9 Haziran 2016 Perşembe

TTO GÖZ ŞAMPUANI !


Sıcakla|soğuk arasında ramak dokuyan havalardan 
herkese Merhaba !:) bugunkü yazımda gözlerine önem veren her bireyin okuması,kullanması gereken bir yazı yazdım.

Bir içerik hikayesi.. 



Lens kullanmadan önce tanıştığım ve çok memnun kalarak kullanmakta olduğum hijyenik bir ürün. Yalnız kabı değişime uğramış olsa gerek çünkü ilk tanıştığımda boyu kısa bombeli ve dışı koyu kahverengiydi,birdahada o çeşidinden bulamadım bitirince.Sürekli düzenli olarak kullanınca alışkanlık yapıyor ve göz çevresini içerisindeki çay ağacı yağından dolayı kurutuyor ve kaşındırıyor.Fakat ara ara (3 haftada 1)kullandığınız zaman böyle bir durumla karşılaşmıyorsunuz. Ne zaman hafif göz kaşıntım olsa kullanırım ve bir ürün anındamı geçirir kaşıntıyı ya ! Benim için mucizevimsi bir ürün bu,hayat kurtarıyor.Pompalı rahat kullanılan bir ambalajı var,içinden renksiz jel yapıda bir ürün çıkıyor.Zaten alerjik astım olan bünyem yaz aylarında gözsel durumlarıda yanında getiriyor,akmalar,sulanmalar,kızarmalar,kuruluklar... Yani işin özü özeti,olmassa olmazlarım arasına çoktan girmiş durumda. Göz doktoruma danışmadım ama birşey diyeceğini sanmıyorum,şayet dozunda ve kararında kullanıyorum.

Kullandığım süre içerisinde gözümün içine kaçsa bile asla yanma,bulanıklık,batma gibi sorunlarla karşılaşmadım. Sadece ilk defa kullanırken yaşayacağınız tek sorun hafif gerginlik ve kuruluk hissi olacaktır,e onuda göz kreminizi uygulayarak kolayca giderebilirsiniz. Sormak istediğiniz sorular olursa memnuniyetle yanıtlayabilirim,belki eksik anlattığım atladığım noktalar olmuş olabilir,kendinize iyi bakın musmuslu günler Hayırlı Ramazanlar dilerim...



ڪےevgilerimle


2 yorum:

  1. Iyiymis. Bu arada yeni profil resmine bayıldım. Seni kokos Marilyn

    YanıtlaSil
  2. haha teşekkürler nilgüşüm, kendime has olsun dedim iyi yapmışım ozaman :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁