27 Aralık 2015 Pazar

Çöpe Чollananlar -29 ஜ




Selamlar ! Kasımın ılk başlarında bir bitenler yazdığım için tekrar kasımıda aralığıda kapsayan bir çöp yazısı olsun istedim, bu ay niyeyse öyle çokkçok ürün bitmedi,artık bittiği kadar olduğu kadar (: hadi o zaman okumaya!! 




  • Garnier rahatlatıcı Tonik  Yüzümde başarılı bulmadığımdan ötürü birkaç kullanımdan sonra boyun ense bölümümü günlük silmek için kullandım. Nadirde olsa yüzüm için kullandığım zamanlarda birşey çıkarmadı tabi sivilce tarzı,ama süreklide çıkarıyordu o yüzden bırakmak zorunda kalmıştım zaten.Zor ve ne sürsem tek tük sivilce alerjimsi şeler çıkaran bir cildim var ne yazık ki:! Karma cilt tipim ama kuruyu tercih etmiştim kokusundan dolayı. Gıcır gıcırda temizliyor bütün kiri tozu çıkartıyor,hafif bir nem bırakıyor geriye kuru cilt. için olduğundan ötürü.Ama bence kuru ciltlere yeterli gelmeyecek bir tonik,yani iyice kurutabilir kanısındayım,bu markadan uzak durmalısınız... 
  • Bio True Lens Solüsyonu  Lens günlüğüm adlı yazımda bolca bahsetmiştim, en sevdiğim gözlerimin en rahat ettiği lens solüsyonu, çok  dahada yumuşak hissetmeme sebep oluyor,batma hissi yaşadığım zamanlarda bile kurtarıcım diyebilirim.
  • Sephora Eyemakeup  Çift bazlı göz makyaj temizleyicim,daha önce miniğini denemiştim beğenince tam boyunu alayım dedim ama malesef umduğum etkiyi bulamadım, yani neutrogenamı bumu deseler kesinlikle neutrogena derdim o bundan bir iki tım daha başarılı. Bu ona göre az yağlı fakat çıkartırken gözlerimde kaymadığını hafif kuru kuru kalıp acıttığını hissediyordum .Kullandığım dönemde kirpiklerimi birkaç kez ara ara döktü,:/ o nedenle birdaha tercih etmeyeceklerim arasında.
  • Palmolive Body Butter Vanilya aşkııı,hiç bitermi bu aşk buram buram tatlı vanilya kokusunu aldığınız cildi yumuşacık yapan bir duj jeliii.Temizlemesini bir kenara bırakın, bunu mümkünse keseden veya sabunlanma evresinden sonra güzel kokusu ve yumuşluğu içün kullanın (: Kokusu kalıcı değil bu bir eksii - temizleme yok - en fenasıda sonlara doğru zar zor ıkına ıkına gelmesi su koyuyordum artık aksın diye çünkü yoğunlaştığı için dibinden lifime dökülmesi akıp gelmesi zaman alıyor uraştırıyordu.Birazcık daha sıvı yapabilirler en azından sonuna gelince böyle olmayacak şekilde.Sırf bu yüzden tekrar bu seriden almayı düşünmüyorum.
  • Elegance Aqua fresh Lens solüsyonu  Bazen bana lens aldığım yer elindede varsa böyle minik minik denemem için solusyonlar veriyor buda onlardan bidenesiydi, temizlemesini müthiş sevdim tozu kılı hemen temizliyor lensi cam gibi tertemiz yapıyordu fekat bıo true dakı o rahatlık yok bu daha kuru kalıyordu, gün içinde gözlerimi kurutuyor lensi gözümde hissetmeme sebep veriyordu, yanı tam boyunu mümkün değil almazdım.
  • Sensodyne Diş MacunuEkstra ferahlık sağlayanı, temizlemesi ağızdaki bıraktığı his olsun sevdim, beyazlatmaya dair hiçbirşey göremedim , Dişlerim bu aralar 20 lık dış çekimler nedeniyle  kullandığım gargalardan dolayı iyice sarardı ve lekeler oluşmaya başladı fenalardayım nasıl düzelecek bu durum hiç bilmiyorum:( Tekrar alabilirim bu macunu ama listerin gibi ağız içimi yakıyor olsa bile bi gideri vardı.
  • Bıotherm Temizleme Suyu  Yüzümü temizledikten sonra o kalan artıkları kirleri çok güzel temizliyordu, gıcır gıcır misler gibi bir cilt bırakıyor.Az biraz bıodermaya benzetmedim değil hani yapı ve sonrasında bıraktığı his olarak çok güzel.Sadece birazcık garnıerde yaşadığım olay gibi cildimde kuruluk hissi yaşattı okadar onun dışında aramız gayet iyiydi.Düşünüyorsanız tam boyunu rahatlıkla alabilirsiniz.
  • Pastel Top Coat  Pastelin normal ojelerı matlaştırıcı bir ürünü, fekat ben nefret ötesiyim buna karşı, ilk aldığım zamanlarda arkadaşlığımız süper ötesi iken daha dibe bile gelmeden ortalarda kurumaya uhulaşmaya kendini salmaya başladı :& Pastelin bu tarz bide bakım ürünlerinden uzak durun, normal koyu renk ojelerini hele hiç almayın sıvı ışıltılı daha açık renkte olanlara bakabilirsiniz çünkü diğer normal olan ojeleride çok çabuk kuruyorlar :/ onların yerıne golden rose flormar gibi markaların ojerinden satın alın.
  • Nivea CC krem Tester Tek ton olarak satılan bu cc si de bana 1 tıkcık koyu geldi ve yüzümde nedense hafif yanma yaptığından ötürü hiç sıcak bakmıyorum bakanlara bile baktırmıyorum :D 
  • Mıssha Revolotıon Krem  Cildimin kuruduğu bir sıra kullandım ve çok beğendim ilk kullanımda yumuşacık oldu o kuruluk azaldı,hafif hoş bir kokusu var.
  • Elseve Saç Yağı Tam boyunu kullandığım için tekrar yorum yapmaya gerek varmı bilemedim ama şahane saç yağlarından birtanesidir diyebilirim,birgün yağım biterse yağsız kalmıyım diye depolamıştım o dönemde kullandım, şimdi hask yağlarından kullanıyorum memnunum minicikler ama idare ediyorlar yoğun yapılarından dolayı.
  • Rosacure & aknıcare  Eczaneye gıttıgımde eczacının kafasına göre tester vermesıni geçtim alerjı gibi çıkan cıldımdekı şeylerin ıyıce çoğalmasına her kullanışta çıkmasına sebep oldu.Sonuç benım çıldırmam oldu ! butun testarları çöpe attım :/ rosa yı gul hastaları kullanıyor benım alındakı şeylerıde ona benzetıp verdi ama sınırlerımı alt ust eden şeyler oldu malesef ! Siz siz olun bilinçsizce doktor harici verilen bu tarz tester urunlerını kullanmayın.
  • For your Beauty Fondoten Süngeri 8,tane vardı ıcınde bırkaçını direk yıkamaya üşenınce daha oncesınden çöpe atıverdım,:p ama inanılmaz güzel fondoten uygulaması yapıyor, bb kremleri fazlasıyla emiyor ürünü hiç yoktan harcamayın ama fondotenlerınızde acımayın süper doğal sağlıklı güzel iz çiz bırakmadan uygulamasını yapıyor! Ben bayılıyorum geçenlerde yenisini aldım ve bu 2. alışım oldu. Bunlarda gördüğünüz üzere parçalanmadı kopmadı başına birşey gelmedi, sadece 1 seneye aşkın kullandım diyerekten atmaya karar verdim,mikrobik açıdan yani başka sebepten ötürü değil.


Ebeet benim az ve öz bitenlerimde bu şekildeydi, seneye ocakta görüşmek dileğiyle efenim esen kalın mutlu kalın güzel bir yenı yıl geçirin,mutlu musmutlu olun,yılbaşı gününüzü ışıl ışıl geçirmeniz dileğimle.

ڪےevgilerimle



4 yorum:

  1. Darısı yenilerinin başına

    YanıtlaSil
  2. Aminn cok cok bıtırelim stoklar erisin ..

    YanıtlaSil
  3. For Your Beauty'nin bu süngerlerini görüyordum. Alsam mı almasam mı diye düşünmüştüm. Bir dahakine düşünmeden alayım :)

    YanıtlaSil
  4. kesınlıkle canım memnun kalacagın garantılı [;

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁