3 Kasım 2016 Perşembe

ORIFLAME FOOT CREAM ლ


Yepyeni bir günden tekrar Merhaba! Ayak bakımına önem verenlerin bultuğu mecra diye başlayalım.Daha oncede orıflame urunlerının ayak el bakımı urunlerını sevdıgımı soylemiştim,bakalım bu ürünü sevdim mi*:)





İçeriğinde parfumde olsa öyle buram buram bir parfüm kokusu gelmemesi yönünden favorilerimden oldu.Nanemsi ferah freş bir kokusu var,hafif bunaltmayan bir koku.

Nemlendirmesi yönünden,tatmın edici diyebilirim.Hem sıvı hem vazelimsi hemde nemi yeterince verebilen bir krem 3^u bır arada gibi :) Herhalde bütün seriyi  alacağım bu gidişle. Tr kısmı yazmıyor arka kısımda fakat,bu kuru catlak topuklar ıcındı galıba tam dogruda olmayabilir.Ama benım sadece kuruluk problemım var,şuanda ilaçtan dolayı biraz daha arttığı için daha güçlü bir krem lazım.Bu aralar rossmandan aldığım aynı sefa kremini uyguluyorum her derde deva bir krem gerçektende,çok severek el ayak kullanıyorum.Yazılacak yazı çok onuda en kısa zamanda yazmam lazım sanırım,malum kış ayı demek çoğumuz için en karma ciltler için bile kuruluk demek oluyor kimi zaman.

Bu kremi sevdim mi derseniz tabikide çok iyiydi,hatta orıflameden aldığım pamuklu çorabımı giyip o şekilde uyuyorum bazen.Gece boyunca çorapla uyuyanlara bir tavsiye;sakın ha o şekilde hergün hergün alışkanlık yapmayın diyorum,çünkü bakterilerin en çok ürediği hastalık yapıcı alanı o biçimde oluşuyor. Çorap temizde olsa-olmasada,yinede ayaklarımızın her daim hava alması gerektiğini düşünüyorum.

Sizinde kullanıp memnun kaldığınız ayak bakım ürünleri kremleri vs.. varsa  ve sormak istediğiniz sorularınız varsa yorum kutucuğuna yorum bırakabilirsiniz.


ڪےevgilerimle


6 yorum:

  1. Kış gerçekten cok zor cildi kuruyan ınsanlar için bende yves rocher vücut losyonuyla banyo yapıyorum resmen :) aynı sefa yı merak ettim deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  2. Kışın çok üşüdüğümden hep çorapla uyuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. en viks kullanıyorum ve herkese öneririm, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Gamze :Hangısı o dışı beyaz kahve gıbı olan mı eğer oysa bayılıyorum bende onun kokusuna,her gıdışımde bakarım,ama vucut losyonu sürme alışkanlığım olmadığı ıcın almadım hiç.Çok güzel bir iyileştirici özelliği var beğeneceğine eminim.

    Yeliz :Çok sağlıklı değil ama,her eve geldıgınde ayaklarını yıkıyor ve temiz çorap giyiyorsan gönül rahatlığıyla giyebilirsin tabiyi .:)

    Soslu :Vikste ayak,bacak ağrılarını rahatlatıyor,hatta ayak tabanına sürüldüğü zaman öksürüğe bile iyi geliyor.Güzel tercih ;)

    YanıtlaSil
  5. Güzelmiş ama ayak bakımı yapacak zamanim da hiç yok canim

    YanıtlaSil
  6. Nilim direk banyodan çık kremı sür söyle bii,sorada uyu :p

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁