23 Haziran 2015 Salı

The ßalm | How Bout Them Apples? |




Selamlar sevgiler; bugün sizler için hem yanaklar hemde
 dudaklar için kullanım alanı olan elma 
elma olan bir üründen bahsedeceğim...


Wow İçerik aşkına dostuuuam !

Favori renklerim : Cider & Caramel 
Kesinlikle yanak için idealler.Gideri var yani 
Hiç kullanamadıklarım ise coobler ve pie diyebilirim,şeker kız
kendi olmak için biçilmiş kaptan renkleri. 

Paletin (Sağ ) başından itibaren;

 Caramel crıps cobbler Candy, Pie Cider !

Bu ortadaki crıps'i hep hot mamanın allığının kremsi hallenmecesine benzetiyorum.
Yüzdede öyle düğüne gider gibi durmuyor hani gayet hafif naif bir duruşu var.



Buda renklerın tamamen karıştırılmış hali ortada buluşalım 
 Ben bu halide çok sevdim oldukça yaratıcı oldu sanki dimi.?!!

Dudaktaki duruşlarını hiçbirşekilde beğenmedim,:-| bi ıslak sanki birşey bulaşmış gibi duruyor.Fakat yanaklarda güzel performans sağlıyor, beğendim.Kalıcıklarıda fena değil yani ellerinizi sürekli yüzünüze götürenlerden,yapıştıranlardan değilseniz kalıcılığı çok daha iyi diyebilirim.İndirimli fiyatı 30 tl .(tabikide indirimi bekleyip alın mümkünsede %50 li ) Allık severler için oldukça güzel bir palet hele helede bu kadar canlı renk severler için. Dizaynı çok tatlı,bir eksiği var oda elma elma koksa yada tek tek kokuları farklı olsaymış bence mikemmel olurmuş,evet parfüm zararlı kokusuz olması daha cazip ama en azından daha doğal maddelerden yapılabilirmiş,neyse canları sağolsun biz bu haliylede bayıldık palete.Rt fırçasının stıplıng olanıyla baya iyi uygulanıyor,hatta çok iyi.


Siz en çok hangi renkleri beğenerek kullanıyorsunuz,yada farklı uygulama yararlanma şekilleriniz varmı varsa neler ? 



ڪےevgilerimle •´¯`•.¸¸. 



2 yorum:

  1. Güzel bir palet ama hala kendimi tutuyorum almamak için :))

    YanıtlaSil
  2. Renkleri ve kullanabileceğin oranını göz önünde bulundurarak iyice düşün taşın bebemm öyle al yada alma. avonun stık şeklinde bronz krem allığını gördüm geçenki sayıda,sende benim gibi bronz tonları seviyorsan onada bakmalısın.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁