19 Kasım 2016 Cumartesi

AKNETRENT & KULLANDIĞIM CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ !



доброе утро !
Günaydın! ‏‏༪🙌
Bu tedavi sırasında neler kullandığımı aşama aşama belirterek anlatmak istedim,her cilde her ürün gitmeyebilir,sizin her ihtimale karşı doktorunuza tanışarak almanızda herzaman için fayda var.Öyleyse başlıyoruuum..

Öncelikle;benim normaldede kaç tüp bitirdiğimi sayamadığım yüz bölgemin kuruduğu zamanlarda en en güzel kurtarıcı ürünüm olan ßepantholden başlasak yeridir.El,yüz,vucut aklınıza gelebilecek her türlü kurukları 3.gün çözüme kavuşturmuş oluyor.Ellerimin üzerinde bir sertleşme pullanma vardı,bu bebek sayesinde tekrar eski haline geldiğine seviniyorum şu sıralarda.Yalnız yüz bölgemde eğer çok bariz bir gerginlik hissetmiyorsam asla sürmüyorum,kuruda olsa sürmemem gerekiyor,tedavinin süresini uzatmamak adına.

Ürederm Lipo, doktor ilk ilacı yazdığı zamanda bunuda eklemişti vucudum vs eller için,açıkcası ben eller için çok etkili bulmadım, normaldede kuru olan vucuduma sürmek için aşırı üşendim.O bakımdan nadiren kullandığım bir krem oldu kendileride.Arada gece yatarken ellerim çok kuruysa yanımdaki pufun üzerinden alıp sürüyorum o kadar.😛

Avene Termal Suyu,Daha öncede kullanıp memnun kalmıştım,aslında vıchy alacaktım ama bundan biraz daha fiyat olarak pahalı olunca e dedım bu neden olmasın sonuçta bundanda memnun kalmıştım yani.İşte böyle aşırı gergin değilde normal kuru olunca bunu sıkıyorum,rahatlatıyor suyun verdiği o sertliği anında aldığını hissediyorum.

La Roche-p 50 faktör Güneş kremi,herkesin genelde tavsiye ettiği yağsız güneş kremisiz asla olmaz,benimde sevdiğim markalardan olan lrp, güneş kremindede baya başarılı.Şimdilik 1 ay oldu yüz bölgemde hiçbir renk değişikliğine uğramadım. Sadece tek bir sorunumuz var oda,yüzüme damlatıp yaymaya başladığım anda bir yanma,hafif bir kızarma oluyor yüzümde.Sanırım buda derimin soyulması nedeniyle ürünün direk alt katmanla birebir yakınen temas etmesinden oluyormuş,eczanemin yalancısıyım yani (: Doğru mantıklı geldi banada.Zaten yüzüme yayıp yedirmeyi bitiyorum yanma hisside kayboluveriyor. Makyajı oldukça az yapıyorum hatta hiç yapmıyorum,sadece haftasonları yapıyorum diyim.Yine bunun üzerine yapıyorum yaparsamda.

Sun Ozon Sensitiv 50 Faktor Güneş Kremi, Yazın tatil için aldığım ve bolca kullandığım halde bitiremediğim güneş kremimi şimdilerde boyun bölgem için kullanıyorum. LRp yi yüzüm için bunda boyun için kullanmakta fayda görüyorum.Yoğun yapısı ve hemen emilimi sayesinde zorluk çekmiyorum.Fazlaca beyazlık bırakıyormuş gibi görünsede kısa bir zaman sonra cilt tonumla eşitleniyor.Buda beni yazın çok güzel koruyan güneş kremlerinden biriydi,yine bembeyaz dönmüştüm tatilden 😊

Nuxe Leve de miel Dudak balmı desek doğru olur,o koyu yoğun yapısıyla o mis gibi temiz kokan hafif portakal kokusuyla!💗 Nemlendirmesiyle herşeyiyle çok iyi geldi dudaklarıma iyiki almışım dedim.22-23 gıbı bır fıyatı var ama kullan kullan bitmiyor azalmıyor kolay kolay. Detaylı yazarım inş birgün :) Dudaklarım sürekli çöle benzer kuru kuru,ilaca başladığımdan beridir hiç normale döndüğünü görmedim.Gece sürüyorum sabaha pambuk gibi . 

Pot Lip Revitalizer dudak balmı,elimde vardı neden bitirmeyeyim dedim,iyide geliyor aslında nuxe kadar değil ama kötüde değil.Sabahları ruj sürmeden önce yada aklıma geldikçe sürekli kullanıyorum.Nanemsi hafif yakan bir formulu var,ama acıtmıyor allahtan öyle daha delinmediği için dudaklar kanamadığı için şuan aramızı hoş tutuyorum.

Yüz Yıkama Jellerim 👇


Hafif yüzü çok germeyen jeller kullanmamı söylemişti doktorcum,bende Caudalie nın bir setinden çıkan bu seyahat boy yüz yıkama köpüğünü sabahları kullanıyorum.Hafif yapısı var ama sabah için yeterli oluyor,biraz bitki bitki kokması dışında herşeyinden memnunum.Laroche-p nın da  Tolerıane adlı krem yapıda olan yine yüzü germeden gıcırdatmadan temizleyen jelini akşamları kullanıyorum. Effaclar almıştım birde onu kullanma dedi fakat çok nadirde olsa onuda arada derede kullanmak isteyip tabuları yıkıp kullanıyorum. Herhangi bir zararlarını görmedim şimdiye kadar,farklı farklı kullanıyorum ama cildimin ihtiyacına göre sonuçta bunu anlayabiliyorsunuz bir süre sonra.


2.ayı bıtırmek üzereyim bu ay etkileri biraz daha belirgin,ay bitmeden yazıp yayınlamayı düşünüyorum hayde bakalım.Genelde açıklayıcı yazdığım için çok soru sormuyorsunuz zaten farkındayım,soru bırakmıyorum bende size maşallah bana 😀Genede atladığım eksik bulduğunuz noktalar,aklınıza takılan yerler varsa yazabilirsiniz herzaman,serbest.Şimdilik bukadar görüşmek dileğiyle,
𝓜utlu kalın !✋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁