18 Şubat 2016 Perşembe

MAC HAUL | MİNİ BİR MAC ALIŞVERİŞİ ♡웃♥



 Günaydın!!  Bugün sizlere Ankamall ^^MAc 'den yaptığım alışverişimden bahsedeceğim. Kendime sevgililer günü hediyesi almış olabilirim (: kafamda alıcaklarımla gidip birini değiştirmeme sebep olan alışverişimle sizleri başbaşa bırakıyorum!! .


MAC STUDIO -Face And Body Foundatıon*120 ml*
MAC MİNERALİZE SKINFINISH-Soft&Gentle Aydınlatıcı*10gr*

Eveet uzun zamandır face*body fondotenın cıltte aydınlık hafif ve bir o kadarda ışıl ışıl durduğunu görüp metninide duyduğumdan, dolayı almaya karar verdim. Aslında cildim karma olduğu için  sevgili mua Emre bana başka bir fondoten tavsite etti adı şuanda aklımda değil ama kafama koyduğum için ben illa ki bu dedim budur olay dedimya :) Pembe alt tonlu aldığım halde sarı alt tonlu bir fondoten aldım, normalde pembe derdim fakat cildim normalde hassas ve kızarık hele bu son zamanlarda iyice kızarıklaştığı için sarı alt tonlu almak istedim ki o kızarıklığı notrlesin!! Ama sizin kızarıklık sorununuz yoksa tabikide size uygun olanını,oldukça renk skalasına sahip olan,size uyabilecek tondaki fondoteni deneyimleyip satın alabilirsiniz. Bir süre kullandıktan sonra blog'da detaylı bir yazı yazacağım. 

Daha sonra strobe krem strobe strobe diye ayılıp bayıldığım,cilde ışıltı ,aydınlık,sağlıklı görünüm katan kremi almalıydım.( Dipnot: Strobe cream'ın mini boyunu alacaklar için; 30 ml-boyu geçtiğimiz senelerde 40 tl iken birden yükseliş yapmış ve 64 tl ye kadar yükselmiş!) Ammaa makyajım yapıldığı ve bitmek üzereyken soft&gentle yanaklarıma dokundu ve ben ŞOK! ben Ölü' ben Düş' bayıl' :D Gerçekten aydınlık görüntüsü mac'ın ışıkları altında mikemmeldiii almamak haksızlık olurdu ayıp olurdu!! Sarı ışıkta daha güzel daha patlak daha belirgin bir aydınlığı var,beyaz& gün ışığında hareket ettikçe dikkat çekiyor,ama beyazda olsa karada olsa tabiki yine süper,sabit bi aydınlık duruş! .Fazla ayrıntıya girmeyeceğim, mac'e yolunuz düşerse gidip bir deneyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.!:} 


Benim Mac maceram bu şekilde oldu , tavsiye edeceğiniz cilt veya ruj renklerinde önerileriniz varsa çok sevinirim, şayet diva ve kında sexy'yi daha önce deneyip beğenmiştim diva dudaklarımda kalırken Kinda orta derecede kalmıştı ve dudak içlerinde beyaz ve silik bir görüntü oluşturmuştu.Fakat diva konusunda yoğunlaşmış durumdayım,diva'nın muadilini birebir flormarda buldum,direk gidip bakın ama netten bi cacık anlaşılmıyor ( Supermatte*203*) 
fakat yapı olarak uyuşmuyor :\ diva mat, flormar'da mat ama divadan daha mat değil,sizin anlayacağınız farklılar,ruh eşleri yok. 
Hadi bu kadar çene çalma yeter daa, görüşmek üzere sevgiyle kalın mutlu kalın ve Savaşsız kalın iyi bir dünya için şart !! 



ڪےevgilerimle 



7 yorum:

  1. Güle güle kullanın aydınlatıcıyı çok beğendim detaylı incelemeni yazısını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ümran:Teşekkürlerrr :)

    Süslü:Çok sağol süslüümm (:

    Nergiz:Teşekkürler nergizcim, inşallah bir aya iyicene bolcana kullandıktan sonra yazabilirim yazısınıda.
    SEVGİLER <3

    YanıtlaSil
  3. Güle Güle kullan :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan :) Sana Mac in Peach Blossom rujunu cok tavsiye ederim, Kinda Sexy i bende almistim ama geri elden cikarttim, bende pek güzel durmamisti. :)

    YanıtlaSil
  5. Sedef:Teşekkürler :)

    viva:Teşekkürler (: Tamam ozaman birdahaki ruj almaya gideceğimde mutlaka bakarım öyleyse :) ya yakıştı aslında bana ama tam istediğim nude değildi daha kahvemsi şeftalimsi nudeları seviyorum galiba o yüzden çok içimede sinmedi o renk. Piyasada asla aynı renk olmayan,muadili olmayan renkleri almak istiyorum aslında bir yandanda.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁