30 Mart 2016 Çarşamba

Çöpe Чollananlar -32 ஜ


G ü n a y d ı n: Mart ayının bitenlerinide çok geçe kalmadan yazmak istedim.
Umarım aralarında merak ettiğiniz benim anlatmış olduğum ürünlerde vardır,keyifli okumalar.



1Nivea T Bölgesi Temizleyici bantlar: Aslında bunları karşılaştırma yazısı yaparak yazaktım,fakat daha sonra baktım ki burun bantlarından sadece bir iki marka olunca sevdiğim gerek duymadım. Nıvea yı tavsiye ve merak üzerine almıştım. Ama ne tutuculuğunu sevdim nede vermesini beklediğim ama veremediği performansını ! Kokusu hafif nivea kremleri gibi .Ben alın,çene için olanlarıda burun için kullandım açıkcası ,şükür daha alında falan sıyah kahverengı noktalara rastlamadım.Kaldı ki tek beklediğim tek isteğim gözeneklerin içine dolmuş gibi olan o kahvemsi şeyleri çıkarmasıydı,birde minik tüyleri yolmasıydı :( Ama her ikisinide doğru düzgün yapamadığı içün puanım 3 . Ha can yakmasın azcıkta çıkarsın onları benım çok az beklentimde az derseniz durmayın alın,hiç hatta sıfır acıtmıyor sanki kremli kağıt mubarek :)) Bende acı çekmeyi bekleyen hatunum bu yüzden bu hunharcalığım :P 

2Caudalıe Yüz Temizleme köpüğü : Blogumda bu ciciş köpükle ilgili geniş bir yazım vardı, ama kısaca söyleyeyim istiyorum;Yapısı kokusu,temizlemesi,bebeksi dokunuşu,kullanım rahatlığı,bereketliliği muhteşemdi.Yazıyı okumak için Caudalie ....

3Tiara's For Men Parfum : Görünen ve bilinen üzere bu bir erkek parfümü.ama okadar çok seviyorum ki kokusunu mukemmel bır koku baharatımsı,kremsi iddali ve çekici bir koku.bır fıss sıkıyorsunuz gün boyu kalıyor.Bunun bu görünümde bir parfümü daha var sakın onunla karıştırmayın For men yazıyor olmasına dikkat edin bakacaksanız.Gördüğüm herkese bunu hediye etmiştim bir ara,o derece beğeniyorum kokuyu.Gidip bir bakın kendiniz beğenmeseniz bile bana hak verip bir erkeğe yakışacağını düşüneceksiniz .

4Flormar hologram-Flormar CC oje : Bırinci sımli yansımalı rengın adı sanı numarasını bilmiyorum.Tek tırnakta çok güzel duran yakışan bir ojeydi kendileri.Zamanla uhulaştı ve sanki çok çabuk kurudu gibi geldi.Bu tarz ojeleri sevdiğim için tekrar rastlarsam yeniden alabilirim.Uhulaşmaya kalyonun oje çözücüsü bile yeterli gelmedi,yoksa atmazdım :( CC ye geçecek olursak , söyleyeceğim tek cümle rezaletti ! İlk açtığımda kendi kendime demişti akışkan olduğu halde bu çabuk kurur yahu didim.Ve öylede oldu, 1 aya kalmadan ağırlaştı.Çok merak ederek almıştım,oje altıma sürekli baz olarak kullanabilirim diyerek ama nafile.bu baz olarak bile kötüydü,kuruması zordu,kokusu tohum yağı olduğu için elınızı burna götürdüğüm zaman direk geliyordu kısacası aldığım ve pişman olduğum ürünler arasına girmiş bulunuyor almayın aldırmayın,CuT!! 

5Loreal True Match Fondöten(r1*c1 Rose Ivory) : Bir insan düşünün ve cilt tonu , :) Tek uyum sağlayan cildimde renk eşitsizliğine dair hiçbir kelime,görünüm taşımayan harkuladenin bebeksiliğinin cillopluğunda bir ürün idi ( Ay Kerimcaağğnna selam olsun((: !) Yani duruşu bikere düz porselen gibi gösteriyor, kalıcılığı güzel,kapatıcılığı benim için iyi,sizin için beklentiniz için nasıl olur bilemiyorum.Kokusu hoş vanılyamsı böyle,Tek ve tek eksisi elle uygulayamamam,uygulayınca yüzümde soyulan yer varsa belli ediyor birde mimik çizgilerimin içinde kalıveriyordu.Ama sünger veya fırçayla güzel ikili hele hele süngerle dahada iyi aslında.Bu ındırımde çok düşündüm alıyımmı almıyımmı diye, almadım onun yerine pure beauty cc ni denemek istedim.Ama geri dönüş yaparmıyım kesinlikle fondotenım olsun olmasın,varsın bununla bırlıkte 2 fondötenım olsun kesınlıkle tekrar alabileceğim bir ürün.Yağlı-karma cilt tipine sahip olan kızçelerin çok daha memnun kalacağının kanısındayım. Indırımlerde 28-30 tl ye düşüyor kaçırmayın derim bacım. 

6Foot Spa Ayak Kremi : Gratisın en son ındırımlerınden birinde almıştım, maskesimiydi kremimiydi tam emin değilim. İçeriğinde Avakado-shea butter var. Kullandığım süre içinde kokusundan gerçekten tiksindim,mentol ve avakadonun bırleşen kokusu gibiydi öyle irençdi.Ama ayaklarıma sürdüğüm için katlanılabilirdi .Ki katlandımda,etkisini sevdim verdiği anlık bir his değildi sabahları uyandığımda o yumuşaklığın kaldığını görüp hissetmek çok hoştu.Birdaha alırmıyım hiç emin değilim,bu markanın başka bir çeşidi varsa onu alırım ama.

7Optı Free Lens Solusyonu : Tee 1 seneye yakın benimle, ben bunu kullanıp memnun kalmadığım için uzun zamandır bıo truyla aldatıyorum. Bunuda lenslerimi takmadan önce el dezenfektanı olarak kullanıyordum.Kolonya gibi her takma işleminden önce kullandım.( vaybee daha yenı bitti :) Kimisi bunda rahat ediyor ama bende rahat değildi,erken kurumaya yol açıp,batma yapıp,gözlerimdeki lensin konforunu sağlayamadığından ötürüdür,sevmediğim, anlaşamadığım gerekçesine varmıştım.

8Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi; %100 doğal pamuk oluşu haliyle yumuşak oluşu,kat kat ayrılmayışından ötürü,rahatça diyebilirim ki kendisini sevdim.Bir tık daha kalın bir pamuk olabilirmiş sanki. Bana nılgünün etkinliğinde hediye edilmiş setin içinde çıkmıştı.Makyaj t mendili de var, onuda bittiğinde yorumlayacağım,şuan kullanım aşamasındayım. 

9B*B*W Duş Jeli : Ben bukadar güzel kokan duj jeli daha görmedim yaahuu,bunasıl bir şekerimsilik,kalıcılık,köpürükcülük.Alışverişim esnasında tester olarak verilen ama çokca sevdiğim,yoğunluğundan dolayıda rahat 5-6 kez kullandım. İndirimde neden almadım diye şuan kendime kızsamda bir dahakıne acımayacağım ! Bu hangi çeşidiydi sormadım ama umuyorum ki bütün duş jelleri aynı kalitededir. O kadar ürün çeşitliliğinin içinde özellikle Duş jellerinin neden bu kadar sevildiğini anlamış bulunuyorum.


10Cettua Foot Mask; yani kısaca Ayak maskesi diyelim güzel türkçemizden uzaklaşmayarak :) Açıkcası büyük beklentiler içinde değildim ama bir değişik geldi ilk bir arkasını sağı solunu okuyunca.Böyle 2 adet dışı naylon çok kalın olmayan ama sağlam bir ürün çıkıyor. Birde ayaktan çıkmasın ve hava girmesin diye 2 adette yapışkanlı bant çıkıyor,bilek bölgelerimdeki fazla çıkıntıdan bantlayalım diye.(güzel düşünülmüş) İçerisinde jel gibi sıvı bir madde var diyeyim,ilk burna gelen koku mentollu.Şuanda hatırlamıyorum neler olduğunu içinde ama ayaklarınıza giyin ve masaj yapın yazıyordu. Ben bir giydim uzun bir süre çıkarmadım zaten :) Ha birde ertesi gün,tekrar kullanmayın gibi de birşey yazıyordu.Nedenini anlamadım acaba bir zararımı var :S Belki ben kendı ayak kremımı koyup,ıcındekı kendı jelınden arta kalan ürünle tekrar yapacaktım,sırf o yazı yüzünden yapmadım.(Şuan aklıma geldi ha böyle bir fikirde) :)) Yürürken kayıp düşebilirsiniz,o yüzden boyunlu olan ev botlarını tercih ediniz.Yanlız çok rahatlattı ve acayip derecede yorgunluğumu aldı ! Memnun kalıp tekrar almak isteyeceğim aklımın ucuna gelmezdi ama durum budur. Alırken birtanede anneme alacağım,Sizde sevdiklerinize eve yorgun gelen eşinize,sevdiceklerinize almayı ihmal etmeyin.



Benden şimdilik bukadar, Nisan aynın çöpe gidenlerinde
 görüşmek dileğiyle Mucukss!!

 SEvgilerimle 

3 yorum:

  1. Cok guzel bir paylasim olmus canim ☺☺ o ayak naylonlarini cok merak ettim 😅 farkli seyler denemeyi seviyorum ve eglenceli buluyorum. En kisa zamanda edinecegim. 👌

    YanıtlaSil
  2. cc ojelere ısınamadım bende pazarlama stratejisi gibi geldi bana

    YanıtlaSil
  3. kızkısmı -< Teşekkürler tatlıcım 😅 Denemelısın kesınlıkle,hem eğlenceli hem işeyarar. Sevgiler :*

    Sena -< Evet al bendende okadar, birde az buzda değil fiyatları 4-5 ıla arasında gidip geliyor.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁