9 Kasım 2016 Çarşamba

GOSH SMOKEY EYES PALETTE || 03 PLUM



привет! Merhaßa ! Şık ablalajınamı yoksa renklerinin 
güzelliğinemi kandım bilemiyorum ;)





Biraz daha yan tuttum Işıktaki yansımaları
 daha net görünsün diye.

Aslına bakarsanız doğruyu söylemek gerekiyorsa,şu üstten bir alttaki renk için aldım,Somonumsu  turuncumsu tekli bir far ararken karşıma bu güzellik çıktı. Yoksa mac'e kadar gidecektim oradada beğendiğim bir far var çünkü adını şuan hatırlayamadığım. O gün oranın o gratisin ışıklarında okadar güzel ve farklı durduki kayıtsız kalamadım! %40 yada 50 indirimi varken aldım. İnanılmaz bir renkti,ama eve geldiğimde o günkü o simli değişik yansımalı crome gördüğüm renk yoktu :/ Başka bir zaman gene baktım o renge bu sefer başka bir gratise baktım,gene aynı duruyordu.Demem o ki far bile alırken gidin bi gün ışığında falan bakın. 

Tabiyi şimdi seviyorum en sık kullandığım renkler yukarıdan aşağı doğru,kırık beyaz gibi olan en üstteki renk mesela;mikemmel ve hiçbir far paletimdeki beyaz açık renklerin o etkiyi veremediği bir far,kaş altlarıma uyguladığımda okadar aydınlık taze,o yorgunluk görünümünü veren bir far ki asla mübalağ yapmıyorum,kullananlar beni anlayacaktırlar, kullanmayanlarda gidip bakabilir.İçindede hiç sim veya sedef yok! Diğer sevdiğim bir renkte tabiki onun bir altındaki somonumsu pembemsimsi olan renk,yerli yersiz bir ara çok kullanıyordum,bazen tek başına bazen dış tarafıma koyu bir renk sürerek her şekilde çok güzel bir görünüm verdiği kesin.

En alttaki diğer iki rengi çok kullandığım söylenemez aslında,yinede arada sırada küsmesinler diye kullanıyorum işte.(; Öyle kötü bir far kokusu yok,normal far tadında,en azından pastel boya gibi falanda değiL.Tozutması neredeyse yok gibi,öyle bütün kenarları toz toz olmuyor.Olsada sorun değil yani tozutsun nolcak sanki,abartı olmadığı sürece,çünkü uygularken göz kapaklarım yerine göz içime doğruda o farların akış yapmasını hiç istemeyiz dimiğğ canlar :))

Kalıcılık anlamında ise tatmin edici diyebilirim,eğer göz makyajımı sabırla iyice yedire yedire az az uyguluyorsam gün boyu çizgilenme yapmadan duruyor,ama lakin tam tersini yaparsam vay haline çizgilenmelerin..Aslına bakarsanız tamda gölgeli makyaj yapmayı sevenler için piyasaya çıkmış bir palet,ama benim gibi dilediğiniz özgürlükte kullanıncada memnun kalacaksınızdır elbette.Bir ara bu paletle bir makyaj yapıp koyabilirsem ne mutlu bana.

İndirimde yakalayınca daha bir hoşbeş olur,kendisini gratis satış şubelerinden satın alabilirsınız.İçlerinden en beğendiğiniz renk & renkler hangisi oldu ? 

ڪےevgilerimle

2 yorum:

  1. Bazen isiklar yaniltici olabiliyor, markadan hic ürün kullanmadim ama denemeden almamakta fayda var, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Deneyıp birde gün ışıgına gidip bakıp glmekte ozellıklede :)) Sevgıler :*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁