30 Aralık 2015 Çarşamba

Butikek Cafe ˙·٠•● Nilgün'le Hoşgeldin 2016 ! ●•٠·˙ { Bir Bloger Etkinliği Hikayesi } ...



Yer :Batıkent Atlantis Avm karşısı Butıkek Cafe ! 

2016' ya Sevgili Nilgün'ün etkinliğine katılarak girdiğim için açıkcası mutluyum, kendisini,samimi ve içten tavırlarıyla sevmemek münkün değil bence,tekrardan; sohbeti ,ilgisi ve kaliteli seçimleri için teşekkür ediyorum.
O gün benimde en sevdiğim morlardan olan bir renk giymişti, üzerindeki tulumuna hayran kaldım e bide kendi pişirip kendi yediği için yani kendi tasarlayıp kendi giydiği için ayrıca bayılıyorum.Sizide hayran bırakmak için ışınlıyorum, isim üzerine tıkk tıkk -> Nilgün Özen Aydın 


Güler yüzlü '' Elif hanım '' bize farmasi ile bilgiler verirken.


Tatlımo Şube müdürü Alp Beyin anlatımında pür dikkatiz !


Tatlımo tatlılarının lezzeti bambaşkaydı ! çeşit olanakları oldukça fazla hediye,düğün,nişan,çeşitli etkinlikler için sunulabilecek en leziz yiyecekler olsa gerek ! 

Sevgili Gülo annemle güzel bir anımız kendisinin yemeklerine ve sunumuna bakakalıyorum ☹ ! Böyle güzel sunumları leziz görünümlü yemek yapan bir bloger daha görmedim.Eminim tatlarıda şüphesiz güzeldir.. Bloğuna göz atmak isterseniz isim üzerine tıklayıp ışınlanabilirsiniz.


Sevgili Nilgünümle Kertil Çam Hatıramız ! (:


Herhalde en hoş çıktığımız fotomuz bu olsa gerek, ışıklardan dolayı yüzümüz olduğundan bi değişik çıkmış yahu olacak iş değil, neyse ben en çok bunu sevdim,

Nostaji olarak kalacak toplu fotografımız  
Herkesle foto çekinemedim malesef ki,işten birkaç saat izin aldığım için çokda duramadım,herşeyiyle zevk aldığım güzel bir etkinlik oldu,inşallah bir başka etkinlikte görüşmek dileğiyle. 

Ve birbirinden değerli 22 Sponsor firma'nın bizlere göndermiş olduğu hediyelere bir göz atalım;



Erkek giyiminde zevkli ve güzel tasarımlarıyla Pierre Cassi ! Açıkcası Siyah-Beyaz olduğu için ayrıca beğendim Beşiktaş lı olmanın verdiği bir renk aşkı olsa gerek, yine denk geldi.


Açar açmaz misler gibi kokan ve ellerimi anında yumuşacık yapan Dermodolin markasına ait bu ürünleri şimdiden sevdim ! 


En çok satılanlar arasında Fresh'n Soft 'un bu koltuk altı pedlerinin olduğunu söylemeden dip not etmeden edemeyeceğim! Makyaj mendilleri olsun pamukları asetonsuz oje çıkarıcısı oldun hepside birbirinden güzel ürünler .


Doğadan markası , kesinlikle sürekli yeşil çayda tercih ettiklerimden birtanesidir hatta tek marka diyebilirim, bu çeşidi içtim mi hatırlamıyorum,tekrar bu yeşil kar desenli bardağıyla denemenin tatlılığını yaşıyacağım,ben özellikle bergamot aromalı yeşil çayına bayılıyorum, !

0 Şeker 
0 kalori
0 Yağ bir kadın daha başka ne ister ki ! :) Hafif gazli ve yaban mersininin o kekrek tadıyla bizleri buluşturan AsPire !!

Pakmaya markasına ait bu ürünleri daha önce hiç deneyimleyip tatmamıştım,ilk defa deneyimleyip tadacak olmanın heyecanı içindeyim hepside iştah açıcı ve nefis görünüyorlar!

Hc Haır Care markalı OveX ' bu saç bakım ürününü ve saç yağını daha önce kullanıp çok beğenmiştim yağını henüz bitiremedim ama mutlaka iki ürünüde deneyimleyip paylaşırım.

Saç dökülmesini engelleyici ve çıkmasınada yardımcı olan Revox markasına ait bu şampuanı abim deneyimleyecek,onun deneyimlerini sizlerle paylaşıyor olacağım.

Benim boyalı bakır saçlarıma nasıl gelecek merak ediyorum,ayrıca şu kutusunun şık tasarımına bakarmısınız yaa  Prozinc .

Bebek ve çocuklar için saf tertemiz içeriğe sahip Mustela markasının şampuanı. Nadirde olsa bebek şampuanı kullanıyorum o bakımdan ben kullanacağım bitince yorumlarım.

Minik olduğu daha değerli ve etkilimidir acaba diye düşünmeden edemedim, mini boyutuyla anlaşılırmı kaç kullanım gider bir fikrim yok ama arkadaki maskesi için baya umutluyum,tek kullanımda olsa saçlardaki etki hemen anlaşılıyor .Sacımsahane.com

Saçları sürekli bone takanlar veyahut kapalılar için özel hazırlanan şampuan Lesoleil shampoo


Günlük ,normal ped ve tampondan oluşan seyahat veya çantaya atmalık 
kullanışlı bir paket yapmışlar Natracare !

Farkını konuşturan değişik ve güzel kalıcı kokularıyla Ekozkozmetik
Düğün,nişan,kına gecesi,baby shower ürünleride sitelerinde bulunuyor.

Tarihi Balıkesir Kolonyası olurda hiç kolonyaları mükemmel olmaz mı ! Mis gibi bir koku hafif bir kalıcılık, insanın her dakika sıkası geliyor .Kertilçam Kolonyaları !

Zaten hali hazırda kendi aldığım ve halada bayıla ayıla kullandığım topıcremın yüz*vucut peelıngı var,memnun kalmıştım yakında yazarım yazısınıda.Bu cicilerde Cilt ve göz makyajı temizleyici & birde günlük kullanım için nemlendirici TOpıcrem !

Bitkisel bitkisel kokularıyla,besleyici tatmin eden  içerikleriyle Farmasi Kozmetik ,Aralarında en merak ettiğim,çay ağacı yağlı her derde deva olabilen Dr.Tuna tarafından çıkarılan balm şeklindeki minnak ürün.


En sevdiğim serilerden birtanesi olan Cecile markasının Longkısses serisinin yine en hoş renklerinden biri daha benimle oldu. Kendi satın aldığım 3 rujdan sonra,bu gidişle hepsini alacak tamamlayacak gibiyim,çünkü likit mat denildiği zaman aklıma ilk gelen markalardan ilki!

Odaların mutfakların salonların duvarlarını süsleyecek 
çeşit çeşit tabloların bulunduğu Tabloda.com


Baktıkça içimi açan bana güç veren bir tablo oldu
aramda bağ kurdum tabloyla iki dakkada 




Tekrardan hoş bir gün geçirmemiz için çabalayan Nilgün'e ve tüm sponsorlara cömert hediyeleri için Teşekkürlerimi sunuyorum. 2016 yılının herkes için heranlamda şans getirmesini dilerim,
Mutlu Seneler  !!


ڪےevgilerimle 



6 yorum:

  1. Herşey çok güzel görünüyor. İyi yıllar:)))

    YanıtlaSil
  2. Evet tamda görundugu gıbı cok guzeldi, ıyı yıllar teşekkurler ((:

    YanıtlaSil
  3. Nilgün hanım çok zevkli beğenerek takip ediyorum. Seni de yeni keşfettim:) Bu etkinlik harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Evet nılgunumuz bırtanedir, çok teşekkürler bizde çok zevk aldık :) Sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁