8 Aralık 2014 Pazartesi

F A C I A L R O L L-O N Q 1 0




Herkese iyi akşamlar;bugunde sizlere gratislerde satılan hücreleri canlandırıp doğal sıkılaştırma kaynağı olan bir üründen bahsedeceğim.


İçerik iyi ben beğendim ...(;




Yumuşacık bir his verdiği doğru değil, yapış yapış gerim gerim geren bir yapısı olduğu bir gerçek ama.Hele göz çevresine sürülünce göz kapaklarını yapıştırıyor .Su gibi değil ama jelimsi sümüksü bir kıvamı var .Gelelım etkılerıne;Çok sık kullanmadım ama evet incecik çizgilerimin görünümünün azaldığını bunu gözlemlediğimi söyleyebilirim.Eğer ki arka arkaya 3-4 gun bu urunu kullanın ciddi derecede kırışıklarda görünüm azalıyor.Kokusı yok,renksiz bir ürün.

Denemek için almıştm baya işlevli yüzün her bölgesinde kullanılıyor mimik çizgiler,alındaki çizgiler.Göz altı çizgileri için çok kullanmak istemedim açıkcası yüzüme kullandım diye göze sürmek istemedim daha sonrasında mıkrop bişi mişi olur diyerekten ama alın ve gerçekten ince derinleşmemiş çizgiler için alınıp denenebilir olacağını düşünmekteyim.İndirimde 3 tl gibi çok uygun bir fiyata almıştım.


SEV Gİ LE R İ М Lee e 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁