23 Nisan 2015 Perşembe

Çöpe Чollananlar -23 ஜ




Geç kalınmış bitenler yazısıyla daha buradayım,sorunlar hiç bitmiyor klavye sorunu:/koşturmaca,sınavlar bayağı geriledim kusura bakmayın umarım affola!diyorum ve başlıyorum....



Kıehls avocadolu göz kremi(tester): Açıkcası uzun süre kullandığım halde bile beğenmedim. Kuru göz çevreme iyi geidğini söyleyemiyeceğim :/ su gibi bir yapısı var oldukça hafif bir göz kremi,normal kurulukta olanların hoşuna gidebilir ancak ben bu tarz sulu yapıdaki ürünleri sevmiyorum,illaki krem yapıda olmalı .

Golden rose dudak kalemi no-51 : Yedeklediğim en sevdiğim kalemlerden birisidir şüphesiz.Hafif nude birazda pembe tnlarında çok kalıcı bir bakın derim.Bittikçe alırım.

Nıvea el kremi:Nivea işte herzamanki mis kokusu ve yoğurt gibi yoğun nemlendiriciliği ile gönülleri fet eder.Ancak yoğunluk katılık ve çabuk emilim sağlamamasından dolayı birdaha bu klasik olanını almam.

Saly hansen tırnak bakım kremi :Gerçekten aldığı parayı hak eden bir krem. hem tırnaklarıma iyi geldi hem etlerini yumuşattı hemde kokusu kayısılı gibiydi çok memnun kaldım kendisinden.%40 yada 50 olan bi gratis İndiriminde almıştım zaten denk gelirsem tereddüt etmeden alırım.İlk aldığımda fotosunuda çekmiştim,merak edenleriniz olursa diyerekten koyuyorum. :-*


Kahveli+lipbalm+bal dudak peelingi: Bunlardan oluşan bir dudak peelingi yapmıştım. Çok pratik ve etkisini gördüğüm bir karışım oldu :D Burtbees koymuştum birde hihi, azda zeytinyağı olabiler okadar önce yaptımki unuttum. Kullandım bitti ama tekrar yaparmıyım bilemiyore,böyle pratik dudak peelingleri çıksın Piyasaya !! lush'un var böyle bir ürünü ama ulaşılmazlar :/

Golden rose french rengi oje: Golden rose de istediğim rengi bulabilmem güzel oluyor ,hemde kalite kalıcılık açısından güzeller.



Otacı Gülsuyu : Genelde bu marka'nınkini beğeniyorum rosense markası'nınkini çok beğendiğim söylenemez,bu (otacı) daha kaliteli ve doğal geliyor.Şimdi avonda çıkarmış gülsuyu bir onuda denemeli ;) 

GliSs Isıya karşı koruyucu sprey: Isıya değil ama (o ısıya falan koruyor olayına hiç inanmadım benyeaa! )  saçlarımın düzlüğünü bayağı güpgüzel koruduğunu hatta onun içün bile alınabilir olduğunu düşünüyorum :D Eksileri * Kokusu uhu gibi, saçı hafiften yapıştırıyor,zor taranır gibi oluyor ama yıkanmış temiz saçlarsa böyle bir sorun yaşamassınız. Ben yıkandıktan sonra iyice saçlarım kuruduktan sonra düzleştirmeden önce düzleştirdikten sonra kullanıyorum .Memnun kaldım,hafif dalgalı saçlarınız var ise normalden biraz daha kalıcı düzlükte saçlar isterseniz alın. :-*

Watsons I love duş jeli : Hediye olarak gelmişti ama mealesef  kokusu acayip şurubumsu nefret geldi kokusundan ! Köpürmesi güzel temizlemesi 5 üzerinden 1. Normalde gidipte satın almayacağım bir duş jeli kendileri.

Gratis enliven (sedir ağacı)duş jeli :Kokusuna aşık olarak almıştım ! sonlarına doğru bile usanmadan bıkmadan kullandım, kokusu hafif,köpürmesi güzel,temizlemesi orta. Rahatladığınızı hissediyorunuz resmen koku muhteşem bence.Tekrar alabilirim fiyatı çok uygun ve Ml baya fazla.


Johnsons Baby ıslak mendil: Nemlendiricili yapısı nedeniyle ellerimi hiç kurutmayan yumuşacık yapan on numara ıslak mendil.Yüzümü gözümü bile güvenerek silmişimdir :D ee bebekler için olunca haliylee...Biraz tuzlu bir fiyatı var yalnız, indirimde 3-4 lü olarak daha uyguna bulup alabilirsiniz.

Fresh'n soft Makyaj Temizleyici mendil: Sonlara doğru kurudu gitti hiç birşey anlamadım temizlemesindende,çok alınası bir markamı değil yoksa banamı yaramadı emin değilim.Ama makyajı çıkarmasıda okadar iyi değildi göz çevresini tahriş edebiliyor en azından bende kızarıklığa sebep oldu,dahada göz kullanamadım yüzü silmek için kullanıp bitirdim.

Lilibe 120 li 40'lı pamuklar: rossmanlarda satılan güzel bir marka,biraz pamukçuk bıraktığının farkındayım ama birazcık dikkatli kullanımda idare edebiliyorum. Kenarlarıyla değilde ortasıyla siliyorum yüzümü yada göz makyajımı ,hem uygun hem yumuşak.

Soft-Fresh ıslak mendil:3-lü halde satılıyorlar , hem ıslaklığı güzel hem temizlemeleri fiyatlarına göre çok memnunum ikidir alıyorum .bittikçe burada göreceksiniz 3 üde farklı özelliklere sahip  ama genel olarak aynı işlevi yapıyorlar birinin nemlendirici oranı daha yüksek birinin temizlemesi hijyen bakteriyel açıdan mesela öyle......


Purederm oksijen maskeleri: Birşey demicem :) Çok eğlenceliler severek maskeleniyorum iki çeşidide güzel kokuyor seve seve kullanıyorum yanee.

Stafine yara yanık kremi: En etkili krem diyebilirim,yaramı? ,tahriş mi ? var morlukmu var acımı var diğer kremlere nazaran en güzel merhem.Deneyin görün derim ben bi.

Pure beauty nar özlü eye cream: Watsonlarda satılan markanın temizleme jelini peelingini ve en son göz kremini kullanıp bitirdim. Severek kullandığım bir göz kremi oldu,jel formda göz altlarımı nemlendrip yumuşacık yaptı.20-25 tl arasında bir krem için performansı iyi.

Raphella & Dawid walker :Biri armanı cold diğeri b-4 Anna suı adlı parfümlerim. Anna suıyi beğenen çok arkadaşım oldu ne kullanıyorsun diyerekten.Benim vazgeçemediklerim arasında kendileri aşırı kalıcı ve mis gibi kokuyor . Diğer marka raphella bargellonun yan ürünü gibi birşey biraz daha uygun fiyatta uygun diye değilde ben armanıyı bulamadım diye bunda var isterseniz alın dedikleri için almıştım, ihtiyaçım vardı yani o anda yoksa bargellonun kalıcılığı raphelladan daha iyi. 

Kıehls supermultı serum:Göz altı çizgilerine göz kapağı düşmelerini azaltan krem diyerekten vermişlerdi,tabi mincik serum sıvı olunca yetmedi uzun sürelide kullanamadım.Fekat kullandığım kadarıylada beğenmedim ne nem vermesi ne yumuşaklık özelliği olmadı bende. :|

Loreal excellence saç kremi: Tavsiye kanalı aracılığıyla gelen saç boyasının içinden çıkan bu saç kremine bayıldım :)) Kokusu muhteşeem! Yumuşaklığı olağan üstü harikaydı tam boyu falan yokmu yahu ,vallahi gidip alıcam .

The lıbrary of fragrance[Baby powder]: Gratislerde satılan bebek pudrası kokusundaki bu minnak parfümü çok severek sıkındım. Ancak sonlarına doğru kokusu ağırlaştı ve yağlı yağlı bir kalıntı bıraktı tenimin üzerinde. Ama alınmaz değil başka kokularını denemek için tekrar alabülürüm.

Kalyon tırnak ve tırnak eti yağı: Başlarda almam dediğim yağı son damlasına kadar kullandım! İşe yarıyor kesinlikle tekrar alırım,ancak kalyonun fiyatlarında hep bir artış gözlemliyorum. Azcık bir indirim olsa bu ufacık bebeği alacağom :-p Tırnak soyulmalarıma bir engel koydu, tırnak etimi kısa sürede yumuşacık yaptı,kokusuda çok hafif ve hoş parfümsü. Yağ dediğime bakmayın kokmayın ,öyle vıccık cıccık olmuyor elde kısa sürede emiliyor.




Benim son zamanlarda bitirdiğim tatlışlar bunlardı umarım işinize yarar bir yazı olmuştur,aklınıza takılan eksik gelen bir ürün olduysa sorabilirsiniz seve seve açıklamaya çalışırım.

丂 e v g i l e r

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁