18 Mayıs 2016 Çarşamba

GOLDEN ROSE VELVET MATTE -09-


Silamm ballar  
Golden rose masmat ve golden rose 55 numaralı 
dudak kalemiyle tam bir uyumu yakaladılar diyebilirim.


Normal bilekteki rengini görmektesiniz aşağıdada dudaktaki hallenmecesini



Pembelere yeni alışma çabalarındaykene ben adlı çalışmam :) Pembe rengi kendime nedense hep bu şekilde gözleri çıplak bırakarak yakıştırıyorum,minyon bir tipim olduğu için abartılı makyajlar bana hiçmi hiç gitmiyor.Hele açık fuşyamsı pembeleri düşünemiyorum (-; İmza makyajım genelde nude ruj + Kahve tonlarında far ve rimel dir ,kesinlikle acelem olduğu zamanlardada benim en büyük kurtarıcı makyajlarımdan.Bu arada bu ruj bana tester olarak hediye edilen bir ruj idi,kapaksız olmasın nedeni bundan ütürü,insanın kozmetik alanında tanıdıklarının olması güzel bir duygu :)) 
Gel gelelim ruja ve yapısına

at bir yapısı olmasına rağmen dudaklarımda aşırı bir kurutmaya yol açmadı,genelde likit mat olanlar gün sonuna doğru mahvediyor,soyuk soyuk dudaklar karşılıyor beni.O açıdan bunun o özelliğini sevdim diyebilirim.
Kokusu anormal değil normal hoş hafifcene bir kokuda,sürdükten sonra burnunuza gelmiyor bile.
Sürümü eğer dudak kalemi sürerseniz bence çok kolay ama sürmezseniz birazcık aşağılara yanlara taşabiliyor,o bakımdan siz siz olun dudak kalemi sürmeden bir ruju sürmeye başlamayın,rengi koyuda olsa açıkta olsa nude da olsa bir kalemle çerçeveleyinKontrol etmesi herzaman için daha kolay olur.
Kalıcılık meselesine gelecek olursakda,açık renk olmasına rağmen anındada silsem gün sonuna doğru bişiler yiyip içip kendide silinse,altında mutlaka bir pembelik izi kalıyor.Aslında dedikleri kadarı var en azından kalıcılık renk kalite açısından fiyata oranla sevdiğim bir seri oldu.Diğer renklerine bakarmıyım bilmiyorum hemen hemen aynı renkler bendede başka markalardanda olsa var.Ama tavsiyemdir gidiniz bakınız deneyiniz.



ڪےevgilerimle 


2 yorum:

  1. Golden Roseun bazı ürünlerini sever oldum.

    YanıtlaSil
  2. Güzel ya onyargıyı bırakmak lazım,bak ozellıkle yanına koydugum liplıner varya efsanee, sabah sür akşama kadar dururmu bir kalem<3 oderece güzel,dudagın tamamına uyguluyorum,bıttıkçe alıyorum bırkaç rengi var elimde,denemelisin.

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁