25 Şubat 2016 Perşembe

FLORMAR PRIMER BASE ! [Makyaj Altı Baz ]



Tünaydın!! 
Yeni bir günden herkese tekrar merhaba,bugün uzun süredir kullandığım flormarın makyaj bazından bahsetmek istiyorum.

Kıvamından başlıyacak olursak, ne sıvı ne katı tam arası hemen emilim sağlıyor. Pompalı bir şişeye sahip oluşundan dolayı ne kadar alacağımı çokluğunu azlığını belirleyebildiğim için severek rahatça kullanabiliyorum.

Simli değil,ıslak görünümlü değil , makyajı sabitleme açısından beğendiğim bir ürün.Bilirsiniz ki genelde bu tarz ürünler gözenekleri küçültür kapatır falan, bunda o anlamda bir başarı göremedim.Yüzümde sivilce bişi çıkardımı derseniz de ? ->  çok riskli dönemlerde kullanırsam işte sivilce çıkmış, yedıklerımden dolayı alerjik kabarcıklar oluşmuş,veyahut o bayansal özel döneme denk gelmeme az kaldıysa evet malesef ki mnikte olsa azda çokta olsa yüzümde çıkan şeylere ek olarak dahada birşeyler çıkmasına katkıda bulunuyor :| 

Çok sık kullanmamaya özen gösteriyorum, haftasonları veya kafama göre o günkü makyajıma biraz daha özeneceksem yüzümde kalmasını istiyorsam kullanıyorum bu tarz baz ürünleri, yoksa hemen hemen hergün kullanıp gözeneklerimi tıkamayı hiç istemem..

Kokulu bir ürün,tam olarak şu diyemiyorum ama temiz hafif salatalıkımsı bir koku sanki :) Tavsiye edermiyim, evet edebilirim ama bilindik markalarınkınden şaşmayın derim. Ben lorealınkını kullanmıştım ilk,biraz yağlı silikonlu olsada sevdiğim bir üründü. Buaralar bu az kaldığı için,makyaj baz olarak ne alırım hiçbir fikrim yok. 

Tek söyleyebiliceğim kışın baz kullanmak kesinlikle daha rahat! yazın sıcaktan,terden geçilmiyor ki, baz sürüldüğünde sivilcenin daha rahat çıkabileceği ortamdan binn kat daha rahat ! O bakımdan bütün zorluğuna hastalığına üşümeliğine rağmen kış kalp ben.Bu kış birazcık sıktı sanırım beni uzun değilde ne bilim bayık mı geçti ne :S Yaz gelsinde çok istemiyorum aslında en güzel havalar Ilık hafif rüzgarlı çiçeklerin yeni yeni kendilerini açtırmaya büyüttürmeye başladığı havalar ah ahh... Konudan saptım gidiyorum yine, :) Sizce ? nasıldı bu kış, gerçi hala devam eden kış Nasıl* ve baz önerileriniz varsa bekliyorum. 


ڪےevgilerimle 

4 yorum:

  1. Yazın doğmama rağmen kışı bende çok severim:)Bu arada tavsiyeler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Kış candır baldır ama bu kış beni çook sıktı :)) Ne demek efenim yararlı olabildiysem ne mutlu bana :* sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yaz insanıyım ben :) enerjim tavan oluyor yazın kışın elimi bile kadırmaya mecalim yok :( buara maakyaj bloglaarını çok seviyorum çok şey ööğrendim sizi de takibe aldım bende beklerim bloğuma...
    Yeni Hayatımın ilk Günü Blog
    Web : yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/
    E-Mail : yenihayatiminilkgunu@gmail.com
    Instagram : @yenihayatiminilkgunu
    Twitter : _yenihayatim_
    Google + : +yeni hayatımın ilk gunu

    YanıtlaSil
  4. Hadiya bende tam tersi işte,birde özellikle bulanık yağmurlu ılık havalarda enerjim süper oluyor :-) Herkes gider mersine ben giderim tersine gibi oldu :P
    çok teşekkürler bakacağım detaylı bir şekilde :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁