11 Mart 2015 Çarşamba

Synergen | ANTI-PICKEL GEL | !


Merhabalar;bugunde rossmanlarda satılan bir markanın sivilce jelinin ne kadar etkili olup olmadığını yazılara döktüm,sivilcelere iyimi geliyor yoksa gelmiyor mu? merak edilen herşey ve detayları birazdan okuyor olacaksınız..


Alamanca bilen anlar diyerekten  ;-) 

İÇERİK !


Malesef bir heves aldığım bu ürünlede hüsrana uğradım :( Ne kızarıklığı geçirdi nede sivilcelerimi kuruttu,aksine o bölgede çıkmaya devam ettiler. Hiçbir etkisini göremedim. Yanılmıyorsam 7 tl gibi bir fiyata almıştım yazık oldu ne diyeyim.Günde birkaçkere uygulamama rağmen hiçbirşekilde sonuç alamadım.Tabi gene atmıyacağım bir başkasına verebilirim ona iyi gelir diye ama bana yaramadığı ortada zorlamaya gerek yok . Tek hoş yanı kokusuydı,genelde bu tarz ürünler iyi kokmaz ama bu iyiydi  :D  Alıp memnun kalan varmı ??




Sevgilerimle 
<3



2 yorum:

  1. Aa cidden mi. Bende cok iyi geliyor bu hep elimin altinda olan bir ürün. Gece uyumadan sivilcenin üstüne sürüyorum sabaha sönmüs oluyor. Sende ise yaramamasina üzüldüm. :/

    YanıtlaSil
  2. Malesef beybi ya :/ oylece duruyor evin ücra köşesinde birisi istese vericem yani.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁