22 Kasım 2014 Cumartesi

MİMMM# 23 # Kendime Ayirdigim Zaman ٩(●̮̮̃|•̃)۶



Sevgili Eylem beni taglemiş,bu eğlenceli soruları cevaplamadan olmazdı,
tekrar buradan teşekkür ediyorum tatlım bu güzel jestin için.!!


1-Yalnızken ne izler veya ne okursun ?
Şuanda puccayı okuyorum,yani en azından boşta kaldığım vakitlerde kitap okuyorum diyelim biz buna.onun dışında the 100 var yabancı sezonluk bir dizi ona takılmış durumdayım.2.sezonda şuanda heyecanla yeni bölümlerini bekliyorum izliyorum.Türk dizilerinden bi medcezire bakıyorum onun dışında tv le aram hiç yok diyebilirim.

2-Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?

Ev içinden bahsediyoruz galiba,saçlarım daima toplu olur,altımda tayt olur,seviyorum tayt rahat gekiyor bana bazende çok bol pijama altı olur,ben takım giymeyi sevenlerden değilimdir illa üst * alt ayrı olur.Üzerimde bol kazaklar tşörtler olur.Rahatlık benim için önce gelir evdede kendimi hiç kasamam,öylece kıyafetleriyle gelip saatlerce üzerini çıkarmayan insanı hiç anlamamışımdır :))



3-Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
Hergün uyguladığımın dışında,haftada 2 gün kil maskesi veyahut başka bir maske olsun kesin kez uygularım.Kafama ne eserse bazen hazır maske değilde kendim yaparım yumurta sarısından olsun ,pirinç unu süt karışımlarım olsun öyle takılırım .Tonik lolarakta gulsuyu,Soda bunlarda doğal olanlardan.


4-Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?

En çok bordo aslında klasik olucak ama  -Siyah beyaz-kırmızı ...


5-Kendine ayırdığın vakitte ne içer ne yersin?

Bol bol bitki çayları içen biriyim adaçayı,yeşilçay,ıhlamur bu 3 unden vazgeçemiyorum.Kolayı hayatımdan çıkardım çok ihtiyaç olmadıkça hiç canım çekmiyor! fıX sade neskafeyi ve arada türk kahvemide eklemeden olmaz tabiki. Aburcubur bazen çok acil durumlarda sufle tarzı vafıl,jelibon  tarzı şeylerle kendimi boğuyorum :D


6-Aktüel en sevdiğim mum hangisidir?

Kokulu mumların hepisini seviyorum vanilyalı,yabanmersinli,kremsi kokuların hastasıyım mumdan çok ne var ki odamda zaten((:


7-Yalnızken dışarıdada vakit geçirirmisin?

Geçiririm tabiki illa birinin olması gerekmiyor ki,çook tek kaldım ben her işimi kendim halettim hala bazen öyle..ama şuanda hayat arkadaşım diyebileceğim birisini bulduğum için şanşlıyım o yokken eksikliğini çabuk hissediyorum....:/


8-Tek başına sinemeya film izlemeye gidermisin?

Giderim gittimde,ama çokta tadı çıkmıyor bence sinema insanın sevdikleriyle paylaşması gereken bir boş zaman aracı,evde zaten bol bol film izliyorum.


9-En sevdiğin onlıne şhop ?

Onlıne alışverişleri çok yapmadığım için birşey diyemeceğüüm...İlerde olursa söylerim :) şimdi Tıp !!


10-Eklemek istediğin birşey varmı ? kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın?

Daha daha nasılsın gibi birşey olmuş bu :)))dd  iyi valla nasıl olsun yuvarlanıp gidiyorum kozmetik dünyasını seviyorum indirim olsada şöyle bir sabahtan çıkıp ürünleri sepete atıp rahatlasam,onun dışndada kpss zedeyim iş arayışlarındayım , aöf sınavlarım var onlara çalışıyorum ,yah öyle işte...



....Sevgilerimle ....



Yapmasını istediğim arkidişlerim ;







6 yorum:

  1. hahahah son sorunun cevabina bayildim, daha daha nasilsin :D keyifle okudum kuzum, tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. :))) rica ederim tatlış ne demek :*

    YanıtlaSil
  3. beni mimlediğin için teşekkür ederim canım.Vakit bulup da mimlere bir türlü cevap veremiyorum. Eğer vakit bulursam hemen cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
  4. tamam canımcm sen ne vakıt musait olursan yap sorun yok :* Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Daha daha nasılsın :)) Keyifle okudum canım güzel cevaplar olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. :)) Sevındım canım çok teşekkürler ..:*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁