3 Nisan 2015 Cuma

Maybellıne | Burgundy 590 |






Merhabalar Selamlar helloooo !

 Yine bir bordo rujla başbaşa bırakıyorum sizleri.



Rengin bilekteki hali.

Buda dudaktaki hali . 

Kalıcılığı tatmin eder derecede iyi.

Kokusu hafif vanilyamsı oda güzel.

Mat bitişli bir ruj değil,hafif parlak * nemlendiricili gibi,Simi yok  ve dudakları kurutmuyor.

Kolay  sürülebilir bir ruj,on üzerinden on veririm aslında hem uyguna almıştım hem zaten fiyatına görede çok iyi.Diğerleri simli diye  hatırlıyorum galiba aralarında nadiren simi olmayan bir bunu bulup almıştım.Kabı falanda çok şık ve sağlam. Bazen çerçevelerken kalem yerine avonun dudak fırçasını üzerine sürüp kenarlara kalem niyetinede kullanabiliyorum,eğer  rujunuzun rengine uygun bir kalemininiz yok ise o şekilde herhangi dudak fırçasıyla yada benzeri kullanmadığınız mini fırçada olabilir,uygulama yapabilirsiniz.


Tavsiye edebileceğim güzel markanın iyi iş çıkaran rujlarından birtanesi diyebilirim.Sizin varmı bu seriden rujunuz ? var ise memnunmusunuz tavsiye edeceğiniz başka renkleri varsa bakabilirim.


ڪےevgilerimle !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁