6 Ocak 2015 Salı

Makyaj Temizleme Suyu Karşılaştırmaları |!|


Selamlar !

 Omu bumu şumu?? acaba hangisi birbirinden daha iyi ve iddalı görelim bakalım ->...


Okumak bakmak isterseniz diye ben arka taraflarınıda fotoladım . 



Her 3 ürününde kendi alanında iyi olduğu yanlar mevcut.

Hangi birinden başlıyayım bilemedim ama ortadan giriyorum direk .Öncelikle Garnieri birdaha tekrar almayacağımı belirtmek isterim,başka ürün denerim garnierin bu ürününü genede almam.Cildi temizlerken kurutuyor,makyajı ve kalıntılarını iyi derecede alıyor ama süper iyi diyemiyorum malesef sadece | iyi | .Göz makyajını temizlemede bayağı zayıf :{ Genel anlamda beğenmediğim bir ürün oldu . İndirimlerde bayağı uyguna düşüyor ,beni dinlerseniz bence bu ürün yağlı ciltlilere uygun diye düşünmekteyim.Kuru cilt ve karma lar + hassaslar buna yaklaşmasın. Kokusu yok !

Gelelim Bıodermaya,temizlemesi güzel ama sadece güzel | çok güzel diyemem| temizlerken silerken yüzümdeki yumuşaklığı hissediyorum cildime zarar vermeden haşalamadan defalarca pamukla silme lüksünü bana veriyor,bu konuda iyi anlaşıyoruz ama gel gelelim göz makyajına :/ göz makyaj temizleyicimle silsem bile kalan artığı o siyahlığı bile zor alıyor.Gözde biraz zorlamada kuruluk ve hafif tahrişe sebep oluyor o yüzden artık yanaşmıyorum.Elimde 2 adet vardı biri bitti bunuda hala kullanmaktayım fakat tekrar alırmıyım bilmiyorum alırsamda yeşil olanını denemek istiyorum.Her cilt tipine uygun olan bir ürün,genede cilt tiplerine göre çeşitleride mevcut bakılabilir. Kokusu yok !

Cyréne ise göz makyajında ciddi ciddi favorim !! hiçbirinin yapamadığı çıkaramadığı makyajı bir pamukla bile çıkartıp beni şaşırttığı günden beridir seviyorum keratayı <3 Cildimide temizlemesini seviyorum bıraktığı his  gerçekten hoş .İçeriğinden olsa gerek böyle ürünlerin piyasaya sürülmesi şart. Kendileri internet sitelerinde satılmakta çünkü malesef biterse alamam :( alma şansınız varsa bir deneyin derim,fazla pahalı bir ürün değildi diye hatırlıyorum.Kurutmuyor ama karma ve yağlı ciltlerin kullanabileceği bir ürün.Kokusu yok !



Bunlara oranla daha başka ürün önerileriniz varsa bekliyorum,benim cildimdeki etkilerinden dolayı yorumlarım bu şekilde oldu .



sєνɢɨℓєʀɨʍℓє


6 yorum:

  1. Bir de Loreal'in var makyaj temizleme suyu ama bunlardan daha iyi olmayabilir.

    YanıtlaSil
  2. tatlim denemediysen birde söyle dene, ben her aksam bu sekilde cikartiyorum göz makyajimi (cok agir makyajlarida) > iki pamuga bioderma suyunu dök ve gözlerin üstüne hafifce bastir ve 10 a kadar say, sonra sil. Bende hertürlü makyaji siliyor, belki sendede olur :)

    YanıtlaSil
  3. Bioderma aslinda benim de göz makyajimi tamamiyla cikartiyor, sende neden cikartmadi ki. :/ L'Oréal'in 3 etkili temizleme suyunu da cok seviyorum, bence o da cok cok iyi. :) Güzel bir karsilasma olmus canim emegine saglik!

    YanıtlaSil
  4. Duru
    Denemekmi denememekmi gerek bende bilemedim tatlım.:|

    viva
    hıhı yok canım oda olmuyor oyle denememmi hiç,çok hafif makyajları çıkartıyor sadece.

    eylem
    :( çok teşekkürler kujum öperim !!çook....bıde ona bakıyım tatlım madem öyle en son denek olarak .

    YanıtlaSil
  5. Bende şuan Garnierin temizleme suyunu kullanıyorum birazcık memnunum aslında ama Biodermayı almayı düşünüyordum senin yazından sonra birazdaha düşünsemmi dedim.Paylaşım için tskler.Bloğunu takibe aldım bile.

    YanıtlaSil
  6. GarnıerdenSe bıoderma al daha iyi cidden .bende loreal deneyecegım bırdahakıne ındırımde.teşekkürler çook :-*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁