6 Şubat 2016 Cumartesi

☆Oje Tasarımı {45} ☆



Selammms kızlarr !! 

Koyuluğun ve mat oluşunun tanıklığı ve asilliği kesinlikle mükemmel duruyor ✔Sizcede öyle değilmi ? 
Ben bu flormarın ojesini ikili bir şekilde almıştım birisi bu yanı normal oje diğeri ise top coat,ona daha sonra geleceğim ama gelmeden önce bir bunu test edeyim istedim.Tek başınada çok değişik bir mor rengi fakat matlaştırıcıyla apayrı bir renge dönüştü bayıldım diyebilirim. Kalıcılık konusunda ise tabiki 7 gün bir ojeyi tırnaklarımda tutamam ama maxımum 3 gün kaldılar,ve sadece uçlarından hafif birşekilde çıkma olmuştu oda hepsinde değil bazılarında. Sürümü güzel,fırçasının kalınlığı orta,kuruma süreside oldukça iyiydi,tek katta rengini veriyor.Normal parlak halini ınstagrama yüklerim yine sürersem oradan bakabilirsiniz. 


Golden rose'nın Matlaştırıcısına diyecek lafım yok,hızlı kuruyup hızlı matlaştırma tek sürüşte mükemmel! Pastelınkınden sonra ilaç gibi bir matlaştırıcı vallai . Şimdi sizi farklı ışıklarda farklı şekillerdeki görsellerle yalnız bırakıyorum. 





Bugunlük ojelenmecenin ardından bu kadar,
bir başka tasarımda görüşmek dileğiyle . Nasıl olmuş ben beğendim ya Sizcee_? 


ڪےevgilerimle •´¯`•.¸¸.☆ 


5 yorum:

  1. Ben de sevdim bu seriyi. Sanırım tüm renklerini de tamamladım:)

    YanıtlaSil
  2. Bugun gidip başka bi rengınede bakıcam ama sırf top coatı için birazda ona bayıldım resmen!!gule gule kullan sende :-*

    YanıtlaSil
  3. matlaşmış hallerini çok seviyorum ojelerin :)

    YanıtlaSil
  4. golden rose almanyada yok maalesef, birde su matlastiran ojeler bir ara cok modaydi ve vardi raflarda ama artik onlarda hic yok satilmiyorlar burda :) güle güle kullan, tirnaklarin seklide, mat haliyle rengide süper duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel : Aynen ya <3 mAt kalp ben :D

    ViVa:internet stesı var vıvacım,ama oralara gonderım yapıyorlarmı hiç bilemiyorum :/ Geçen ben rıvaldeloopun matlaştırıcısını gördüm bir bak istiyorsan gittiğinde rossmana. Çok nazıksın,teşekkürler öperimm sevgiler

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁