5 Mart 2015 Perşembe

Watsons /Gratis /Rossman Alışverişleri ❤




Tekrar bir alışveriş macerasıyla hülloooog!!
Hem sevgililer gününde ki hemde kadınlar günü için yapılan alışverişimi göreceksiniz.hadi bakalım...



8x4 deodorant,yenı çıkan formul hem parfum hem deodorant yapısıyla yine çok beğenerek aldığım bir deo oldu benim için,bittikçe alıyorum.Rossman ındırımınde 5 küsür civarındaydı .Acaba şu deotak krem deolarımı denesem diyorum bilemiyorum yazda geliyor ama neyse...Rivalde loop ferahlatıcı yüz spreyi,bizim şu avene termal suyu gibi birşey sırf denemek için yaz için birde arada bunaldığımda yüzümü yumuşatma amacıyla aldığım bir ürün kendileri fiyatıda 4,5 tl aralıgındaydı.Colgate mini dış macunu,1 tl oldugunu görünce birde colgate oldugunu okuyunca:) almadan edemedim ya neden yapıyoruz biz bunu bilemiyorum ama galiba minik şeylere karşı bi sempatimiz var yeaa ! :D Snıf mendil,artık her ındırımde alamasamda bu ındırımde yanı ındırımsız halıyle gene aldım dayanıklılıklarına hayranım.2tl. Benri aseton,baya hoş kokulu tırnaklarımdaki ojeleri haşalamadan,kurutmadan çıkarıyor.Oksijen maskesi,buda favorılerımden artık biliyorsunuz.Elseve nem kolojen maske, isananın maske diye yalnışlıkla aldığım hüsranla sonuçlanan durulanmayan saç bakımından sonra ! halıyle saçlarımı duşta açayım diye aldığım elseve'i bırkaç haftadır kullanıyorum Bayıl-d-ı-m ! şimdilik bu kadar diyim bitenlerde daha detaylı açıklarım,rossmandan 8-9 tl ye almıştım.


Benri lavantalı kağıt sabun,sabun olmayan yerlerde çok iş gören ve ellerimi kurutmadan tertemiz yapan tek güzel sabun diyebilirim.1,5 tl içinde 20 adet var baya hoş kokulu çeşitleride var tavsiye ederim.Soğuk suda yıkayınca arındırması zor oluyor elden tek eksi özelliği bu diyebilirim! Golden rose oje,frenç yapmak için aldığım hafif pembemsi bir adet oje,golden r.ojelerini seviyorum kurumak nedir bilmiyorlar özellikle bu ambalaja sahip ojeleri. Bıoblas( normal saçlar)Şampuan ,isana markasının kaşındıran ve kurutan şampuanından sonra aldığım bitkisel bir kurtarıcıdır kendileri,ikisi 15 tl 400 ml baya iyi oldu.Birsüre kullanayım memnun kalırsam sürekli alırım.Yani birtürlü şampuan yönünden tutunamayan biriyim belli birşey kullanamıyorum artık ya kaşındırıyor ya kurutuyor ya çabuk yağlandırıyor ,bende bıktım artık bu durumdan,artık aradığım şampuanı bulmak istiyorum :| 


Evet bugunlere gelecek olursak yani tamda bugün yaptığım indirim kısa ve öz,alacaklarım vardı dahada ama ya bulamadım yada indirimde değillerdi.Yinede bakacağım yarın birgün biryerlerde denk gelirse alırım. Hask saç parlatıcı yağ,Tam ismi bu şekilde geçiyor arka bölümünde,kokusuna bayıldım birde içeriğinde hindistan cevizi olduğunu görünce hemen denemek istedim 7 bilmem kaçtan 5 tl ye düşmüştü.Deneyen varmı bu markanın herhangi bir ürününü merak ediyorum,iyimidir acaba küçücük bir ürün ama uçlarına kullacağım için baya yeteceğini tahmin ediyorum. Loreal skin perfection göz kremi,aslnda aklımda hiçmi hiç yoktu bu ürün nasıl oldu ben bunu aldım inanın bilmiyorum nasıl o reyona yöneldiğim hakkında da bir fikrim  yok:)) hafif kapatıcı,aydınlatıcı,morluk giderici,yorgunluk giderici diye geçiyor .Yabancı bloger ve sitelerde okuduğum kişilerinde yorumları olumlu olunca alıverdim gitti diyelim .Biraz öncede deneme amaçlı sürdüm, hafif ışıltısı var,formuda hafif öyle vıcık vıcık değil,jel kıvamında bir ürün değil .hemen emilim sağladı ilk kez deneyen biri olaraktan ilk izlenimim olumlu,indirimli fiyatı 17tl . Got 2b saç düzleştirici sprey, Uzunca bir süredir almak isteyip alamadığım ürünü bugüne almak kısmet oldu,17 tl gibi bir fiyata gratisten aldım.Bu üründe indirim olmuyor genelde hep bu civarda .3 gün bozulmadan düzlük vaadediyor,artık bakıciiiz durumlara saç koruyucu ürünüm bitmek üzere o biter bitmez bunu açıp kullacağım.


Benim kısa ve öz alışverişim bukadar,fena değildi bence indirimler yalnız çok komik bir durum var biryerde %40 maybellıneykn diğer tarafta %50 .Anlaşma politikası gibi olmuş.Geçen defa diğeri 50 di şimdi böyle olması garip. Neyse daha anneler günü ındırımı var alamadığınız şeyler olursa takmayın kafaya ozamana yaparsınız alışverişinizi.


ڪےevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁