldı :D :P Şaka bir yana boşuna almamış olacağım sayende..
    bloguma beklerim (:
    heraninpaylastiklari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü sanirim kimse sevmedi, okudugum her yazida kötülenmis garibim :D Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. heranın p: (: beefıtınkını bende denedim beğendim ama bu fiyasko çıktı.rıca ederim yararlı olabıldıgıme Sevındım.

    Eylem: hakediyor ama kerataa ! :D

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁