25 Aralık 2015 Cuma

MAYBELLINE AFINITONE FOUNDATION


Selam ballar  !
 Bugun de sizlere 24 saat kalıcılığı vaad eden bir fondüden bahsedecoğum..




Öncelikle dopdolu bir içerikle karşılıyor bizleri :)



En açık rengide bu olsa gerekti ama yine uymadı bana, zaten sorunda değil , bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bana verdiği bir üründü,al sende bir bak diyerekten.(: Fakat ürüne yağlı ağır dendiğini duymuş ve okumuştum .Şahsen bana çok kuru geldi.Kapatıcılığı ortadan bir tık aşağıda,ince yapılı bir fondoten.Kokusu kremsi,hafif vanılyamsı bir koku, benım kullandığım true mach fond. gibi rahatsız etmeyecek tarzda bir koku.

Ellerle değilde fırça yada süngerle sürülebilir yapıda, eğer ki belli bölgelerde soyulmalarınız varsa ellerinizle sürdüğünüzde o bölgeler dahada belli olacaktır. Benim cilt yapım karma olmasına rağmen ürünü kuru buldum, belki kış ayında olduğumuz için belki t bölgemin yağ oranı çok olmadığından ötürümüdür bilemiyorum tabiki,yine daha öncede söyleyeceğim üzere denemeden özellikle yüzünüzün bir bölgesinde olsun deneyip öyle alın derim ben. Ayrıcada 24 saat hangi ciltte kalıyormuş çok merak ettim söylesinler bize :p yani normal azami derecede kaldı diyeyim ben size eve gelip her sildiğimde mendil üzerinde az bir turunculuk görüyordum. Herhangi bir sorun oluşturmadı cildimde fakat ne yapısını nede duruşunu hiçbirşeyini sevmedim diyebilirim.
Hazır şuanda ındırımler varken revlona loreal'ın font. bakın derim.



Daha önce kullandınız mı benim beğenmediğim bu ürünü siz beğenmiş olabilirmisiniz ?
Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle esen kalın tatlışlar !!



ڪےevgilerimle !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁