3 Mart 2016 Perşembe

Çöpe Чollananlar -31 ஜ



Günaydın; Sonunda geldik $ubat ayının bitenlerine,bir ay daha bitirdik !
Aslında martta değil şubatta yayınlanacaktı yazı ama,farketmeden marta girdim ben haliyle biraz ertelenmiş gibi oldu ama tam gaz devam,(: Bu ay istediğim,amaçladığım kadar bitiremesemde az gibi gözüksede yinede baya baya olmuş bitmiş maşallah misaliyim :)



1Seranem Şampuan;Argan çekirdeği özü,bitkisel polisakkarit,hidrolize keratin vb,bitkisel saç için yararlı olan bileşenlerin bir arada bulunduğu güzel özütlü bir şampuan.Ml olarak sanıyorum 125 di yani yaklaşık 4-5 kullanımlık gitti bana,bu süre zarfında çok sevip aşık olduğumu söyleyemem.Temizlemesi çok güzeldi ama,saçlarımı keçe gibi yaptı,yumuşatıp açmadı:/ Kokusu yok,kendine has bir koku var sadece parfüm parfüm kokmuyor sadece.Doğal bana yaramıyor kızlar ben anladım :) ve saçlarımın daha çabuk kirlendiğini gözlemledim.

2Bıo True Solüsyon;Bayılarak kullandığım gözlerimdeki lensin en rahat en konforlu olmasını sağlayan solüsyonlardan en güzeli en sevdiğim ! 

3Mılk Shake Saç Köpüğü;Çok tatlış hoş bir kokusu ve dokusu olsada benım saçlarımda ben o mis gibi kokuyu alamadığım için sonlara doğru hiç sevmedim ama sırf dokusundan verdiği o yumuşacık hissinden dolayıda severek kullandım.Zaten kuaforumde beğenip o vesileyle aldığım bir ürün olmuştu ama nedense ogünkü fönle birlikte saçlarıma uyladığı bu köpüğün kokusunu birdaha kendim uyguladığımda alamadım:/ Detaylı yazısını okumak için Tık tık !

4Nıvea Fresh Natural Deodorant;Alumınyum içermediği için birde pratık(fısfıslı kapağı çünkü) olacağını düşündüğüm için almıştım gerçektende severekten kullandım ve uzun bir süre kullandım.11 tl civrarında almıştım tekrar eserse alabilirim.Teri güzel önlüyor,ilginçtirki terletiyor ama kötü kokmuyorsunuz terlesenizde bilindik nivea kokusu geliyor burnunuza.Tavsiye ediyorum..

5Oriflame Summer Bliss Lemon Ayak Kremi;Bilen bilir kaç defa söyledim bilmem ama oriflame el ayak kremleri efsanedir! Neutrogena 1. orif, 2.gelir benim için.Yoğun bir yapısı,rahatsız etmeyen hafif lımonumsu bir kokusu,ve çok yumuş yapan bir dokusuyla ayaklarım hiç olmadığı kadar rahatlamış ve yumuşakcık oluyordu.Hemen emilebilir olması,vıcık vıcık uğraştıran bir formülünün olmamasınıda eklemem lazım ! Fiyatlarıda çok uygun olduğu için bittikçe alınasılar!! Elimde bir adet daha var oda yine bu markanın farklı bir çeşidi yakında yazısını yazacağım. 

6Hask Mono Oil;Çok çok hoşuma gittiği için gratisin son indirimlerinden birinde yine almıştım,bu hindistan cevizli kokan idi,inanılmaz yumuşacık!ve saçlarımın güzel kokmasında etkisi olan mucizevi yağ gibi benim için.Minicik birşey olduğuna bakmayın,ne zaman aldım nekadar süre sonra bitti ben bile hatırlamıyorum,yapısı yoğun olduğu için hergünde kullansam zar zor bitirdim.Saçlarımı kestirdikten sonra hergün uçlarına uyguladım,ciddi anlamda kırıklarım az ve daha sağlıklı parıldayan saçlarım olduğunu gördüm,tavsiyemdir alınız! keşke büyük boyu çıkasada tepe tepe kullansak yea!!

7Little Black Dress Roll-on Parfüm;Aldım biralar,çantamda dursun zaten sevdiğim bir koku diyerekten,anca bitti.Az kullana veya unuta gide sonunda bitirdim.Fakat atmadan önce ağız kısmının kolayca çıktığını görünce çok sevindim hem çıkıyor parfümlerimi koyarım içine hemde rol onlu bence süper :D 

8Moda Liner Eyelıner; Fırça yapısını en çok sevdiğim ip incecik olduğu için çok sevdiğim kalıcılık konusundada orta derecede bulduğum güzel bir arkadaşımdır kendisi.2.alışım olup 3.kez alsammı diye düşündüğüm ama karar veremediklerimden şimdi.Ne yazık ki sanki diğer alıp kullandığıma göre çabuk bitti kurudu gibi geldi bana:| elimde bir adet eyelıner daha var oda the balm markasına ait, ve 2 adette kavanozda jel eyelıner var,fakat ben çok üşendiğim için onlara elim gitmiyor.Ama sanırım alışkanlık edip onlarada sarılmam gerekecek.Çünkü şu sıralar eyelıner alasım yok daha doğrusu ne alacağımı bilmiyorum. 

9Maybellıne Rocket Volum Maskara;Daha once detaylıca yazmıştım fakat yıne son aylardakı ızlenımlerımı yazmak istiyorum^^oldukça ıslak bir rimel,ama bu kesınlıkle dırek goz kapagına bulaşiyor anlamında değil tabikide.Kalın tombul bir fırçaya sahip olduğundan dolayı çok uğraşmadan rımelınızı surebılıyorsunuz.Çok çabuk kuruyor o yüzdende ıkıncı katını surmekten hep çekındım ve sürdüğüm zamanda acayip sertleşti ve bırbırıne yapıştırdı kırpıklerımı.Dolgun hacimli ve uzun kirpikler elde edebiliyorsunuz,ama nedense içim bir türlü ısınmadı bu maskaraya istediğim görünümü çok slow moşınn sürüşte yakalayabiliyorum anca onada ne benim vaktim var nede zamanım.Eğer ki yoğun gür,sık! kirpiklere sahipseniz ilk sürüşte beğenirsiniz.Yazımı okumak için Tık xx!

10Nyx Hd Concealer;Heralde şuana kadar kullandığım en yoğun örtücülükte,en hoş kokan,cilt rengimle bütün duran, en mınımumdan,en kırmızımsı garipsel durumlarda bile örtücülük sağlayarak günümü kurtaran ve bittiğine üzüldüğüm canısım kapatıcımdı kii o benim :/ Kentparktaki douglas 'tan satın almıştım alırken araştırmadım etmedim bile gayri ihtiyari girip almıştım.Tekrar uğrarsam yine aynısını belki en açığını alırım.

11Loreal Skın Perfectıon Nemlendirici;Kremın detaylı yazısını bir önceki post yazılarımda okuyabilirsiniz, fazla birşey demiyorum,kısaca sevemedim:&/ 


12Yumoş Islak Havlu;Anneleriniz yada siz yumoş kullanıyorsanız bu mendilleride biliyorsunuzdur :) Çok detarjanımsı bir kokusu cabası,ama kalınlığı dokusu temizlik hisside cabası. Çıktıkça karşıma arada kullanıyorum işte,güzel mendil netice,ama kokusunu beğenmiyorum ben ağır bir koku değil ama sanırım yumoş kokusunu sevmiyorum:-D

13Lux Kare Pamuk; Lux pamuklarının dısk olanlarını her nekadar sevmesemde bu kare olanlarını bir okadar seviyorum. Dıskler bırbırınden ayrılırken bu pamuklar tam tersi daha sağlamlar,o yüzden lilibe benri markalarınınkini bulamadığım zaman bunu alıyorum.

14Benrı Cep Mendilleri;En sonki mendil çanta içinde kurumuş gitmişti kuru kuru kullandım bende(: ağzıda açık değildi nasıl kurudu anlamadım tabiiyi.Amma sanırım watsonsun mendıllerını daha çok seviyorum,hem dokular hem  kokuları çok güzel.Tekrar almam,normal ıslak mendıl boyutlarına göre çok minik çanta için ideal aslında deneyebilirsiniz.

15Head Shoulders Tester Şampuan;Dergiden  çıkmıştı ya elle ya elele olması gerekiyor şuan ı dont'no moduna girdim hafıza silik :D İlk izlenim olarak sevdim,saç diplerimi kurutmadı,zaten 2 si bir arada nasıl kurutabilir ki, (normalde sakın kullanmayın tabiki bu tarz 2 si leri) sankı bu markayı daha önce kullanmıştım diye hatırlıyorum güzel fena değil.

16Farmasi Natural Serum Fondoten;Elimde halen daha bitmek bilmeyen farmasi testerlerı var,buda onlardan biriydi,ama malesef bana koyu geldiği için hatta turuncu baya turuncu oluşundan ötürü diğer bb lerımle falan karıştırıp kullandım.Normal yağsız ama cildi fresh güzel gösteren bir duruşu var,genel itibariyle farmasının renkli ten grupları kuru yağ içermiyor.Satıcısı olan bir tanıdığım vardı biralar oradan biliyorum bütün ürünleri mıncıklamıştım çünkü hemen hemen hepsinin yapılarına bi aşinayım,testarlarda ordan geldi yoksa kimsenin bana birşey gönderdiği hediye ettiği yok yalnış anlaşılmasın.

17Dr.tuna V.Sıkılaştırıcısı;Yine farmasi markasına ait olan bir mini ürünü,kokusu berbat ama karın bölgemdeki dokusu ve etkisini ben çok beğeniyorum,bundan birkaç tester daha kullanmıştım.Şuan yanı başlarımda bir tanıdık yok oyüzden bakmıyorumda haliyle birşeyde alamıyorum.Birde fazla yorumlayanda yok objektif olarak hep bir firma gönderisi bb kremler var onun dışında herhangi bir ürününü alıpta sürekli kullanan müdavimleri yok malesef...

18Mıssha Tıme Revolutıon;Mişanın herşeyi güzel arkadaş ya,buda nem depolayan bir serumuydu tek kullanımda bile cildim daha aydınlık görünüyor! Kokusu muhteşem,sevıyorum ben herşeyini.

19Farmasi Baby Şhampoo; Normalde bi yumuşaklık beklersiniz demi bebek şampuanlarından,yok anam bu direk ilk kullanımda kendini belli etti! almayın sakın bildiğiniz gıcırgıcır yumuşaklıktan eser yok kazık styla, bu nasıl bebek şampuanıydı ben anlamadım.Almayın sakın tahriş falan eder bebişinizin saçlarını.

20Dr:Belter Sensi Bel; Güzellik salonundan aldığım çokca övülen kendi ürettikleri bir marka olduğunu söyleyen ama testerın tarihi geçmiş desemde yok öyle yok böyle diye kullan dedikleri için,olacakları bile bile yinede sürdüm :) Hassas ciltlere özel tasarlanmış fakat direk cildim yandı ! ben dedim ama süresi geçmişti çünkü bacımm, niye ısrar edersin ki yanmaz etmez kokmaz diye.Neyse salak değilim bende bilinmedik marka alıp bu tarz şeylere inanacak kadar,nasıl kazanıyor bunlar merak etmekteyim.

21Senscience Saç Kremi;Nilgünümün etkinliğinden verilmişti,daha mını boylarını kullanmadım önce bu mınıden biraz büyükcene olan testarını denedim ve kesinlikle çok güzeldi!kokusu kalıcılığı,yumuşaklığı on numaraydı!!Denk gelirsem bu markaya heran bir çılgınlık yapıp alabilirim.

22Tester Parfüm; çok guzel kokuyordu büle mis mis,farmasiydı galıba beğendim bunu hoştu kalıcıydı.

23Vıctorıa Secret Amber Body L;Denemem için nazik mağaza görevlisi tarafından verilmişti,yok böyle bir koku ! bukadarmı miss,bukadarmı kalıcı kokar yahu , ertesi güne kadar sürmüyor bende ama o gün içinde hep alıyorum misler gibi kokuyorum.Boyun bölgemde kaşıntı yapıyor olsada ben genede sürdüm,ellerime kollarıma özellikle yumuşacık ve iyi hissettiren bir koku.Kesinlikle elimdeki ürünler bitsin alocoğum.(parfüm niyetine) :-P

24Benri Gözlük T.M;Gayet memnunum,dışarda lens evde tv vs..de gözlük taktığım zamanlarda pratik temizlemek açısından sevdim,ama kendi kadife mendilleri daha iyi siliyor sanki, bu tarz ıslak mendıller azcık lekemsi izimsi şeyler bırakıyor gözlük camı üzerinde.



Benden bu bitmişlik tükenmişlik yazımdanda bukadar,birdahaki bitenlerin 
daha bol olacağı yazımda görüşmek dileğiyle esen kalın 
a Dostlar,sevgiyle kalın hoşçakalın!! (:

▒  Sξvgilerimle 


4 yorum:

  1. Yine bir sürü şey bitmiş maşallah yenilerde gelmiş :) yazılarını bekliyorum merakla:)

    YanıtlaSil
  2. Evet süslüm hiç sorma çaba veriyorum bitirip tüketmek adına hergun hergun donuşümlü herşeyden kullanıyorum özellikle çok fazla duran kozmetıklerin uzerıne gidiyorum hihi :)) öperiim çok !!<3

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁